Wat goed! Ik heb bekkenpijn maar nog zegt zelfs de fysio dat ik aan de slag moet....?? Heb pech denk ik.
Pfft dat lijkt mij ook een hel. Is er wel mogelijkheid tot aanpassing van werk? Want daar heb je recht op ❤
Draagdoek dus, hallo babybrain! Communiceren met mij is erg lastig de laatste tijd. Halverwege mn zin weet ik al niet meer wat ik aan het zeggen was
Dan waren de gokjes toch goed haha. Zie je zwangeren onder elkaar werkt opzich wel. Wat voor draagdoek heb je?
Ohhh goedemorgen, Week 17 is aangebroken. Ik lig nog een beetje lazy ass in bed tv te staren. Zo maar eens eruit over een minuutje of tien..wat eten en de hond uitlaten. Rustig aan doen in elk geval.
Hahaha. Goed gegokt! Ik ben ook benieuwd! Wil er ook één gaan aanschaffen Ps. Vandaag eindelijk een keer mijn pregnancy pants an! Haha, zit zo lekker. Maar het was geen weer voor een lange broek tot nu toe met warme band om je buik. (Heb gewoon die van H&M, lekker stretch)
Ik had ook een mooie besteld bij h&m guess what....te klein..nouja te smal aan de bovenbenen. Gelukkig heb ik nog een normale stretchjeans die past.
Goed nieuws hier! Onze accountant gaat toveren (niks illegaals hoor maar te ingewikkeld om hier uit te leggen, mijn man is zzp'er) waardoor onze hypotheekadviseur begin november met onze cijfers naar de banken kan. Wat betekent dat wij vanaf begin oktober serieus kunnen bieden als we een mooi huis tegenkomen en dan onder voorbehoud van financiering een huis kunnen kopen! De planning was eerst dat we moesten wachten tot begin januari om de cijfers op te leveren, met alle gevolgen van dien. Dat zou dus sowieso pas verhuizen na de bevalling worden. En nu misschien niet! We zitten nu tijdelijk in een huurhuis wat kleiner en veel minder mooi is dan wat we kunnen kopen dus we kijken er zó naar uit om te kopen. Al is het geen ramp als de kleine geboren wordt waar we nu wonen want we hebben 4 slaapkamers dus er kan er prima eentje een babykamer worden maar het is absoluut niet ideaal (steile trap naar boven, kleine woonkamer wat niet fijn is met onze grote hond, je gaat dan toch de babykamer niet leuk verven want je gaat toch vlak daarna verhuizen etc.) Nu heel hard duimen dat ons droomhuis binnenkort op Funda staat en dat we in december of begin januari nog kunnen verhuizen en snel een prachtige babykamer kunnen maken!
@DN2017 Hé, wat een topnieuws! En ook nog eens zestien weken zwanger vandaag, woohoo! Voel je je goed? Hoe is het met de harde buiken?
Goed nieuws!!! Ons plan is met een jaar of vijf te verhuizen ...maar we gaan het zien. Voorlopig geen haast. Ik duim hard voor jullie dat jullie droomhuis er dan op staat.
Jaaa jippieee 16 weken al! Ik vind het nu best opschieten eigenlijk. Merk ook dat ik minder bezig ben met het aantal dagen tellen en meer met weken nu. Gaat wel goed! Ik doe wat rustiger aan met kleine dingen omdat dat het laatste is wat ik nog kan doen, als in; als ik beneden op de bank tv kijk en onze hond loopt weer eens vervelend te doen (aan je drinkglas likken voor de derde keer waardoor je telkens een nieuwe moet pakken, hoofd in de prullenbak stoppen, poten op de bank leggen, onder de bank proberen te krabben omdat daar zogenaamd iets ligt) dan doe ik hem gewoon in de bench in plaats van 100x nee te roepen waar hij toch niet naar luistert, en ga ik in bed tv kijken! (Ja het is een etterbak, hij is groot en 8 maanden oud dus vreselijk aan het puberen. We doen erg ons best om hem te trainen maar hebben gisteravond besloten om het tot november te geven om verbetering te zien anders gaan we echt een ander thuis voor hem zoeken. Ik zie mezelf echt niet met én onze hond én een pasgeboren baby in huis. Durf er niet eens over na te denken hoe het zal gaan met de kraamzorg, dat arme mens. Hij is ontzettend wild en springt constant tegen de visite op, wat we ook doen. Hij bedoelt het goed, hij zal nooit opzettelijk iemand kwaad doen maar is gewoon vreselijk onstuimig. Je leest het al, dit is momenteel nogal een puntje bij ons thuis)
En dan kan dat puberen nog even doorgaan. Het vraagt geduld. Wat hebben jullie voor pup? Hier een hondendame van net 2 jaar oud en nu pas merk je dat ze rustiger wordt...al is ze wel nog vreselijk lomp
Hee dames. Zojuist zijn we kennis gaan maken bij de kinderopvang. Wat een gezellig kleinschalig gebeuren is het!! Zou er zelf wel de hele dag willen chillen helaas wel wachtlijsten... maar woensdag gaan we nog bij een andere kijken, kunnen we vergelijken. Zo gezellig met al die kleintjes ♡ @DN2017 hoop dat snel een droomhuis voor jullie erop staat! Het is wel snel schakelen en bovenop de vraagprijs bieden momenteel. Ik weet overigens niet waar jullie zoeken, maar een collega is ook bezig voor een huis in het Brabantse, klein plaatsje, maar zelfs daar gaat het eindbod uitbrengen. Op of eronder... hoop dat het jullie snel lukt! X
Ja dat kan nog even duren helaas. Het is een Dobermann. En echt een ontzettende lieverd maar zo onbesuisd. Zijn nestgenoten zijn allemaal lang niet zo erg als hij, veel handelbaarder. Wat leuk! Dat geeft toch wel een heel fijn gevoel lijkt me! Hoe kleinschalig is het? Omdat we nog gaan verhuizen heb ik ons nog nergens ingeschreven voor kinderopvang, heb nog geen idee wat dichtbij gaat zijn. Voorkeur gaat uit naar een gastouder overigens. We wonen en zoeken in Flevoland, waar de huizenprijzen ook helaas echt ontzettend gestegen zijn. We kijken in een prijsklasse met heel weinig doorloop qua huizen dus het aanbod is erg schaars. Er komt sowieso weinig voorbij in die klasse, laat staan iets wat naar onze zin is. Maaarr, law of attraction toepassend komt ons droomhuis opeens tevoorschijn op het moment dat wij echt kunnen bieden. Nu zou te vroeg zijn.
@DN2017 awee super mooie beesten ❤ haha onbesuisd is soms leuk maar niet altijd even hendig. Wel goed in de commando's? Wij hebben een staff, helemaal gek op de kids maar echt een lompe Leah (ze heet Leah dus Leah ipv Lompe Leo ) Het kost veel tijd en geduld bij die rassen maar ik heb engelen geduld. Alleen zijn wat dat betrefd de katten veel makkelijker haha.
Ja dat zeker! Ben ook dol op staffy's trouwens! Hij kent alle commando's heel goed. Maar hij kent ze alleen als je iets hebt wat hij wil, een speeltje/snoepjes oid. En als hij een andere hond of een mens ziet dan hoort hij helemaal NIETS meer. Straffen helpt niet, lokken helpt niet, zijn favoriete etenswaren betekenen niets meer. Dat maakt het zo moeilijk met hem. Hij heeft ook gewoon schijt aan alles. Als je op tijd NEE zegt als hij aan je drinkglas wil likken dan loopt hij door, maar let je even niet op of kijk je ernaar maar zeg je niks dan doet hij het gerust alsnog. Zo ben je dus de hele dag NEE aan het zeggen tegen dezelfde dingen, of je hem nu wel of niet aankijkt. hij.stopt.niet. Ik bewonder hem regelmatig om zijn doorzettingsvermogen.
Deze! Oscha Legend of Frodo Bag End. Ik ben er helemaal gelukkig mee. Heb hem al met dochter en met mn draagpoppen geprobeerd dus hij kan goed voor peuters en baby's. Maar toen ik hem in de kast wilde proppen schrok ik toch wel van hoeveel doeken er liggen (de kast ging ook niet meer dicht). Dus nu toch maar een flinke stapel verkopen, maar lekker hormonaal emotioneel kan ik nergens afscheid van nemen.... @DN2017 wat een goed nieuws van je goochel accountant! Ik hoop dat jullie snel wat vinden. Wij hebben het uitgesteld tot minimaal volgend jaar zomervakantie.