Wat rot meiden! Wat een onzekerheid en verdriet zo hier en daar! Zorg goed voor jezelf! Mag ik in de lijst met afspraken. 8juni heb ik de eerste echo bij de vk
♡UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019♡ 17 januari (6) ♡ Meiske1988-2e kindje (1e met huidige vriend)-30 jaar. ♡ IVFBeep - 2e kindje - 32 jaar ♡ Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar ♡ Cindy1985 - 2e kindje - 32 jaar ♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar ♡ Rots - 1e kindje - 33 jaar 18 januari (3) ♡ Itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar 19 januari (1) ♡ Frou81 - 3e kindje - 36 jaar 20 januari (3) ♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar ♡ Ilss - 3e kindje - 29 jaar ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar 21 januari (1) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar 22 januari ♡ 23 januari (3) ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♡ Suir - 2e kindje - 38 jaar ♡ Svlok - 1e kindje - 28 jaar 24 januari (3) ♡ Modellicious - 2e kindje - 31 jaar ♡ PBV - 2e kindje- 39 jaar ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar 25 januari ♡ 26 januari (1) ♡ happygolucky - 2e kindje - 33 jaar 27 januari ♡ 28 januari ♡ 29 januari ♡ 30 januari ♡ 31 januari ♡ Totaal: 21 -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (0) -------------------------------------------------- Afspraken Mei 23 mei - ilss - MVM 25 mei - Cin1985 - 1e echo zkh 29 mei - Frou81 - controle en echo VK 30 mei - IVFBeep - 1e echo zkh 31 mei - Ellis2014 - 1e echo zkh 31 mei - Maani - 1e echo zkh Juni 4 juni - Meiske1988 - 1e afspraak VK 4 juni - Svlok - 1e echo zkh 5 juni - Modellicious - 1e echo 8 juni - Dyson - 1 echo zkh 8 juni - ilss - 1e echo VK 11 juni - Rots- 1e echo zkh 11 juni - Carmen123 - 1e echo 12 juni - RDerby - 1e echo 12 juni - Ellis2014 - 1e afspraak VK 12 juni - Dreamer84 - 1e afspraak gyn 13 juni - itsourlove - 1e afspraak VK met checkup echo 14 juni - IVFBeep - 2e echo zkh 15 juni - IVFBeep - Controle VK 19 juni - GYNN - 1e controle VK 19 juni - Modellicious- 1e controle VK —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje
Hoi meiden, Wat een vervelende berichten. Heel veel knuffels voor jullie en sterkte. Ik ben nog niet helemaal gerust gesteld, maar volgens het ziekenhuis was er geen twijfel wat betreft de bloedtest. Ik blijf wat bruin verliezen toch denk ik dat het ik weet hoe het komt, omdat ik schimmel had en daar wat voor gebruik (inwendig). Ik ben inmiddels misselijk geworden, dus weer wat vertrouwen gekregen. Ik heb 24 mei een echo. Kan iemand deze afspraak op de lijst zetten? Verder blijf ik voor iedereen duimen voor deze ronde of de volgende❤.
Dames wat een vervelende berichten zie ik... hoop dat het tij nog keert.. @svlok welkom hier! Blij dat we hier zitten nu hihi Wat betreft t slapen... ik ben ook doodmoe, slaap vervolgens slecht in de nacht en vroeg op.. Flink aan t inpakken voor de verhuizing volgend weekend...werkt ook niet mee natuurlijk..
Herkenbaar van het slapen en wij gaan volgend weekend ook verhuizen is net of ik mijn eigen verhaal lees, hihi.
Ik kan me hier ook melden! Nog beetje overdonderd (bij 7/8dpo al positief in ronde 1) maar wel heel erg blij natuurlijk. Wel spannend (ook vanwege mijn leeftijd) Uitgerekend 17 januari van derde kindje❣️ (41, bijna 42 jaar) Eerste echo 31 mei ziekenhuis
Hebben jullie ook al last van kwaaltjes? Ik ben echt doodmoe en nu al zere borsten. Duurde bij mijn zoontje veel langer voordat ik ergens last van kreeg
@Cin1985 natuurlijk komt dat hard binnen, je bent blij zeker voor je familie, maar je wilt zelf ook zo graag. Het blijft lastig als andere het in je omgeving wel lukt. Ik ga voor je duimen dat je nu een plakker hebt en alles gewoon goed blijft gaan. Het is je van harte gegund. @Ellis2014 Heel blij dat we hier nu zitten en hopen dat we het gewoon mogen uitzitten! @Rosalieb welkom en gelukkig al bijna je eerste echo! Net als een paar andere zitten wij midden in een verhuizing. Woensdag gaan we over, dus wonen nu tussen de dozen en zijn druk bezig ons nieuwe huis schoon en woonklaar te maken. Komt ook de nodige stress bij kijken en merk dat ik daardoor ook doodmoe ben, slecht slaap en vroeg op ben. Als ik te druk bezig ben krijg ik enorme steken en het bruinverlies blijft helaas ook aanhouden Onzekere en lastige tijden dit, voor de MMM dames we dachten dat de wachtweken zenuwslopend waren, maar dit is nog veel erger en het is pas het begin!
Mijn bruinverlies is nu echt rood geworden. Ik zie het als een menstruatie, ik vermoed dat m'n licht positieve test nooit echt positief is geweest. Kan iemand mij van de lijst halen? Veel sterkte voor de andere dames met rood of bruin verlies, en een hele mooie zwangerschap met prachtige kindjes gewenst voor de rest!
Ach wat ontzettend naar voor je Veel sterkte en hopelijk horen we volgende maand beter nieuws van jou! X
@Suir nee, dat meen je niet een hele dikke knuffel en hopelijk volgende ronde wel een knaltest! @IVFBeeb Haha, is het zo erg de verlengde wachtweken. Dat belooft veel goeds hahaha
♡UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019♡ 17 januari (7) ♡ Meiske1988-2e kindje (1e met huidige vriend)-30 jaar. ♡ IVFBeep - 2e kindje - 32 jaar ♡ Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar ♡ Cindy1985 - 2e kindje - 32 jaar ♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar ♡ Rots - 1e kindje - 33 jaar ♡ Rosalieb - 3e kindje - 41 jaar 18 januari (3) ♡ Itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar 19 januari (1) ♡ Frou81 - 3e kindje - 36 jaar 20 januari (3) ♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar ♡ Ilss - 3e kindje - 29 jaar ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar 21 januari (1) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar 22 januari ♡ 23 januari (2 ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♡ Svlok - 1e kindje - 28 jaar 24 januari (3) ♡ Modellicious - 2e kindje - 31 jaar ♡ PBV - 2e kindje- 39 jaar ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar 25 januari ♡ 26 januari (1) ♡ happygolucky - 2e kindje - 33 jaar 27 januari ♡ 28 januari ♡ 29 januari ♡ 30 januari ♡ 31 januari ♡ Totaal: 21 -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (0) -------------------------------------------------- Afspraken Mei 23 mei - ilss - MVM 23 mei - Rozeline - 1e echo zkh 25 mei - Cin1985 - 1e echo zkh 29 mei - Frou81 - controle en echo VK 30 mei - IVFBeep - 1e echo zkh 31 mei - Ellis2014 - 1e echo zkh 31 mei - Maani - 1e echo zkh 31 mei - Rosalieb - 1e echo zkh Juni 4 juni - Meiske1988 - 1e afspraak VK 4 juni - Svlok - 1e echo zkh 5 juni - Modellicious - 1e echo 8 juni - Dyson - 1 echo zkh 8 juni - ilss - 1e echo VK 11 juni - Rots- 1e echo zkh 11 juni - Carmen123 - 1e echo 12 juni - RDerby - 1e echo 12 juni - Ellis2014 - 1e afspraak VK 12 juni - Dreamer84 - 1e afspraak gyn 13 juni - itsourlove - 1e afspraak VK met checkup echo 14 juni - IVFBeep - 2e echo zkh 15 juni - IVFBeep - Controle VK 19 juni - GYNN - 1e controle VK 19 juni - Modellicious- 1e controle VK —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje
@Suir, ook een dikke knuf van mij.. het hoeft niet per se zo te zijn dat je test vals positief was mop. Want je bent wel overtijd toch... Er kan ook wat gaande zijn geweest, waardoor je licht positief getest hebt en de test inmiddels weer is afgelopen naar negatief en je nu je bloeding hebt.. eigenlijk heb je ook niet veel aan deze info.. of tie nou wel of niet echt positief was, dit is wel heel rot.. knufff @Rozeline je afspraak is op de lijst gezet @Rosalieb welkom en gefeliciteerd! Ik heb je aan de lijst toegevoegd. @svlok ook welkom en gefeliciteerd! En hele mooie testen! @IVFBeeb ja het wachten op de echo lijkt inderdaad een eeuw te duren. Ik ben best wel geduldig, maar pff de berichten hier in onze groep maken het er ook niet makkelijker op. Wordt er best zenuwachtig van, doordat ik het allemaal zo herken. Hopelijk krijgen we binnenkort allemaal mooie echo’s met positieve berichten!
En weer vroeg wakker vandaag. Zoon van 3 lag om 6u te huilen dus mag ik nu op zn minst kijken naar een lief slapend en snurkend mannetje. Aan de dames met verhuizen op de planning, succes! Wachten tot de eerste echo is slopend, pas 2 dagen gehad en voelt al als een eeuwigheid. Nog maar 2 weken en 5 dagen te gaan
@Suir Sterkte lieverd! Hopelijk heb je snel een mooie test en een plakkerd! Leuk dat jullie er zijn @Rosalieb en @svlok!! Gefeliciteerd lig ook al een half uur wakker. Moet echt iets eten om een beetje misselijkheid op te lossen maar dan wordt door t geluid misschien ook de peuter wakker dus ik houd me nog even stil.
Ik lig ook nog stil, maar inmiddeld staat mn blaas op springen en moet ik idd voor de misselijkheid zo echt wat gaan eten