Even terug gelezen (beetje moe en afwezig de afgelopen dagen) Wat verdrietig @Cin1985 en @Suir ❤ voor jullie. Hier even aan het bijkomen van een kinderfeestje gisteren. Zo moe dus vanacht goed geslapen.
En nu hij eindelijk wakker is gelijk maar wéér een test er tegenaan gegooid (onderste). Ik ga nu proberen te stoppen, heb nog een digi CB maar die bewaar ik nog een paar dagen.
Bah die misselijkheid begint hier ook..vreselijk.. bij de eerste niet gehad.. Ik vind die eerste echo ook echt enorm lang duren!
@Dyson dat zijn duidelijke testen maar snap het doortesten. Heb ik vanochtend ook weer gedaan en heb ook nog zo’n digitaletest liggen, maar die durf ik nog niet te gebruiken. @Ellis2014 vervelend dat je nu de misselijkheid erbij krijgt. Hopelijk heb je er niet al te lang last van.
oeps heel de berichten op de vorige pagina gemist @Maani en @Kaatje138 Dankjewel vond het wel eng om me hier aan te melden. Vreselijk he het vroeg wakker worden, was vanochtend al om half 4 wakker, gelukkig erna nog even in slaap gevallen. @Ellis2014 ik snap je onzekerheid, hopelijk vind je genoeg afleiding en is het zo de 31e! Ik kan ook niet wachten tot de 4e, het duurt alleen zolang @itsourlove waarom moet je nog zolang wachten?
@svlok hier doen ze de intake plus eerste echo pas vanaf week 8. Dit omdat hiervoor bv onzekerheden kunnen onstaan als er bv nog geen hartslag te zien is. Vanaf 8 weken is dit zo goed als zeker te zien. Dus het is puur uit zwangerenbescherming denk ik. Al moet ik zeggen eerder zou ik niet rampzalig vinden..aangezien ik tot op heden enkel vermoeidheid als kwaaltje heb.
Jeetje, bij zoveel meiden al misgegaan Sterkte. Hier ook niet super veel kwaaltjes. Moe, soms wat ongemakkelijk gevoel in m'n onderbuik en enorm opgeblazen nadat ik gegeten heb. Maar echt zo van 'ik moet mijn broek, knop en rits, volledig openzetten' opgeblazen. Ben "benieuwd" of dat ik zoals bij mijn zoontje vanaf 6 weken kotsmisselijk ga worden. Aftellen geblazen.
♡UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019♡ 17 januari (6) ♡ Meiske1988-2e kindje (1e met huidige vriend)-30 jaar. ♡ IVFBeep - 2e kindje - 32 jaar ♡ Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar ♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar ♡ Rots - 1e kindje - 33 jaar ♡ Rosalieb - 3e kindje - 41 jaar 18 januari (3) ♡ Itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar 19 januari (1) ♡ Frou81 - 3e kindje - 36 jaar 20 januari (3) ♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar ♡ Ilss - 3e kindje - 29 jaar ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar 21 januari (1) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar 22 januari ♡ 23 januari (2 ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♡ Svlok - 1e kindje - 28 jaar 24 januari (3) ♡ Modellicious - 2e kindje - 31 jaar ♡ PBV - 2e kindje- 39 jaar ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar 25 januari ♡ 26 januari (1) ♡ happygolucky - 2e kindje - 33 jaar 27 januari ♡ 28 januari ♡ 29 januari ♡ 30 januari ♡ 31 januari ♡ Totaal: 20 -------------------------------------------------- jongen (0)| meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (0) -------------------------------------------------- Afspraken Mei 23 mei - ilss - MVM 23 mei - Rozeline - 1e echo zkh 25 mei - Cin1985 - controle of baarmoeder weer leeg is?? 29 mei - Frou81 - controle en echo VK 30 mei - IVFBeep - 1e echo zkh 31 mei - Ellis2014 - 1e echo zkh 31 mei - Maani - 1e echo zkh 31 mei - Rosalieb - 1e echo zkh Juni 4 juni - Meiske1988 - 1e afspraak VK 4 juni - Svlok - 1e echo zkh 5 juni - Modellicious - 1e echo 8 juni - Dyson - 1 echo zkh 8 juni - ilss - 1e echo VK 11 juni - Rots- 1e echo zkh 11 juni - Carmen123 - 1e echo 12 juni - RDerby - 1e echo 12 juni - Ellis2014 - 1e afspraak VK 12 juni - Dreamer84 - 1e afspraak gyn 13 juni - itsourlove - 1e afspraak VK met checkup echo 14 juni - IVFBeep - 2e echo zkh 15 juni - IVFBeep - Controle VK 19 juni - GYNN - 1e controle VK 19 juni - Modellicious- 1e controle VK —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985
Hier mezelf maar van de lijst gehaald.. zoveel bloed verliezen kan niet goed zijn.. zwangerschapstest knalt ook niet meer.. liefst kruip ik in een hoekje en kom er het komende jaar niet meer uit.. Aan de ene kant zou ik zo graag nu willen laten checken of t er al uit is, aan de andere kant wil ik dat helemaal niet en wacht ik tot vrijdag.. sowieso morgen of overmorgen bellen met de gyn om te kijken of de afspraak mag blijven staan voor controle of de bm leeg is..
Ahh mop.. ik voel echt werkelijk met je mee.. zo rot dit.. een hele dikke knuf voor jou en veel sterkte!