@BB83 en @kleineM heeel veel kijkplezier vandaag ❤ En @Rozeline we zijn bijna aan de beurt, nog 1 nachtje slapen (en ik ben op vd zenuwen)
@BB83 @kleineM Vandaag is het jullie beurt, meiden! Heel veel succes en plezier! Alle verhalen en foto’s zijn welkom. ♡
Wij mogen om 13u, eerst maar eens de ochtend zien door te komen. Oohhh hoop, duim, smeek dat alles goed ik hoop op een positief verhaal ben echt nerveus! Keuken is al grondig gepoetst Haha!
Nog twee uurtjes.... Ik was ook echt misselijk en zenuwachtig voor de twintig weken echo. Komt vast allemaal goed! Over drie uur zit je lekker te stralen op de bank thuis
Over de whatsapp groep: lijkt me echt super leuk maar ik wil toch liever anoniem blijven. Hoop dat de groep hier wel actief blijft!
Hoi 20 weken was heel goed! Alles tiptop in orde! Ze hebben alleen niet het hele hart kunnen zien, want ze lag er niet goed voor. Maar dat is technisch eigenlijk, 16 van de 20 punten van het hart zijn helemaal goed! Dus volgende week nog keertje spieken! Placenta ligt wel deels voor de uitgang dus dat wordt 32 weken nog eens bekeken.
@kleineM mooi dat alles goed was en je mag volgende week nog een keertje kijken balen alleen van je placenta, hopelijk verplaatst die nog @DN2017 er blijven meerdere gewoon hier