Wat naar @Rozeline, hopelijk gaat het snel weer beter met je als de kleine meid er straks is. Ik merk dat na een super druk weekend ik ook echt flink last van mn buik heb. Veel te veel gelopen en getild, dom dom dom.
Dikke knuffel voor jou @Rozeline. Een zwangerschap kan je weerstand inderdaad een flinke optater geven. Hou je taai.
Hier ook nog niks, maar ik ben altijd laat geweest met wat voelen. Dus no worries voor bij wie het nog meer lang duurt, ik heb bij beide kids tot na 20 weken moeten wachten
Nee, antagel heb ik gekregen als tip van de verloskundige. Is gaviscon ook gewoon zo te halen bij de apotheek of moet je daar een recept van krijgen? Anders ga ik dat hierna proberen...
Antagel dat was hem. Hielp mij ook allemaal geen zier. En mijn nu nog jongste heeft mij waarschijnlijk een middenrifbreukje getrapt. Dus ik bleef er na last houden...vreselijke maagproblemen. (Ben vanaf na zijn zwangerschap tot pakweg 2 jaar terug continue misselijk geweest soms echt gewoon niet recht kunnen lopen vd pijn in de maag, en drie dagen gewoon geen trek in eten etc) Ja gaviscon kan je in de kruidvat etc halen. Mocht het echt allemaal niet helpen kun je aan de huisarts omeprazol vragen (mocht je geen hartissues hebben)...wel wat zwaarder middel...maar het helpt hier dikke prima... Btw helpt rennie niet ? En zijn er nog rare dingen die je eet/drinkt? (Prikdrankjes, koffie, scherpe kruiden, pepermunt?)
Bedankt voor de tips. Ik ben al gaan opletten met voeding, want ik had op het internet gelezen dat bepaalde dingen goed waren. Voor jou ook heftig zeg. Heb je nu ook last?
Nee ik had eerst pantaprazol, dit is vanwege de wens omgezet naar omeprazol..en dit middel heeft zelfs de eerste weken best geholpen tegen de ergste misselijkheid. Maar nu dus nergens last van en hoop stiekem dar het zo blijft. Tips extra zijn vanille vla...bruin brood korstje dit helpt tegen het maagzuur. Of kleine porties eten.
@kleineM hier rustig, huishouden in etappes gedaan, betrokken partijen gemailt of post klaargezet. Zo meteen naar de dokter...en manlief vanavond met zoon en schoonmoeder naar boksen. Hoe is het met jou?
Oh we hadden zon leuke ochtend in een indoor speeltuin en toen kreeg Peuterdichter een GIGANTISCHE DRIFTBUI toen we weg moesten. Ik heb haar uiteindelijk krijsend op dr sokken en zonder t shirt door de regen meegesleurd aan haar arm. Voel me zon slechte moeder maar er was echt niets mee te beginnen en Mn geduld was ineens helemaal op. Nu liggen we allebei op bed bij te komen, had een keiharde buik
Wij zijn weer helemaal goedgekeurd. Volgens verloskundige ziet alles er perfect uit. Hartslag 145-150. Op naar de 20 weken echo de 29e en 5 september weer een gewone controle.
Zooo ik ben nog even uit mijn hum... Ik kwam net iemand tegen die ik al zeventien jaar niet had gezien.. en inene hier in de buurt woont. Laat ik vriendelijk zeggen I wish this didnt happen.