Ons babynestje is binnen! En ik heb een babykamer gespot voor een leuk prijsje, €400,- all in (babykamer Ralph bij Babydump en Babypark). Ik vind wel de commode vrij klein overkomen maar we gaan de kamer toch aanvullen met planken aan de muur en een ladekast die bijv. naast de commode komt.
Superleuk @DN2017 !! En schattige kleding @Rozeline Ik probeer mijn drang in te houden haha. Maarja ik weet dan ook nog niets. Ik ga mijn zoon maar eens voorzien van eten (meneer wil drie boterhammen) en dan om 9u heeft hij bokstraining, dus ik ga bij mijzelf koffie erin gieten. Verder een rustige dag. ❤
Goedemorgen dames! Ik lig al een uur wakker te wezen terwijl vriendlief en dochter nog lekker slapen. Het shoppen lijkt hier nog zo ver weg! Babykamer kunnen we nog niet aan beginnen ivm de verbouwing op zolder. De werklui zijn nog een week bezig en daarna gaat m'n vriend wandjes plaatsen, isoleren, plafonds maken, elektra aanleggen.... dan kunnen we daar de kamer voor m'n dochter maken en de kamer die dan vrij komt (naast onze slaapkamer) wordt de nieuwe babykamer... pfff.. zie er beetje tegenop! Maar nu ff lekker weekend. Morgen naar een oldtimerdag in Dongen!
Ohhh superleuk!!! Veel plezier morgen. En balen dat je moet wachten. Ik ga deze maand (ja het is al september) beginnen met de kamer leegmaken die er voor bedoelt is. Voorlopig zal de kleine meid er niet slapen maar toch
Hier ook nog geen concrete stappen wat betreft het klaarmaken van de babykamer omdat we hopelijk nog gaan verhuizen in december! We hebben een werkelijk prachtig huis gezien wat alles en meer is dan wat we zoeken maaarr het ligt qua prijs hoger dan we willen uitgeven. Bijna een ton hoger. Het kan wel, mits de bank gaat rekenen met 100% van het inkomen van mijn man want dan hebben we daar bovenop nog een ton ruimte over en dat willen we wel graag (genoeg speling tussen het huis en onze maximaal draagbare hypotheek) en ze niet gaan rekenen met maar 75%, zoals ze weleens doen als je nog geen 3 jaar zzp'er bent. Als ze maar met 75% gaan rekenen dan komen we een halve ton te kort om dat huis te kunnen kopen. Snap je het nog? We kunnen 2 dingen doen, of we wagen het erop; dan kan het zijn dat het lukt maar dan zitten we met het risico dat als het niet lukt, we in het huurhuis waar we nu zitten nog moeten blijven en dus bevallen (wat we liever niet willen natuurlijk). Of we skippen dit huis. Het ene moment denk ik, weet je wat we doen het gewoon! We proberen het! En het volgende moment denk ik oohhjee moeten we dat nou wel doen. Dus we gaan 15 september kijken
@Rozeline snap ik je moest het even laten bezinken. @DN2017 leuk babynestje en leuke kamer, maar snap wat je bedoelt mbt de commode. Die lijkt wel klein ja. Wij gaan 15 september shoppen voor een kamer Pff spannend mbt jullie nieuwe huis, ik hoop dat de bank meewerkt en jullie straks een huis hebben die aan al jullie eisen, en meer, voldoet. Spannend, ben benieuwd wat jullie na 15 september beslissen! @IUItje hmm dat wordt inderdaad nog even wachten, snap dat je er tegenop zit. Super leuk een oldtimerdag, hou daar wel van! Wij gaan straks een tuincentrum bezoeken, sinds een week is onze tuin helemaal af, dus tijd om wat inspiratie op te doen en hopelijk een beginnetje maken met het opruimen van hummeltje haar kamer.
Mijn energie is een beetje weg Even opladen en dan het huishouden afmaken en wachten tot manlief weer thuiskomt van werk.
De baby krijgt de babykamer van mijn zoontje. We zijn nu eerst zijn kamer aan het afmaken en dan kan ik aan de slag met de babykamer. De basis is klaar, maar vind het wel leuk om weer een aantal dingen even te vernieuwen. Heb babykamer toen op marktplaats gekocht. Nieuwprijs was 1600 en op marktplaats voor 400 euro. Wij hebben nu een grote commode en kledingkast
Hier blijft de babykamer ook de babykamer. De jongens slapen samen op een kamer. Wij willen ook graag verhuizen, maar eerst dit huis te koop. Dat wil ik pas na de bevalling, want de huizen gaan op het moment als zoete broodjes en ben doodsbang dat we dan hieruit moeten en niks naar onze zin kunnen vinden... hebben redelijk wat eisen nl, Haha.
Wij hebben die extra grote hemnes commode van Ikea. WoW ideaal! Al die kleine commodes die bij babykamer horen zijn niet alleen duur, maar je bent er ook redelijk snel “uit gegroeid”. Dochter is met 2,5 nog niet helemaal zindelijk en ik kleed haar ook aan en uit, nou deze commode is al bijna krap Haha! Zou hem echt iedereen aanraden! Let niet op de troep, we zijn nog aan het klussen na de verhuizing.
Ik heb de commode eigenlijk zelde tot nooit gebruikt bij de oudste daarom ook nooit meer gekocht . Nu krijgen we het babybedje en de commode van de buren over.
Wij gebruiken hem nog steeds iedere dag. Vindt het fijn om mijn zoontje op die hoogte te verschonen en aan te kleden.
@kleineM handige zo'n ruime commode, die ga ik zeker onthouden! @IUItje super gaaf dat hij het voelde Ik heb nog geen idee voor welke grote wij moeten gaan, na de 20 weken echo maar eens gaan oriënteren voor kamers.
Doe ik met verschonen overdag ook hoor... Maar met aankleden in de ochtend en na zijn badje toch wel handig die commode! Ligt ook helemaal vol met luiers en rompers enzo!
♥♡ UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019 ♡♥ 10 januari (1) ♡ Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar ♥ Willem 13 januari (1) ♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar ♥ Babby 15 januari (1) ♡ IVFBeeb - 2e kindje - 32 jaar ♥ 17 januari (2) ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar ♥ ♡ 14januari - 2e kindje - 33 jaar ♥ 18 januari (5) ♡ itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♥ Guppie ♡ LaurenO - 1e kindje - 28 jaar ♥ ♡ KleineM - 2e kindje - 41 jaar ♥ ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar ♥ ♡ Bloempje1982 - 1e kindje - 35 jaar ♥ 19 januari (2) ♡ Frou81 - 3e kindje - 36 jaar ♥ ♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar ♥ Dodo 20 januari (3) ♡ Ilss - 3e kindje - 29 jaar ♥ ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar ♥ ♡ nizzie86 - 1e kindje - 32 jaar ♥ Ariana 21 januari (1) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar 22 januari (2) ♡ BB83 - 1e kindje - 34 jaar ♥Antonio Banderas ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♥ Spruitje 23 januari (5) ♡ Kika81 - 3e kindje - 37 jaar ♥ ♡ Treats - 1e kindje - 35 jaar ♥ Jutl ♡ IUItje - 2e kindje - 35 jaar ♥ ♡ Loesje2 - 2e kindje - 31 jaar ♥ ♡ DaisyVA - 2e kindje - 36 jaar ♥ 24 januari (4) ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar ♥ Rudi ♡ Svlok - 1e kindje - 28 jaar ♥ Hummeltje ♡ Sproetje1988 - 3e kindje - 30 jaar ♥ ♡ Wij2018 - 2e kindje - 33 jaar ♥ 25 januari (3) ♡ Miracle88 - 2e kindje - 30 jaar ♥ ♡ DN2017 - 1e kindje - 26 jaar ♥ ZiZi ♡ Soof22 - 2e kindje - 31 jaar ♥ 26 januari (0) ♡ 27 januari (0) ♡ 28 januari (2) ♡ Bumpie - 2e kindje - 30 jaar ♥ ♡ Nancydierengek - 1e kindje - 33 jaar ♥ 29 januari (1) ♡ Melkos - 3e kindje - 28 jaar ♥ 30 januari (0) ♡ 31 januari (1) ♡ Glaewil - 2e kindje - 32 jaar 2 februari (1) ♡ Lanara - 2e kindje - 30 jaar ♥ Totaal: 35 -------------------------------------------------- jongen (7)| meisje (10) | verrassing (5) | onbekend (0) datum buiten de lijst (5) | ♥ kloppend hartje (29) -------------------------------------------------- Afspraken September 3 Sept - Nizzie86 - 20 weken echo VK 3 Sept - DN2017 - 20 weken echo 4 Sept - IUItje - 20 weken echo 4 Sept - Soof22 - GUO 20 weken echo 4 Sept - Dreamer84 - Controle VK 4 Sept - Melkos - 20 weken echo + Geslachtbepaling 4 Sept - Rozeline - Controle VK 5 Sept - Dreamer84 - 20 weken echo 5 Sept - Frou81 - Echo 7 Sept - Loesje2 - 20 weken echo 7 Sept - Svlok - 20 weken echo (GUO) 11 Sept - Glaewil - Ziekenhuis Consultant 12 Sept - Itsourlove - VK controle 13 Sept - Glaewil - 20 weken echo 15 Sept - DaisyVA - 20 weken echo 17 Sept - Carmen123 - Controle VK 25 Sept - Maani - Controle gyn Oktober 16 Okt - Maani - Controle gyn November 20 Nov - Maani - Echo + Controle gyn —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV, Happygolucky, Eedihcro, Linda89, Rots (Zes), Modellicious✨