@nizzie86 ik zie het al 4 juni, leg je onderzekerheid door je lange weg eens uit ?? Ik had ook eigenlijk pas de 13e een echo, maar belde op uitgelegt dat ik door de endo en adeno onzeker en bang ben.
Ik heb ook huilend de fertiliteitspoli gebeld en gesmeekt of ze me op de een of andere manier konden helpen, maar daar hadden ze geen boodschap aan. Toen heb ik me aangemeld bij een verloskundigenpraktijk en heel lang met een verloskundige over mijn angsten gesproken. Dat was ontzettend fijn. Ook ben ik bij de huisarts geweest, en van haar mocht ik de afgelopen week drie keer hCG laten prikken om te zien of de zwangerschap zich goed ontwikkelt. Het zegt niets over of het een missed abortion wordt of niet, maar het houdt me in de tussentijd wel lekker bezig.
Zo herkenbaar ...ik heb veelal een andere dwang dan vele mensen maar toch. Angst is een lamlegger zeg ik altijd maar
Ja, echt hoor. Ik heb er normaal gesproken geen last meer van (na heel intensieve therapie), maar nu komt al die shit weer boven of zo. Blegh.
Ik ben net met opp begonnen, niet zo zeer gefocussed op angst maar meer op de oorzaak en die ligt diep en ver.
Bij mij doen ze in het zkh pas echo met 8 weken, dat is zoooo ver weg voor mijn gevoel. Ik heb me alvast aangemeld bij mijn oude verloskundige en daar mag ik nu 7 juni voor de 1e echo komen! Dan ben ik 7 weken.. scheelt toch weer een week stress. Succes bij alle echo's vandaag dames!
Orienterende PsychoTherapie. Waar de extra p vandaan komt no clue, maar zit er met een groepje met mensen met persoonlijkheidsproblematiek. Voornamelijk mensen met bpd maar er zit er ook eentje zoals ik zeg maar
Oei, ik heb ook geen idee wat bpd is. Maar het klinkt allemaal vrij heftig. Begeleiden ze je goed tijdens je zwangerschap?
Hier dus ook zelfs via de vk moet ik wachten tot minimaal 8 weken want de intake en eerste echo zijn in het ziekenhuis. En ik ben nu pas 5+0
Bpd is borderline personality disorder (niet wat ik heb overigens.) Ze willen mijn hele therapie aanpassen om zo min mogelijk stress af te geven. Terwijl ik denk stress heb ik toch wel.
@itsourlove @nizzie86 Hè wat vervelend zeg! Ben zelf behandeld voor ptss en ik heb ook ervaren wat angst kan doen zeg pfoe! Sterkte Verloskundige verwacht gezien dat mijn lijf gewoon reageerde op hormoonschommeling. Was veel lichter en korter dan menstruatie en krampen voor miskraam relatief kort. Dus kans dat het goed zit is groter. Krampen zijn 0 en alleen bruinverlies blijft maar hoort bij mij dus heb daar ook geen last van. Heb de emefasene al weer ingenomen. Echo met 8 week of als ik wel bloedverlies en kramp krijg met 6 week. Heb ook zeer goed gevoel bij deze zwangerschap. Of nou ja, zeer misselijk. Met mijn zoon zelfde toen.
♥♡UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019♡♥ 14 januari (1) ♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar ♥ 17 januari (5) ♡ Meiske1988-2e kindje (1e met huidige vriend)-30 jaar. ♡ IVFBeep - 2e kindje - 32 jaar ♡ Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar ♡ Rots - 1e kindje - 33 jaar ♥ ♡ Rosalieb - 3e kindje - 41 jaar 18 januari (4) ♡ Itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar ♡ LaurenO - 1e kindje - 28 jaar 19 januari (2) ♡ Frou81 - 3e kindje - 36 jaar ♡ nizzie86 - 1e kindje - 32 jaar 20 januari (4) ♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar ♡ Ilss - 3e kindje - 29 jaar ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar ♡ Eedihcro - 2e kindje - 39 jaar 21 januari (1) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar 22 januari ♡ 23 januari (2) ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♡ Svlok - 1e kindje - 28 jaar 24 januari (3) ♡ Modellicious - 2e kindje - 31 jaar ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar ♡ DaisyVA - 2e kindje - 36 jaar 25 januari (2) ♡ Miracle88 - 2e kindje - 30 jaar ♡ Linda89 - 1e eigen kindje - 29 jaar 26 januari ♡ happygolucky - 2e kindje - 33 jaar 27 januari ♡ 28 januari (1) ♡ Bumpie - 2e kindje - 30 jaar 29 januari ♡ 30 januari (1) ♡ DN2017 - 1e kindje - 25 jaar 31 januari ♡ 1 februari (1) ♡ Pimpelmeesje - 1e kindje - 28 jaar Totaal: 26 -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (0) datum buiten de lijst (2) | ♥ kloppend hartje (2) -------------------------------------------------- Afspraken Mei 29 mei - Frou81 - controle en echo VK 29 mei - Maani - 1e echo zkh 29 mei - Dreamer84 - MvM 30 mei - IVFBeep - 1e echo zkh 31 mei - Ellis2014 - 1e echo zkh 31 mei - Rosalieb - 1e echo zkh 31 mei - itsourlove - 1e echo vk Juni 4 juni - Meiske1988 - 1e afspraak VK 4 juni - Svlok - 1e echo zkh 4 juni - nizzie86 - 1e echo zkh 5 juni - Modellicious - 1e echo 6 juni - LaurenO - 1e echo zkh 7 juni - Rosalieb - 2e controle gyn 8 juni - Dyson - 1 echo zkh 8 juni - ilss - 1e echo VK 8 juni - Melkos - 1e echo VK 8 juni - nizzie86 - intake VK 8 juni - DaisyVA - 1e echo 11 juni - Rots- 2e echo zkh 11 juni - Carmen123 - 1e echo 12 juni - RDerby - 1e echo 12 juni - Ellis2014 - 1e afspraak VK 12 juni - Dreamer84 - 1e afspraak gyn 12 juni - Miracle88 - 1e echo 14 juni - IVFBeep - 2e echo zkh 14 juni - Dyson - intake + 1e echo VK 15 juni - IVFBeep - Controle VK 15 juni - Linda89 - 1e echo 19 juni - GYNN - 1e controle VK 19 juni - Modellicious- 1e controle VK 25 juni - Rozeline - echo + gesprek —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV,