@Maani, ik heb mijn extra vroege echo gehad op 5w4d. Daarna gingen wij op vakantie. Woensdag komen we terug en dan hebben we donderdag om half 9 weer een echo. Dus het ziekenhuis heeft echt zijn best gedaan. Alleen zo lastig dat we weg zijn, anders had ik nu wel gebeld ja. Heb al eerder bruinig verlies gehad, maar tis nu wel meer. Heb ook wel meer last van afscheiding, maar toch maakt het zo onzeker. Erg moeilijk om zo nog echt van de laatste dagen vakantie te genieten. We wilden nog wat dingen doen, maar ik durf niet goed te gaan wandelen nu. Aan de andere kant is juist die afleiding wel erg goed denk ik. Het stomme is dat we deze ronde zouden overslaan, juist omdat ik niet pil zwanger op vakantie wilde. Maar toen overleed ml zijn moeder en hebben we toch geknuffeld en nergens op gelet. En dan is het raak natuurlijk. Dus nu zit ik hier, moe en soms erg misselijk, en nu dus ook super onzeker. En om nou hier naar een ziekenhuis te gaan. Het wordt best lastig om ze hier uit te leggen wat ik heb. Dus voor nu idd dat bruin oud is en dus niet erg. Hopelijk blijft het ook zo. Wat een dagen maak jij zeg. Moet er echt niet aan denken. Veel succes vandaag! @Pimpelmeesje, had het ziekenhuis reden dat ze niet eerder wilden/konden? Want dan zou ik ook niet bellen hoor.
Het was al een enorm gedoe om een extra echo te krijgen omdat ik dacht dat het een miskraam was.. Heb nu een afspraak op donderdag 19.40uur bij het echobureau  @Maani wil je m erin zetten?
Owja dat is waar ook dat jij m toen al hebt gehad.. ik snap je helemaal.. ik zou toch proberen nog van je vakantie te genieten lieverd. En misschien dan geen hele intensieve dingen doen, maar wel nog dat je plezier hebt tijdens jullie vakantie en idd afleiding. Voor je het weet is het donderdag! Ik duim voor je!!! En wat betreft mijn dagen, dat doe ik niet elke dag hoor. Dan zou ik ook gek worden. Sluit door de weeks altijd om zes uur. En woon dichtbij de zaak, dus ben erna altijd snel thuis. 1x per week in de avond open. En vandaag tot vijf. Voordeel is ook wel dat als ik een dag niet wil werken, omdat ik iets leuks wil doen met Mn kindjes, dat ik die vrijheid heb om dat zelf te bepalen. Zoals van de week toen ik besloot om naar het strand te gaan. Aan de ene kant ben je als ondernemer altijd wel met je werk bezig, maar ik probeer een goede balans te vinden tussen mijn werk en het moederschap. Ik vind het geweldig om met mijn kinderen te zijn. Ben ook hard op zoek naar meer mensen, zodat ik straks zelf wat minder kan gaan werken.
♥♡UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019♡♥ 14 januari (1) ♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar ♥ 15 januari (1) ♡ IVFBeeb - 2e kindje - 32 jaar ♥ 16 januari (1) ♡ Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar ♥ 17 januari (3) ♡ Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige vriend) - 30 jaar ♡ Rots - 1e kindje - 33 jaar ♥ ♡ Rosalieb - 3e kindje - 41 jaar 18 januari (4) ♡ itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♥ ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar ♡ LaurenO - 1e kindje - 28 jaar ♥ 19 januari (2) ♡ Frou81 - 3e kindje - 36 jaar ♥ ♡ Loesje2 - 2e kindje - 31 jaar 20 januari (5) ♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar ♥ ♡ Ilss - 3e kindje - 29 jaar ♥ ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar ♡ Eedihcro - 2e kindje - 39 jaar ♡ nizzie86 - 1e kindje - 32 jaar ♥♥ 21 januari (1) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar 22 januari (1) ♡ Melkos - 3e kindje - ? jaar ♥ 23 januari (2) ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♡ Svlok - 1e kindje - 28 jaar ♥ 24 januari (3) ♡ Modellicious - 2e kindje - 31 jaar ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar ♥ ♡ DaisyVA - 2e kindje - 36 jaar ♥ 25 januari (3) ♡ Miracle88 - 2e kindje - 30 jaar ♥ ♡ Linda89 - 1e eigen kindje - 29 jaar ♡ BB83 - 1e kindje - 34 jaar 26 januari (0) ♡ 27 januari (0) ♡ 28 januari (1) ♡ Bumpie - 2e kindje - 30 jaar ♥ 29 januari (1) ♡ DN2017 - 1e kindje - 25 jaar 30 januari (0) ♡ 31 januari (2) ♡ Lanara - 2e kindje - 30 jaar ♡ Glaewil - 2e kindje - 32 jaar 1 februari (1) ♡ Pimpelmeesje - 1e kindje - 28 jaar Totaal: 32 -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (0) datum buiten de lijst (4) | ♥ kloppend hartje (17) -------------------------------------------------- Afspraken Juni 11 juni - Rots- 2e echo zkh 11 juni - Carmen123 - 1e echo 12 juni - RDerby - 1e echo 12 juni - Ellis2014 - 1e afspraak VK 12 juni - Dreamer84 - 1e afspraak gyn 12 juni - Miracle88 - 2e echo 12 juni - DN2017 - Termijnecho + intake zkh 12 juni - nizzie86 - 2e echo zkh 13 juni - LaurenO - 2e echo zkh 13 juni - itsourlove - Echo VK 13 juni - BB83 - 1e echo 14 juni - IVFBeeb - 2e echo zkh 14 juni - Dyson - intake + 1e echo VK 14 juni - Eedihcro - Echo + intake gyn 14 juni - Svlok - intake + echo VK 14 juni - Modellicious - 3e echo 14 juni - Pimpelmeesje - Echo (echobureau) 15 juni - IVFBeeb - Controle VK 15 juni - Linda89 - 1e echo 18 juni - Eedihcro - Controle myoom 18 juni - Pimpelmeesje - Echo 19 juni - GYNN - 1e controle VK 19 juni - Modellicious- intake VK 19 juni - Maani - Termijnecho + intake zkh 19 juni - DaisyVA - echo 19 juni - Loesje2 - 1e echo + controle VK 21 juni - Lanara - 1e echo 25 juni - Rozeline - echo + gesprek 25 juni - Eedihcro - Termijnecho 25 juni - Glaewil - 1ste afspraak 25 juni - Maani - NIPT test 26 juni - Frou81 - Echo Juli 4 juli - itsourlove - Echo VK —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV, Happygolucky
@Maani Lief dat je het vraagt! Dat andere embryootje loopt enorm achter qua groei en het hartje klopt ook maar heel langzaam. Hij werd zowel op maandag als gisteren op rond de zes weken gemeten, terwijl ons gezonde baby’tje beide dagen precies op schema liep, dus hij groeit ook niet mee. Het is nu gewoon afwachten tot hij ‘sterft’. Vind dat wel een bizarre gewaarwording, hoor. Jij werk ze vandaag, en alle andere meiden: fijn weekend!
Ik heb ook gewoon niet zoveel keus nu. Het wordt wel iets donkerder en voor mijn gevoel meer, dus spannend, maar ja, als het mis gaat, dan gebeurt dat toch wel. Of ik nou nu voor controle kan, of donderdag pas. Alleen de spanning bij mijzelf is minder. Door mijn dubbele baarmoeder kan het ook nog een soort pseudomenstruatie zijn. Ik zit natuurlijk wel rond die 8 weken. We gaan het maar afwachten. Voor de zekerheid straks toch maar even maandverband halen en dan een klein wandelingetje maken of zo. Zwemmen durf ik nu even niet zo goed meer. Fijn dat je je uren zo in kunt delen. En het zou helemaal top zijn als je extra personeel kunt vinden. Heb je straks nog wat meer tijd voor je gezin. Hopelijk lukt dat snel dan.
Poeh. Dan heb je ook wel een bijzondere situatie te pakken met 2 baarmoeders. Leg dat maar eens uit in een andere taal enz. Wel goed om te lezen dat je er relatief nuchter mee omgaat. Als het niets gaat worden eventueel, kun je daar ook niets aan veranderen inderdaad. Stukje wandelen voor wat afleiding lijkt me wel okee. Zolang je verder goed voelt en niet duizelig of buikkrampen hebt. Geniet nog even deze laatste dagen.
Ik zat te denken.. Door de warmte gaan alle vaten verwijden om ons lichaam af te koelen. Aangezien bruinverlies (vaak) komt doordat er zoveel adertjes in de baarmoedermond heel druk zijn door alle hormonen, zou het dan kunnen dat als het ineens warmer is, dat we dan sneller bruinverlies hebben? Aangezien veel vrouwen hier het vorige week en de week ervoor hadden en @Eedihcro het nu in Italië ook heeft..
Ik ben stom geweest...vanmorgen een k2v5 test gedaan en de testlijn is lichter dan de controlelijn na enorme knallers een week of twee geleden. Ik ken het Hook effect, ik heb geen krampen of bloedverlies en toch ben ik meteen bezorgd Waaaaarom heb ik die test ook gedaan?
Hook effect kon je toch "oplossen" door er nog n paar druppels water overheen te laten gaan? Heb ik ergens gelezen hier op t forum Edit; kijk hier eens naar
Ik had dat ook met de kruidvat testen! Geen zorgen maken (en anders nog een action test halen, die blijven wel knallen!!)
Nuchter is een groot woord hoor. Ik weet dat het zo is, maar na 2 vmk en 1 ma schijt ik 7 kleuren helaas. Het is idd wel zo dat ik verder geen krampen of iets heb, dus probeer het zo positief mogelijk te zien. De verklaring van Pimpelmeesje is ook wel goed om te lezen. Het is hier 30+, dus ja, alles doet goed zijn best om te koelen. En na een sloot olijfolie gister vandaag normaal kunnen gaan en dus ook geen verergering van klachten. Fingers crossed dan maar. We gaan eens even een kloof bezoeken en hopen dat ik daar een beetje kan lopen. Heb al wat last van bekken, dus de ondergrond moet vast en niet te ongelijk zijn. Rots, gewoon echt niet meer testen nu. Dat is echt niet nodig en veroorzaakt zoveel onzekerheid. En voor nu dan toch maar denken aan hook effect.
Wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt @Pimpelmeesje . Tien dagen is idd erg lang! Ik mis nog een heleboel hartjes in de lijst... zijn dat mensen die niet meer (actief) meekletsen? Of hebben die allemaal veel later pas de eerste echo?
Bij mij blijft het bruine verlies ook af en aan terug komen. Ik heb zelfs nog een keer wat bloedverlies gehad. Volgens het internet is vrij normaal in deze weken zo lang er maar geen erge krampen bij komen. Ik heb het losgelaten als er iets niet goed is kan ik het toch niet voorkomen. Daarnaast voel ik me doodziek door misselijkheid en vermoeiendheid en zal daar dus best nog een ieniemie baby zitten. Probeer je niet gek laten maken dat is voor niemand niet goed, meiden. Hoe moeilijk het ook is... hou vol, hopelijk binnenkort weer mooie echo's. ❤ ik kan ook niet wachten tot 25 juni.
Klinkt logisch dat door de warmte bruinverlies ontstaat! Mijn borsten zijn 2 cupmaten gegroeid... ik was ruim 20 kg afgevallen en had toen nog maar cup b dus ik heb nieuwe bh's gekocht. Ze zijn nu weer een flinke D en mijn oude bh's zitten krapwordt dit nog veel erger of blijft het hierbij? Jullie ook zo'n last van gegroeide boobs?