Zo lastig.. denk dat je alleen maar kunt afwachten. Dat zal de VK je waarschijnlijk ook vertellen als je belt. Het is nog te vroeg om iets te kunnen bevestigen of uitsluiten. Hopelijk blijft het bij het bloedvaatje en is het verder oké
Heb je dat bij je eerdere zwangerschappen ook gehad? Ik had het in extreme mate maar kreeg er medicatie voor die beetje hielp(dus die mogelijk is er)
Niet zo hevig als nu! Bij beiden wel misselijk geweest, maar die misselijkheid was te onderdrukken met dextro of kauwgum oid.
Ik heb de VK niet gebeld, wel weer net wat bloed. Ik hoop zo dat t niks is, maar mijn hoop wordt wel minder...
Hier ook heel de dag aan het geeuwen. Verder hoofdpijn en wat steekjes in mijn onderbuik. Mag dus nog lang niet klagen.
Ik hoop met je mee.. het hoeft idd niks te betekenen, maar ik snap je wel. Heb je anders misschien nog een test liggen? Als het bij mij mis ging, dan liepen Mn testen al wat af.. Bij de keren dat ik een miskraam kreeg, dan kreeg ik wel een echo. Daaraan konden ze wel zien of het nog in tact was of niet.. maar dat was alleen bij de zwangerschappen dat ik voorbij de 5 weken was. Weet niet hoe jou eigen ervaring is?...
Ik heb getest van de 15e t/m vandaag. Van 10dpo tot 17 dpo dus. Heb getest met Action early+gewoon, Predictor Early+Express, ovulatietesten en digi CB. Ik heb mr vanochtend ingeschreven bij mvm en ze komt morgenmiddag. Nou weet ik van deze dame dat ze altijd super snel contact opneemt.
Ik blijf voor je duimen. Heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad... is uiteindelijk wel goed gegaan. Is het veel en helderrood?
Pfff ik ben echt zo onzeker. Weet niet waarom. Heb over een week de eerste echo en het duurt me zo ontzettend lang. Voel me niet echt zwanger genoeg. Ben nog steeds iedere dag bang dat ik gewoon ongesteld ga worden. Wil genieten, maar merk dat ontspannen even lastig is. Had dit bij mijn vorige zwangerschap veel minder. Vond IVF best pittig. Misschien komt het daardoor?
Heb ik ook hoor ... zal blij zijn met eerste goede echo maar vind heel spannend want afgelopen dagen veel stress en verdriet met twee ernstig zieke in mijn directe familie ..... dan probeer ik maar te denken dat zelfs in oorlogsgebied gezonde kindjes krijgen ....
Hoi allemaal, Ik sluit mij hier graag aan! Eerst even bij gelezen, wat een verdrietige berichten. Sterkte allemaal Ik ben 28 jaar en wij zitten in het begin van mmm, voor ons eerste kindje! Net eerste ronde Gonal f! Na 35dagen spuiten met uiteindelijke dosering van 125eenheden twee dominanten eitjes. 18 mei mocht ik testen en een STREEPJE! Nog niet te bevatten. Gelijk een echo gehad in het ziekenhuis en beide eitjes zijn gesprongen. Nu wachten tot 6juni, dan weer een echo! Dan kunnen ze meer zeggen en kunnen ze ook zien of er een of twee eitjes bevrucht zijn. Super spannend en ik voel mij heel onzeker! Iedereen zegt: je voelt het aan alles! Maar ik voel nog weinig.. al begint het nu te komen. Vanochtend boven de en mijn borsten kriebelen/jeuken/branden erg. Fijn om hier dingen te kunnen delen. Positief en verdrietig nieuws
Ik vind het zo bizar... overal lees ik dat de kans op een miskraam ongeveer 10-12% is. En als ik dan kijk hoe vaak het in deze groep voorkomt....