Uitgerekend 17 t/m 31 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Wij gaan 23 september een extra echo laten doen. Mijn vertrouwen in deze zwangerschap moet weer wat groeien. Daarna 22/10 een extra groeiecho. Fijn om nu iedere vier weken even te mogen kijken!

svlok en Frou81 vinden dit leuk.
  2. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw

Kun je het iets rustiger aan doen? Of hebben je harde buiken daar niet mee te maken?

3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @kleineM @IUItje Ik ben ook weer zó moe deze week! Heb ineens ook last van slapeloosheid (midden in de nacht wakker worden en dan twee uur lang niet meer kunnen slapen). Schijnt er allemaal bij te horen, maar ik hoop wel dat dit snel ophoudt. :o:

DN2017 en IUItje vinden dit leuk.
  4. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dan ga ik achteruit lopen. Ik doe al weinig....behalve de dagelijkse tafereeltjes.

Maar de verlos zei begin augustus dat het waarschijnlijk gewoon is omdat het de derde is.

5. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb ook al de hele week last van slecht slapen. Dat hoort dus bij de zwangerschap, goed om te weten. Ik hoop inderdaad ook dat het snel over gaat..

nizzie86 vindt dit leuk.
  6. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Door de bloeding? Ik snap t, knuffel!

7. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @IVFBeeb hier is het nu ook elke keer bij de gyn eerste twintig minuutjes spieken. Ik vind het wel fijn :) maar snap je ❤

8. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zooo laatste dag van de schoolweek. Ik ben op en mijn schouder doet echt megapijn :-/

9. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
  10. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  11. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Daar istie weer: 21 weken dik
    Genieten van dit kleine trappertje.
    Had ik al verteld dat ik haar van de week hen voelen hikken? ❤

Bijgevoegde bestanden:

Carmen123, Soof22, Rozeline en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Net de 20 weken echo gehad. Het zag er allemaal goed uit, ze groeit wel iets harder dan gemiddeld. Als ze zo blijft doorgaan krijgen we een grote en zware baby 7,5 - 8 pond. Voor de zekerheid moet ik me vanaf 24 weken op suiker laten testen. Heb wel voor de zekerheid de verloskundige gebeld en die zei het kan dat ze nu voor ligt op de groei, maar de volgende echo niet meer. Mocht ik toch suikerziekte hebben dan word ik op dieet gezet en goed begeleid om haar niet te snel te laten groeien.

Het klinkt wellicht stom maar ik ben niet helemaal gerustgesteld :oops:

Rozeline en DN2017 vinden dit leuk.
  13. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Dat klinkt helemaal niet stom, ik had dat dus ook afgelopen maandag. Ik vind het wel positief dat de verloskundige zegt dat je je er geen zorgen over hoeft te maken omdat het volgende week weer helemaal anders kan zijn. Zo'n twintigwekenecho is ook maar een momentopname natuurlijk. Wel geweldig dat jullie dochter verder helemaal gezond is verklaard, probeer je daaraan vast te houden! Dikke knuffel voor jou.

svlok vindt dit leuk.
  14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    @svlok hiep hiep! Helemaal gezond! Fantastisch! Het zijn maar metingen joh, komt goed!
    En met dieet en controles houden ze het wel in de smiezen mocht je suikerziekte hebben. Ik heb piepklein prulletje op de wereld gezet met suikerziekte dus het zegt nog allemaal niets! Xx

svlok en nizzie86 vinden dit leuk.
  15. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het is normaal om je ongerust te voelen...er groeit iets buiten jou controle om in jou (alsin je hebt niet overal effect over)
    Ik krijg de suikertest ook en ik heb een guppie in de buik plus het nooit eerder gehad bij zwangerschappen.

svlok vindt dit leuk.
  16. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @svlok niet te druk om maken meid! Ik heb bij de vorige twee zwangerschappen ook Suikertests moeten doen, want mijn jongens hadden (hebben) een iets groter hoofd en buikje was ook iets boven gemiddeld. Nog wel binnen de marges, maar toch. Deze keer weer, precies hetzelfde, boven gemiddeld hoofdje en buikje. Verloskundige zei afgelopen woensdag: ik denk dat we deze keer maar geen suikertest doen omdat jullie gewoon zulke kindjes maken. Het past bij jullie, bij jouw zwangerschap. Dus met 24 weken geen test.

Wel krijg ik twee groei echo’s over een tijdje. Protocol, maar echt meid, geen zorgen om maken!

svlok en nizzie86 vinden dit leuk.
  17. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Ja! Toch een fijn gevoel om tot aan de levensvatbare periode een beetje meer bevestiging te krijgen...

kleineM, DN2017 en Frou81 vinden dit leuk.
  18. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Ik begrijp het wel hoor! Hadden wij bij eerste kindje ook. Steeds flink bovengemiddeld. Uiteindelijk komt alles vast helemaal goed. Lekker laten controleren. Iedere echo is weer anders.. kan zo ineens ook weer gemiddeld zijn!

svlok vindt dit leuk.
  19. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Nog steeds ? Duurt wel erg lang zeg.. wat vervelend

20. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @nizzie86 Precies dat probeer ik ook in mijn hoofd te houden, alleen toen ze hier op werk vroegen hoe het was gegaan kwam echt alles eruit :oops: voel me er nu wat rustiger onder en wordt afwachten wat de suikertest zegt en anders wordt het een zware baby eruit gooien :p

@kleineM thanks! Doet me goed om te horen en stelt me zeker gerust

@itsourlove nee klopt, helaas hebben we geen invloed hierop. Denk dat het ook al scheelt wanneer ik haar zou voelen, maar helaas voel nog steeds niets :(

@Frou81 dat gaf de dame in het ziekenhuis ook aan, dat ze geen vergelijkingsmateriaal hebben omdat dit onze eerste kind is, wie weet maken wij grotere kindjes. Ze lag bijna buiten de lijn met haar buikomvang, scheelde een heel klein stukje

@IVFBeeb Ze loopt eigenlijk al de hele zwangerschap ietsje voor, maar ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt.

Hoeveel echo's krijgen we nu nog of kan ik wellicht om een extra echo vragen hierdoor?

Hieronder zie het gemiddelde staan qua gewicht en lengte, maar daar zat ze ver boven, ze kwam nu al op 400 gram uit:eek:

Deel Deze Pagina