Uitgerekend 17 t/m 31 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ja zo doen wij het ook @nizzie86! Zo leuk! En lekker persoonlijk! Ben ook niet van de kant en klare sets, maar ieder zijn smaak en dat vind ik ook helemaal prima!

Oh bleeegh heb net de zwangerschapsdiabetes tets gedaan en dat vieze drankje gedronken :confused::confused: en nu 2 uur wachten. Ben benieuwd. Normaal is het met 24 weken maar ik testte thuis met de vingerprik die ik nog van de vorige zwangerschap had al aantal keer te hoog. De baby stuitert nu vrolijk :roflmao::roflmao:

Ik voel haar heel goed nu, echt leuk!! Van het weekend was ik jarig en heeft Mn vriend me romantisch mee uit eten genomen. En we hebben een definitieve keuze voor de naam gemaakt! :D

@IUItje hopelijk snel nieuws vandaag! Ik duim voor je!

@itsourlove wat vreselijk heftig weer zeg. Wat een rollercoaster. Weet niet zo goed wat te zeggen bahalve heel veel
    Sterkte!

svlok, BB83 en nizzie86 vinden dit leuk.
  2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    O, ik vind het bestaan van die sets ook prima, hoor! Ieder zijn smaak, inderdaad. :D

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En het was dus dubbel feest dit weekend, want yay, jullie hebben een naam! Hier staat de naam ook al vast en we noemen haar onderling ook al zo. ♡

Jakkes, succes met die test! Wat denk je dat de uitslag wordt? Laat je het ons even weten?

kleineM vindt dit leuk.
  3. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Doe ik! Denk vandaag wel een belletje hoor! Vind t lastig ik heb geen klachten en we zijn nog vroeg in de zwangerschap. Langs de andere kant had ik bij de eerste ook geen klachten. We horen het wel!

nizzie86 vindt dit leuk.
  4. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Sterkte @itsourlove

@nizzie86 hier gaat het op een blaasontsteking na goed, we hebben de kamer gekocht en hebben al veel klaar voor onze kleine meid, kan niet wachten tot we haar ontmoeten en voel haar nu sinds een weekje ook steeds meer :D Leuke ideeën qua babykamer, wij waren ook van plan om alles los te doen, maar toch een leuke set gevonden. De kamer wordt wel nog opgeleukt met een stoel en allemaal andere accessoires. Ik wil o.a. haar naam in houten letters op de muur hebben.

@BB83 wow lange lijst, dat wordt nog aardig wat afstrepen :p

@kleineM he bah, dat drankje staat me ook te wachten, maar dan pas over 2,5/3 weken. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en super leuk dat jullie een naam hebben gekozen :D

Ben zo benieuwd naar iedereen hun namen.

BB83, kleineM en nizzie86 vinden dit leuk.
  5. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @nizzie86 @BB83 @kleineM @svlok
    Heel erg bedankt vd sterkte wensen ❤
    Meer kunnen jullie ook niet doen en is al lief genoeg.

Weten jullie wel meteen waarom ik rustiger ben.

svlok vindt dit leuk.
  6. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    @nizzie86 Ja gaat allemaal prima hier hoor schat! Heb weinig te melden dus ik lees alleen mee haha. Buik groeit flink en de kleine jongen trappelt erop los, de huizenjacht is nog in volle gang en ik werk nog lekker halve dagen. Dus alles z'n gangetje.

Mijn man en ik zitten echt zo gezellig op een roze wolk. We beseffen ons zo goed hoe gezegend we zijn en we hebben het zo fijn samen. We zijn echt extra verliefd op elkaar (ja we zijn nog verliefd na bijna 5 jaar hihi) en hebben zoveel lol samen. We worden iedere dag nog steeds meer een team samen. Merk ook dat mijn hormonen een stuk stabieler zijn dan in de eerste 12 weken. Heb geen boze of jankerige buien meer die ik toen weleens had.

Namen stonden hier voor een jongen al vast voordat we zwanger werden. Meisjesnamen nooit over nagedacht. We zijn zelfs al namen aan het bedenken voor de tweede hahaha, een beetje gek zijn we wel heh.

@nizzie86 heb je inmiddels het sporten weer opgepakt of voelt dat nog niet goed? Ik sport nog wel 2 á 3 keer per week maar echt met minder gewicht en soms ook minder oefeningen. Wil wel graag in beweging blijven, ook al vliegen de kilo's er toch wel aan, merk dat ik wel wat meer pijntjes krijg hier en daar. Laatste week ook pijn in mijn onderrug links.

Met name omdraaien in bed doet zeer aan m'n buik. Ik doe echt voorzichtig maar toch voelt het ontzettend oncomfortabel aan mijn banden (denk ik).

@itsourlove jeetje wat heftig... Heel veel sterkte voor jou en je familie gewenst. Je hebt ook geen mazzel heh :(

kleineM, Rozeline, nizzie86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. IUItje

IUItje Actief lid

19 jun 2018
    159
    376
    63
    Vrouw
    Zkh belde.. dat er nog niks binnen is. Heb gelijk maar naar m'n hb en ijzer gevraagd en moet dosering gaan verdubbelen.. hb nog steeds 6.8 en ijzer gehalte moet tussen de 20 en 120 zijn en ik zat op 29... woensdag is er als het goed is echt iets bekend over die vruchtwaterpunctie... wordt vervolgd.

8. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Thanks meisjelief ❤ en fijn heh die wolk en het verliefd zijn. Hier door veel dalen heen gegaan maar we weten wat we aan elkaar hebben.

DN2017 vindt dit leuk.
  9. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    @itsourlove sterkte meid. Ik hoop echt dat het snel beter gaat.

@IUItje wat vervelend zeg. Ik hoop dat je snel duidelijkheid meid. Dit is helemaal balen.

itsourlove en IUItje vinden dit leuk.
  10. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @IUItje laat het maar snel woensdag zijn en dan met goed nieuws!

Ik sprokkel ook van alles bij elkaar @nizzie86 voor de kinderkamer ;)
    Heb op zich ledikant en commode gevonden (wit standaard...). Hang/legkast is vast in de kamer ingebouwd, dus hebben we niet nodig. Nog wel een leuke kleur bedenken oo de muur. En dan nog een fijne zitstoel waar ik ook in kan voeden/borstvoeding kan geven.

Iemand nog tips voor zo'n handig/fijne stoel? :) niet te groot, maar wel met armleuning dacht ik zo...

nizzie86, DN2017 en IUItje vinden dit leuk.
  11. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @BB83 ik was fan van die simpele ikea stoelen weet even niet meer hoe ze heten.

12. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    De stokke tripp trapp stoel zijn super handig, maar wel prijzig...

tripptrapp_package_white.jpg

13. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    O ben ik de enige die t echt een vervelend klusje vind om je kind in en uit de stokke te krijgen? Ben blij dat ik die nooit heb aangeschaft want ik word al gek in een willekeurig restaurant haha. Ik heb de bloom maar die is best lomp. Wel mooi.

14. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    @BB83 wij doen aan cosleeping dus ik voed gewoon in bed, met voedingskussen in mijn rug. Dus geen tip voor fijne stoel.

Wij hebben zo’n simpele kinderstoel waarvan je ook een stoeltje en tafeltje kunt maken....

Bijgevoegde bestanden:

BB83 vindt dit leuk.
  15. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze een stoel bedoelt voor op de babykamer om zelf in te zitten:Dmaar kan het mis hebben.

Ik zoek er iig wel nog eentje... Een lekkere zachte, niet te lage zit en met armleuningen.

nizzie86 en BB83 vinden dit leuk.
  16. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Die is leuk zeg!!!

kleineM vindt dit leuk.
  17. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Hier opnieuw opgenomen in het ziekenhuis vanwege bloedingen. Ervaar deze zwangerschap als behoorlijk stressvol tot nu toe. Hopelijk snel een veilig termijn bereikt.

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    #4918 kleineM, 18 sep 2018
    Laatst bewerkt: 18 sep 2018
    Oh lieverd toch wat onwijs balen! In belgie zit je al in veilige termijn in de zin dat ze kindjes vanaf 23 weken proberen te redden. Wat nu de levensvatbare termijn is in Nl weet ik niet. Igg 26 weken maar geloof al eerder.
    Ik vind t echt rot voor je! Dikke knuffel

Edit: heb t even opgezocht: levensvatbaAr vanaf 24 weken en bij 28 weken 95% overlevingskans. Dus je bent igg al bijna op 24 weken. En we gaan gewoon voor 37(+)

19. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Hier uitslag van diabetes test gehad en was hartstikke goed! Geen zwangerschapsdiabetes deze keer! Moet wel even schakelen dat deze dan niet met 37 weken wordt gehaald :roflmao::rolleyes:

Ga het nog wel een keer later in de zwangerschap nog eens laten testen, kan t bijna niet geloven

nizzie86, Dyson, BB83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @IVFBeeb jeetje alweer?! hopelijk valt het allemaal mee en mag je snel ook genieten.

@kleineM dat is in ieder geval goed nieuws:D

Deel Deze Pagina