Gewoon zeggen dat je je zorgen maakt en graag groeiecho’s wilt.. krijg je met 28 weken en 32 weken nog een echo
@svlok aangeven dat je je druk maakt kan altijd, maar of hun het een reden vinden is een volgende. (Ik duim voor je van wel) Ik krijg sowieso elke keer bij de gyn vanaf nu een 20min kiekeboeh vd groei en los daarvan hebben we 23oktober nog een peekabootje bij wonderbabies staan.
De mijne was ook wat groter dan gemiddeld. Zijn jij of je vriend/man ook lang? Ze houden je in de gaten toch, dan zou ik daar op vertrouwen?
Bedankt meiden, ik ga het aangeven en dan zie ik wel. Hopelijk mogen we eerder een keer kijken hoe het gaat. Nee, ik ben niet lang en we waren beide toen we geboren werden ook nog geen 6 pond. Mijn vriend is wel wat langer
Dat blijft het helaas zeker, we hebben er zo weinig invloed op. Ik ben blij dat ze verder gezond is en de rest komt allemaal vast goed
Ik had vannacht zulke extreme buikpijn dat ik echt dacht dat het niet goed zou gaan. Gelukkig is de pijn toch weg getrokken en voel ik de kleine weer heel actief. Wat een stress weer...
@itsourlove wat leuk dat hij haar gevoeld heeft! Hier nog steeds niets te voelen @Rozeline pff dat is even schrikken, gelukkig voel je haar nu weer
@Rozeline owow even goed in de gaten houden! Helaas nog steeds elke dag last van en op heel wisselende momenten, dus geen idee wat ik er tegen kan doen.
Hi meiden even een zwaai en een knuffel! Druk weekend dus weinig tijd! Ik heb ook veel buikpijn maar merk ook dat Mn buik groeit dus denk groeipijn/ bandenpijn. Heb ook last van Mn onderrug. Tja die babies van ons zijn al rond de 25 cm (om en nabij he) en als dat rekt en strekt.. het moet toch ergens heen!
Ik heb toch even de verloskundige gebeld, ik was toch bezorgd. Ze denkt dat het mijn darmen zijn. Ik moet het even goed in de gaten houden, als het erger word weer terug bellen.
@Rozeline goed dat je toch even gebeld hebt en goed in de gaten houden! De verloskundie zegt dat het betekend dat ik rustiger aan moet doen en dat het kan dat mijn baarmoeder wat gevoeliger reageert op de groei. Weet niet zo goed hoe ik nog rustiger aan kan doen
Nou hier mijn dagje gehad. De buikpijn werd niet minder, dus nog een keertje de verloskundige gebeld en die is langs gekomen heeft alles gecheckt: hartje en inwendig. Ik moet ook nog naar de huisartsenpost om mijn eigen gezond te laten checken, maar er werd niets gevonden. Mijn dikke darm is wel wat geïrriteerd zei deze arts. Thuis aangekomen had ik ook nog bloedverlies wat een stress en weer gebeld. Toen naar het ziekenhuis gestuurd voor nog een check up en een echo. Met de baby is alles goed en de baarmoeder was gewoon nog gesloten, waar de pijn vandaan komt blijft onduidelijk. Ik moet rustig aan doen. Bloedverlies komt waarschijnlijk van inwendig onderzoek. Nu ik inmiddels 2 uur op bed ligt is de pijn eindelijk afgenomen. Ik heb ook een beetje het idee dat de endometroise aan opspelen is, dus moet ik even in de gaten houden... pff what a day en wat een pijn.
Jeetje wat een dag @Rozeline raar dat ze niets kunnen vinden. Nu maar goed luisteren en echt rustig aan doen! Sterkte