Uitgerekend 17 t/m 31 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Er staan geen echo's op 6juni zie ik of zie ik wat over het hoofd?

Maani vindt dit leuk.
  2. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Hey dames! Even een groet vanuit Sicilië!

Ik zag een paar mooie, maar ook minder mooie berichten voorbij komen. Veel sterkte voor de laatste dames.

Vorige keer niks gedaan aan cursus, maar als het lukt wil ik nu graag yoga gaan doen.

Hier is het lekker warm, dus ik verblijf veel in de schaduw. Pas na 5 uur en voor 10 uur zit ik soms even in de zon. Het is ook meer een relax vakantie nu, want mijn bekken begint helaas al op te spelen. Vorige keer vanaf 20 weken nauwelijks kunnen lopen, dus nu maar echt op tijd naar de osteopaat er mee. Ons kleine meisje doet het hier super en vreet zich het ongans aan pasta. Ze is helemaal happy in het zwembad, dus dat is erg leuk. Dan genieten wij automatisch ook.

nizzie86, Rozeline en Frou81 vinden dit leuk.
  3. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Ik moet vandaag.. maar zit m te knijpen omdat ik niet weet of ik een hartje kan zien. Ik weet niet precies hoe ver ik ben.

4. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Succes vandaag Bumpie! Jij twijfelde toch of je niet een week verder was? Maakt t wel extra spannend, maar als je wel 6 weken bent is het niet raar om geen kloppend hartje te zien, dus probeer je niet te druk te maken..

Ik heb toch weer even een paar bladzijden van jullie teruggelezen, wat fijn dat er ook zo'n goed nieuws is :)
    Ik had gisterochtend weer even hoop omdat het bloeden maandagavond was gestopt, maar rond t middaguur begon het weer en later ook met vreselijke krampen, vooral m'n onderrug deed erg zeer. Test is nog steeds knal dus ik neem m'n medicijnen nog, maar het is wel moeilijk omdat je toch 99% zeker weet dat het niet goed zit, en ik heb wel last van de medicijnen (en/of de hcg die nog in m'n systeem zit). Van mij mag t nu wel gewoon klaar zijn.

@Modellicious wat super irritant dat jij zo'n onduidelijkheid hebt.. En 14 juni is nog wel lang wachten zo :( sterkte de komende dagen.

Modellicious en Bumpie vinden dit leuk.
  5. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Komt vast helemaal goed!!! ❤

Bumpie vindt dit leuk.
  6. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Bumpie vindt dit leuk.
  7. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Vandaag weer een echte misselijke dag, nog een week of 4/5 doorbijten. Haha...
    Gaat toch wel snel dan he?

Zojuist naar de wc, had ik echt (sorry heel onsmakelijk) dikke klodders slijm. Nog nooit gezien/gehad. Herkenbaar voor iemand?

En ik besef mij net dat ik na zondag geen bruinverlies meer heb gehad. Jeeeej!

Oh ja, ik ook maar 1 krat van MvM deze week!

BB83 vindt dit leuk.
  8. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Dat slijmverlies kan...klodders kan ook als het zich enigzins ergens van moet herstellen na het bruinverlies.

En ja ik had er ook eentje moeten hebben...agh hier gaat wel meer mis :roflmao:

9. whogenturf

21 jan 2014
    34
    3
    8
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar allemaal

10. whogenturf

21 jan 2014
    34
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik ervaar echt alles wat hier beschreven staat, haha

11. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oke megavaag mijn zs ticker is gone...

12. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Bij mij is het vanaf vrijdag ook gestopt. Daarvoor is de misselijkheid komen, vanmorgen voor het eerst gespuugd. Ik hoop dat het eenmalig was.
    Dat andere herken ik niet. Ik heb wel veel afscheiding ene dag meer dan andere. Misschien schimmelinfectie? Heb ik ook gehad vorige week...

13. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Ik duim voor je!! :thumup:

14. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Hahaha ja ik had t niet eens door! :roflmao:

Hiero vandaag lekker een dagje vrij genomen!
    Heerlijk op t strand (Zandvoort) met de kids en oma. :p Lekker in t zonnetje!

Rozeline vindt dit leuk.
  15. itsourlove

itsourlove Fanatiek lid

2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lekker lekker!!!
    Hier een perfect fit badje voor op het balkon opgezet, de jongste vermaakt zich grandioos (moeilijk gezicht trekkend haha)

Bijgevoegde bestanden:

Rozeline, Maani, Frou81 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    itsourlove vindt dit leuk.
  17. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Hier vandaag gruwelijk misselijk in trein - kokhalzen en later ook op station, kreeg bij de ako papieren tasjes uit voorzorg :oops: moest daarna in iemands gloednieuwe auto mee rijden .... gelukkig ging het daarna goed
    Rest van de dag misselijk niks smaakt me alleen ijskoud water maar daar is het wel weer voor :thumup:

Maani, Frou81 en itsourlove vinden dit leuk.
  18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
  19. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Frou81 Ik heb ook last van veel slijmverlies, maar nu ook al een tijdje niet meer van bruinverlies :D

Ik heb deze week ook 1 krat gekregen van mvm en de overbuurvrouw ook haha:roflmao:

@Bumpie hoe is het gegaan?

Vervelend de misselijkheid, begin er nu ook meer last van te krijgen, maar als ik wat eet is het gelukkig over. Pff zijn jullie ook zo extreem moe?

@Maani wil je nog achter mijn afspraak zetten dat het bij de vk is?

Maani vindt dit leuk.
  20. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @svlok Net even je blog en Instagram bekeken, en wat schrijf jij mooi en wat bén jij mooi!

DN2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina