@Bumpie oeh goeie tip! Ik overweeg het serieus @Frou81 bijna @Modellicious wat een goed nieuws! Ik snap de keuze dat je liever wacht tot na je echo. Had ik liever ook gehad alleen floepte mijn vriend het er van enthousiasme uit, haha @dreamer84 welkom bij de club
Ik heb me ook aangemeld voor mvm en ik voel elke keer n beetje dankbaarheid als ik het hier lees, als mmm'er zijnde Dikke kus voor iedereen hier die mvm helpt ♡
Ik vind het niet meer dan normaal om aan mvm mee te doen. Ondanks dat hier logistiek wat issues zijn en ik een dikke klacht heb moeten indienen vandaag.
Omruildag was gisteren komt niemand opdagen.. Komt er vandaag iemand opdagen van postnl die het even overnam van een maat van hem. Krat die ik kreeg superwarm..en totaal niet discreet. Kan nu net zo goed een banner ophangen met i am expecting.
Ik wilde er niet aan mee doen omdat het me een gedoe leek. Door jouw berichtje heb ik me zojuist aangemeld.
Dapper hoor die mvm plassers Van het idee ga ik al over mijn nek, ik was zo misselijk bij de eerste en nu weer. Kan mij er niet toe zetten. Die misselijkheid was voor mij ook een onderdeel van de EMDR... Vind het echt super dat zoveel hier wel meedoen!
Amen heel goed gezegd IVFbabe! Klopt helemaal. Niks geen aftroeven hier (heel vervelend dat je zo ervaart maar hopleijk helpen de reacties) dat vind ik idd niet prettig klinken - twee keer Hyperemesis (ofwel hele zwangerschap kotsen) dus erg alert op misselijkheid (zoals vanmorgen) want dan medicatie nemen en hopen op beste .... maar tegen overgestelde ook : dat juist niet voelen maar bandenpijn/buikpijn maakt òòk onzeker. We zitten allemaal in zelfde schuitje denk ik
Vindt het super voor die wel meedoen maar ik doe niet mee. Ik heb geen voortuin en heb vrienden in mijn wijk wonen.