Uitgerekend 17 t/m 31 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee :( knuff

2. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @nizzie86 gefeliciteerd, en tot drie dagen terug maakte mij dat ook onzeker..inmiddels mag ik 'morningsickness' ook op het kwalenlijstje zetten.
    En dat begint echt in de nacht....verder denk ik ook pas een inzinker na de eerste echo zoals de meesten hier.

Hier is het omdat ik het niet zo snel had verwacht (vorig jaar is er middels mri vastgesteld dat ik endometriose (wist ik al) en adenomyose heb)...dus toen wij in februari stoptte met de pil hoopte ik op een snelle plakkee maar ging er niet vanuit dat het in ronde drie zou gebeuren. Dat maakt denk ik ook dat ik nog in eeen schuldgevoel fase zit.

3. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo ik was in deze groep even wat kalmer.
    Druk weekend gehad..(lees feestje vd jongste) verder genoten vd kids en therapie gisteren.
    En twee nachten terug is the morningsickness gestart..kan er bijna de klok gelijk opzetten.

Vandaag een dag die altijd relatief snel gaat. (School en kinderclub) en dan is het alweer etenstijd. En vanaf vrijdag plassen voor MvM

4. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @LaurenO lastige maar keuze om te maken, maar wij hadden denk ik dezelfde gemaakt. Snap dat je nu toch erg onzeker er van wordt. Het kan alsnog dat er maar eentje bevrucht is. Belangrijkste is dat je zwanger bent:D

@nizzie86 wat een verhaal zeg en dan toch natuurlijk gelukt. Ik hoop met je mee! Op naar een mooie echo. Weinig symptomen zegt niets, je test positief en elk lichaam reageert anders, zelfs elke zwangerschap is weer anders

Veel hebben inderdaad voor hun nod getest. In het ziekenhuis hebben ze het bij ons afgeraden, omdat je dan eerst positief kan testen maar dan toch een paar dagen later een vroege miskraam krijgt. Dit komt omdat het embryo dan toch al niet goed was maar wel een poging heeft gedaan in te nestelen. Zodra je na je nod positief blijft testen is het hoopvoller :)

@itsourlove een lekker dagje dus! Mooi dat je voor mvm mag plassen. Ik hoop binnenkort ook wat te horen.

Wie heeft het al aan zijn omgeving verteld of vanaf wanneer gaan jullie het delen?

nizzie86 vindt dit leuk.
  5. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Ik heb het mijn moeder wel al verteld, de rest pas na de nipt. Vind deze periode van wachten echt naar omdat ik eerder MA had met 10 weken. Anderzijds heb ik net als bij zwangerschappen van mijn dochters wel een “goed gevoel” erover

Betreft afwezigheid kwaaltjes: dat zegt niets hoor! Bij MA was ik ziekst van allemaal!

nizzie86 vindt dit leuk.
  6. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @svlok mijn ouders plus zusjes en manlief zijn ouders plus zusje weten het de kids ook en de buren. (En wat vrienden en vriendinnen die wisten dat we bezig zijn) dit om begrip te creeeren als ik even uitval door kwaaltjes etc.

7. babywens93

babywens93 Niet meer actief

@svlok Ik denk dit weekend wel aan mijn ouders. Het kriebelt zo erg! :roflmao:
    De rest na de eerste echo denk ik.

Fijne dag iedereen!

8. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Wij hebben het onze ouders en broer en zussen verteld. Verder weten onze nieuwe buren het en voor de rest houden we het nog redelijk stil, ondanks dat de meeste weten dat we in een traject zitten

Toch eerst even een goede echo afwachten

nizzie86 en itsourlove vinden dit leuk.
  9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Mijn ouders, zusje en zwager en mijn schoonzus weten het. Want als het misloopt wil ik daar ook terecht kunnen voor steun. De 29e heb ik de echo, en de 30e is mijn schoonvader bij ons (woont in het buitenland), dus als de echo goed is vertellen we het hem ook.

10. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat is al snel je echo wat fijn.

11. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Zeker wel fijn, zit dan op 6w3d dus er zou al een hartje te zien moeten zijn (normaal vanaf 5w4 dagen zei de vk). Ik krijg een echo in week 7 omdat ik een verhoogde kans heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat door de endo mijn rechter eileider dicht zit.

Ben benieuwd of er 1 of 2 zitten, aangezien ik IUI heb gehad met 2 optimale follikels.... toch best spannend...

Maani vindt dit leuk.
  12. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #632 itsourlove, 23 mei 2018
    Laatst bewerkt: 23 mei 2018
    Spannenddddd!!!
    En blegh stomme endo ook.
    Ik denk dat ik blij ben dat ze vorig jaar op de mri eigenlijk enkel littekentjes zaten zitten en dat het in ronde drie raak was. (Daarvoor geen pijnlijke periodes gehad) (merk stiekem wel dat ik er nerveus door ben en toch even om 9u de vk bel kijken of het niet eerder kan)

13. dreamer84

dreamer84 Actief lid

9 apr 2018
    214
    259
    63
    Vrouw
    friesland
    ik heb het mijn moeder en schoonmoeder vertelt, en 2 goede vriendinnen. Verder zal ik deze week mijn manager op de hoogte stellen. Liefst wacht ik daar nog mee, maar door het soort werk wat ik doe is het wel verstandig om het op tijd te melden.

Mijn gewone broeken gaan al bijna niet meer dicht, terwijl ze normaal gesproken te groot waren.....maar ik weiger voor de eerste echo zw.broeken te kopen....:rolleyes:

14. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Mijn werkgever weet het omdat ik van hun 2 weken vrij heb gekregen rondom punctie en terugplaatsing. Daarnaast een vriendin die ook ivf heeft gedaan, 2 andere goede vriendinnen, mijn ouders en broertje en mijn schoonmoeder en schoonzus met haar gezin. In het kort: de mensen die van het traject weten en meeleven. Voor hun is dit ook een nieuwe ervaring en we wilden ook dit al met ze delen. Mocht het misgaan, dan verwacht ik inderdaad ook dat zij steunend zullen zijn :)

Zometeen gaan we naar de huisarts om het goede nieuws te delen en te kijken of we een vroege echo kunnen krijgen. Ik moet nog bijna 3 weken wachten op het zkh en merk dat dat me veel te veel onrust geeft. Wie weet is er ergens nog een plekje op korte termijn :thumup:

15. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Ooh spannend @Frou81 misschien wel twee !

Vind wel vroeg wat verloskundige zei, wacht zelf tot 7 weken vanwege onzekerheid vroege echo. Hopelijk zie je idd al hartje dat zo super fijn zijn!!

Heb twee dagen na jou echo benieuwd hoeveel weken/ dagen ze meten, implantatie schijnt wel eens paar dagen later te zijn.

@Rots weet niet hoe in jullie regio is maar bij ons kan je geen echo krijgen via huisarts maar kan je tegen betaling 35 e bij elk echo bureau terecht

16. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Bij onze HA werkt ook een verloskundige, vandaar dat we dat eerst willen proberen. Anders ga ik inderdaad voor een zelfstandig bureau :)

17. GYNN

GYNN Actief lid

22 feb 2015
    386
    481
    63
    Vrouw
    België
    Zo veel verlies al bij zo veel meiden. :(

@Frou81 ben ook wel benieuwd of het er misschien wel geen 2 zijn. Spannend!

@itsourlove hopelijk alles oké met manlief! :eek:

Hier sinds gisterennamiddag aanhoudend misselijkheidsgevoel. Niet extreem maar toch aanwezig genoeg dat het eten wat moeizamer gaat. Voel me belabberd!

18. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Oooh das handig ! Hopelijk kan je terecht

Rots vindt dit leuk.
  19. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28

Nou inderdaad treurig...

Wat naar dat je he zo belabberd voelt! Bij mij is af en aan maar voel me ook een slappe dweil..

20. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja het gaat nu een stuk beter maar moet hem van iedereen inclusief mijzelf in de gaten houden.

En ik heb dat gevoel voornamelijk 's nachts en 's morgens.

Deel Deze Pagina