Uitgerekend 17 t/m 31 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Maani, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    @Maani, ik heb mijn extra vroege echo gehad op 5w4d. Daarna gingen wij op vakantie. Woensdag komen we terug en dan hebben we donderdag om half 9 weer een echo. Dus het ziekenhuis heeft echt zijn best gedaan. Alleen zo lastig dat we weg zijn, anders had ik nu wel gebeld ja. Heb al eerder bruinig verlies gehad, maar tis nu wel meer. Heb ook wel meer last van afscheiding, maar toch maakt het zo onzeker. Erg moeilijk om zo nog echt van de laatste dagen vakantie te genieten. We wilden nog wat dingen doen, maar ik durf niet goed te gaan wandelen nu. Aan de andere kant is juist die afleiding wel erg goed denk ik.
    Het stomme is dat we deze ronde zouden overslaan, juist omdat ik niet pil zwanger op vakantie wilde. Maar toen overleed ml zijn moeder en hebben we toch geknuffeld en nergens op gelet. En dan is het raak natuurlijk. Dus nu zit ik hier, moe en soms erg misselijk, en nu dus ook super onzeker. En om nou hier naar een ziekenhuis te gaan. Het wordt best lastig om ze hier uit te leggen wat ik heb. Dus voor nu idd dat bruin oud is en dus niet erg. Hopelijk blijft het ook zo.

Wat een dagen maak jij zeg. Moet er echt niet aan denken. Veel succes vandaag!

@Pimpelmeesje, had het ziekenhuis reden dat ze niet eerder wilden/konden? Want dan zou ik ook niet bellen hoor.

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Het was al een enorm gedoe om een extra echo te krijgen omdat ik dacht dat het een miskraam was..
    Heb nu een afspraak op donderdag 19.40uur bij het echobureau :D @Maani wil je m erin zetten?

DN2017, BB83, nizzie86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Owja dat is waar ook dat jij m toen al hebt gehad.. ik snap je helemaal..
    ik zou toch proberen nog van je vakantie te genieten lieverd. En misschien dan geen hele intensieve dingen doen, maar wel nog dat je plezier hebt tijdens jullie vakantie en idd afleiding. Voor je het weet is het donderdag! Ik duim voor je!!!

En wat betreft mijn dagen, dat doe ik niet elke dag hoor. Dan zou ik ook gek worden. :confused:
    Sluit door de weeks altijd om zes uur. En woon dichtbij de zaak, dus ben erna altijd snel thuis. 1x per week in de avond open. En vandaag tot vijf.
    Voordeel is ook wel dat als ik een dag niet wil werken, omdat ik iets leuks wil doen met Mn kindjes, dat ik die vrijheid heb om dat zelf te bepalen. Zoals van de week toen ik besloot om naar het strand te gaan. Aan de ene kant ben je als ondernemer altijd wel met je werk bezig, maar ik probeer een goede balans te vinden tussen mijn werk en het moederschap. Ik vind het geweldig om met mijn kinderen te zijn.

Ben ook hard op zoek naar meer mensen, zodat ik straks zelf wat minder kan gaan werken. :thumup:

nizzie86 vindt dit leuk.
  4. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    ♡UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019♡

14 januari (1)

♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar

15 januari (1)

♡ IVFBeeb - 2e kindje - 32 jaar

16 januari (1)
    Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar

17 januari (3)

Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige vriend) - 30 jaar
    ♡ Rots - 1e kindje - 33 jaar

♡ Rosalieb - 3e kindje - 41 jaar

18 januari (4)

♡ itsourlove - 3e kindje - 33 jaar
    ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar
    ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar
    ♡ LaurenO - 1e kindje - 28 jaar

19 januari (2)

Frou81 - 3e kindje - 36 jaar
    Loesje2 - 2e kindje - 31 jaar

20 januari (5)

♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar
    Ilss - 3e kindje - 29 jaar
    ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar
    ♡ Eedihcro - 2e kindje - 39 jaar
    ♡ nizzie86 - 1e kindje - 32 jaar

21 januari (1)

♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar

22 januari (1)

♡ Melkos - 3e kindje - ? jaar

23 januari (2)

♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar
    ♡ Svlok - 1e kindje - 28 jaar

24 januari (3)

Modellicious - 2e kindje - 31 jaar
    ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar

♡ DaisyVA - 2e kindje - 36 jaar

25 januari (3)
    ♡ Miracle88 - 2e kindje - 30 jaar
    ♡ Linda89 - 1e eigen kindje - 29 jaar
    ♡ BB83 - 1e kindje - 34 jaar

26 januari (0)

27 januari (0)

28 januari (1)

♡ Bumpie - 2e kindje - 30 jaar

29 januari (1)

♡ DN2017 - 1e kindje - 25 jaar

30 januari (0)

31 januari (2)

♡ Lanara - 2e kindje - 30 jaar
    ♡ Glaewil - 2e kindje - 32 jaar

1 februari (1)
    ♡ Pimpelmeesje - 1e kindje - 28 jaar

Totaal: 32
    --------------------------------------------------

jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (0) datum buiten de lijst (4) | kloppend hartje (17)
    --------------------------------------------------

Afspraken

Juni

11 juni - Rots- 2e echo zkh
    11 juni - Carmen123 - 1e echo
    12 juni - RDerby - 1e echo
    12 juni - Ellis2014 - 1e afspraak VK
    12 juni - Dreamer84 - 1e afspraak gyn
    12 juni - Miracle88 - 2e echo
    12 juni - DN2017 - Termijnecho + intake zkh
    12 juni - nizzie86 - 2e echo zkh
    13 juni - LaurenO - 2e echo zkh
    13 juni - itsourlove - Echo VK
    13 juni - BB83 - 1e echo
    14 juni - IVFBeeb - 2e echo zkh
    14 juni - Dyson - intake + 1e echo VK
    14 juni - Eedihcro - Echo + intake gyn
    14 juni - Svlok - intake + echo VK
    14 juni - Modellicious - 3e echo
    14 juni - Pimpelmeesje - Echo (echobureau)
    15 juni - IVFBeeb - Controle VK
    15 juni - Linda89 - 1e echo
    18 juni - Eedihcro - Controle myoom
    18 juni - Pimpelmeesje - Echo
    19 juni - GYNN - 1e controle VK
    19 juni - Modellicious- intake VK
    19 juni - Maani - Termijnecho + intake zkh
    19 juni - DaisyVA - echo
    19 juni - Loesje2 - 1e echo + controle VK
    21 juni - Lanara - 1e echo
    25 juni - Rozeline - echo + gesprek
    25 juni - Eedihcro - Termijnecho
    25 juni - Glaewil - 1ste afspraak
    25 juni - Maani - NIPT test
    26 juni - Frou81 - Echo

Juli
    4 juli - itsourlove - Echo VK

——————
    Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV, Happygolucky

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Maani Lief dat je het vraagt! Dat andere embryootje loopt enorm achter qua groei en het hartje klopt ook maar heel langzaam. Hij werd zowel op maandag als gisteren op rond de zes weken gemeten, terwijl ons gezonde baby’tje beide dagen precies op schema liep, dus hij groeit ook niet mee. Het is nu gewoon afwachten tot hij ‘sterft’. Vind dat wel een bizarre gewaarwording, hoor.

Jij werk ze vandaag, en alle andere meiden: fijn weekend!

Rozeline vindt dit leuk.
  6. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb ook gewoon niet zoveel keus nu. Het wordt wel iets donkerder en voor mijn gevoel meer, dus spannend, maar ja, als het mis gaat, dan gebeurt dat toch wel. Of ik nou nu voor controle kan, of donderdag pas. Alleen de spanning bij mijzelf is minder. Door mijn dubbele baarmoeder kan het ook nog een soort pseudomenstruatie zijn. Ik zit natuurlijk wel rond die 8 weken. We gaan het maar afwachten. Voor de zekerheid straks toch maar even maandverband halen en dan een klein wandelingetje maken of zo. Zwemmen durf ik nu even niet zo goed meer.

Fijn dat je je uren zo in kunt delen. En het zou helemaal top zijn als je extra personeel kunt vinden. Heb je straks nog wat meer tijd voor je gezin. Hopelijk lukt dat snel dan.

7. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Poeh. Dan heb je ook wel een bijzondere situatie te pakken met 2 baarmoeders. Leg dat maar eens uit in een andere taal enz. Wel goed om te lezen dat je er relatief nuchter mee omgaat. Als het niets gaat worden eventueel, kun je daar ook niets aan veranderen inderdaad. Stukje wandelen voor wat afleiding lijkt me wel okee. Zolang je verder goed voelt en niet duizelig of buikkrampen hebt. Geniet nog even deze laatste dagen.

8. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik zat te denken.. Door de warmte gaan alle vaten verwijden om ons lichaam af te koelen.
    Aangezien bruinverlies (vaak) komt doordat er zoveel adertjes in de baarmoedermond heel druk zijn door alle hormonen, zou het dan kunnen dat als het ineens warmer is, dat we dan sneller bruinverlies hebben?

Aangezien veel vrouwen hier het vorige week en de week ervoor hadden en @Eedihcro het nu in Italië ook heeft..

9. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Klinkt plausibel!

10. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43

Hmmmm zou zomaar kunnen ja!

11. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Ik ben stom geweest...vanmorgen een k2v5 test gedaan en de testlijn is lichter dan de controlelijn na enorme knallers een week of twee geleden. Ik ken het Hook effect, ik heb geen krampen of bloedverlies en toch ben ik meteen bezorgd :oops:

Waaaaarom heb ik die test ook gedaan? :confused:

12. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    #1712 Pimpelmeesje, 9 jun 2018
    Laatst bewerkt: 9 jun 2018
    Hook effect kon je toch "oplossen" door er nog n paar druppels water overheen te laten gaan? Heb ik ergens gelezen hier op t forum

Edit; kijk hier eens naar

nizzie86 en Rots vinden dit leuk.
  13. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant

Ik had dat ook met de kruidvat testen! Geen zorgen maken (en anders nog een action test halen, die blijven wel knallen!!)

Rots vindt dit leuk.
  14. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Nuchter is een groot woord hoor. Ik weet dat het zo is, maar na 2 vmk en 1 ma schijt ik 7 kleuren helaas. Het is idd wel zo dat ik verder geen krampen of iets heb, dus probeer het zo positief mogelijk te zien.
    De verklaring van Pimpelmeesje is ook wel goed om te lezen. Het is hier 30+, dus ja, alles doet goed zijn best om te koelen. En na een sloot olijfolie gister vandaag normaal kunnen gaan en dus ook geen verergering van klachten. Fingers crossed dan maar.
    We gaan eens even een kloof bezoeken en hopen dat ik daar een beetje kan lopen. Heb al wat last van bekken, dus de ondergrond moet vast en niet te ongelijk zijn.

Rots, gewoon echt niet meer testen nu. Dat is echt niet nodig en veroorzaakt zoveel onzekerheid. En voor nu dan toch maar denken aan hook effect.

nizzie86, Rots en Pimpelmeesje vinden dit leuk.
  15. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Ik heb er idd nog 4 druppels water in gedaan, maar blijft licht...

16. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Misschien even naar de Action dan zometeen :) Mijn man ziet me aankomen :roflmao:

17. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt @Pimpelmeesje . Tien dagen is idd erg lang!

Ik mis nog een heleboel hartjes in de lijst... zijn dat mensen die niet meer (actief) meekletsen? Of hebben die allemaal veel later pas de eerste echo?

18. IVFBeeb

IVFBeeb Bekend lid

23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Hahahaha ach ja... zwangere vrouwen... daar moet hij maar aan wennen

Rots vindt dit leuk.
  19. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Bij mij blijft het bruine verlies ook af en aan terug komen. Ik heb zelfs nog een keer wat bloedverlies gehad. Volgens het internet is vrij normaal in deze weken zo lang er maar geen erge krampen bij komen.
    Ik heb het losgelaten als er iets niet goed is kan ik het toch niet voorkomen.
    Daarnaast voel ik me doodziek door misselijkheid en vermoeiendheid en zal daar dus best nog een ieniemie baby zitten.
    Probeer je niet gek laten maken dat is voor niemand niet goed, meiden. Hoe moeilijk het ook is... hou vol, hopelijk binnenkort weer mooie echo's. ❤ ik kan ook niet wachten tot 25 juni.

DN2017 vindt dit leuk.
  20. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Klinkt logisch dat door de warmte bruinverlies ontstaat!

Mijn borsten zijn 2 cupmaten gegroeid... ik was ruim 20 kg afgevallen en had toen nog maar cup b dus ik heb nieuwe bh's gekocht. Ze zijn nu weer een flinke D en mijn oude bh's zitten krapo_Owordt dit nog veel erger of blijft het hierbij?o_O

Jullie ook zo'n last van gegroeide boobs?:eek:

Deel Deze Pagina