Vinden jullie ook dat de tijd vliegt? Echt bizar hoe snel het gaat. Ik word ook steeds nieuwsgierig hoe dit kleine dametje er uit ziet. Lijkt ze op grote broer en zus...heeft ze ook een heerlijke bos met haar bij de geboorte? Word het ook een knuffelbeestje...etcetc
@svlok Ik heb een leuke bij de babydump gevonden en hij was nog in de aanbieding ook. Van het merk dirkje
Gisteren toch de gyn niet meer aan de lijn gehad. Dus nog geen uitslag van de down-sneltest. Vandaag hadden we een begrafenis in Brabant.. 9 uur reden we erg en tegen half 5 waren we thuis! Wat een dag zeg. Merk dat m'n bekken/schaambot beginnen te vervelen.. echt pijnlijk is een groot woord maar het is al aardig aan het verweken heb ik het idee. Nog bijzonder weinig geshopt hier. Weet nog wel dat we bij m'n dochtertje in de eerste week veel maat 50 hebben bijgehaald, en heeft ze best even gepast ook. Deze beeb is denk ik wel stukje groter maar er gaat zeker maat 50 mee. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat alles goedkomt... En hieronder.. 21 weken dik!
@Bumpie wij kregen de mededeling een grote baby te krijgen, dus vind het dan zonde om maatje 50 te kopen. Liever dan ietsje te groot dan dat straks alles veel te klein is. @kleineM super leuk, ben echt benieuwd naar je babykamer straks! Eigenlijk naar al jullie babykamers Wij zijn voor de maxi-cosi nova 4 gegaan, hebben de kinderwagen gekregen, dus vond het lastig om echt eisen aan merken te stellen, maar het is een hele mooie en vooral praktische kinderwagen @itsourlove ik ben ook erg benieuwd naar onze kleine meid, helemaal na het shoppen van vandaag! @IUItje prachtige buik! @Rozeline oeh die is inderdaad erg leuk! Leuke babykamer, die had ik ook in gedachten, maar we zijn helemaal verliefd geworden op een kamer bij babypark Verder hebben we al veel van het uitzetlijstje afkunnen strepen. Dit is onze babykamer geworden, alleen zijn de handgrepen dan in het grijs. https://www.babypark.nl/babykamer-newport-wit-eiken-ledikant-commode.html#
@svlok als ik van de twee oudsten uitga verwacht ik weer een mooie bruine haardos op dametje en bruine of groene kijkers.
Oh wat een vervelende situatie. Heel veel sterkte ermee. Hopelijk gaat het snel weer beter met je zus...
Ik hoop dat mijn kleine zusje (blijft toch de baby van het gezin) zich snel weer een beetje zichzelf voelt. Vind het best eng tbh
Sterkte, @itsourlove! Hoe is het met de rest van de meiden? (@DN2017, ik heb jou al een tijdje niet gezien hier!) Buikies nog in orde? Hier wel! Mijn dip van vorige week is gelukkig weer voorbij dus ik zit weer op mijn roze wolk.
Onee. Wat heftig voor jullie en je zus @itsourlove ! Sterkte de komende tijd, hopelijk wordt ze snel weer wat rustiger en geeft dat voor jullie ook weer wat meer rust. X ♡
Fijn dat die roze wolk weer terug is @nizzie86 Hier ook alles helemaal OK! Heb zin als we weer in NL zijn om dingen te gaan kopen en ook de kinderkamer in orde te gaan maken. Onze namenlijst is nog een redelijke long-list (15 meisjesnamen en 9 jongensnamen....) haha, komende tijd dus nog wat gaan wegstrepen
Oooh leuk, de babykamer! Wij zijn sinds vorige week ook bezig. Hebben jullie al een beetje een idee over hoe jullie het willen gaan inrichten? Hier wordt het een allegaartje van spulletjes (zowel nieuw als oud). We houden niet zo van complete babykamersets, dus we hebben gewoon losse meubels gekocht en die gaan we opleuken met accessoires. (Volgens mij een beetje zoals @kleineM het ook doet?) Qua naam hebben jullie nog wel een weg te gaan, lees ik. Gelukkig hebben jullie nog even!