Inderdaad niet fijn dat je dan daar zit. Hopelijk blijven de stolsels weg en stopt het bloeden snel. Veel sterkte!! X
Wat lastig modelicious. Hopelijk kun je er goed over praten. Ze zeggen dat stress niet goed is, maar ik kan me niet voorstellen dat de stress zelf een mk kan veroorzaken. Hier is het voor nu weer even relatief rustig hier. Vanmorgen nog wat verloren, maar dat was alweer bruin. En sindsdien is het gekalmeerd. Ik vraag me zo af wat het was. Spanning is bij lange na nog niet weg, maar ergens krijg ik wel weer hoop. Hoop die ik eigenlijk niet wil hebben, uit angst voor een enorme teleurstelling. Straks toch zkh even bellen om mijn verhaal te doen. Kijken wat zij er van zeggen.
Ja, gelukkig wel. Moesten er wel wat voor bij betalen, maar we vonden alles beter dan hier blijven. Wie weet kunnen we nog wat met de annuleringsverzekering. Daarom wil ik straks ook al even bellen. Hopelijk kan ik dan meteen dinsdag langs ipv donderdag pas.
Ik leef ontzettend mee met de dames die reden hebben om te twijfelen aan het verloop van de zwangerschap. Maar... ik moet zeggen dat ik me zooooooooo klote voel onder die misselijkheid en vermoeidheid. Het is een belangrijke periode voor ons nu prive gezien en ik kom tot niets. Vanochtend trok ik t niet meer en kwamen ze biggelend. Ik was even vergeten hoe verrot je je kan voelen het eerste trimester ongeacht of je nou goede echos krijgt of niet.
Dat het erger kan betekent natuurlijk niet dat het fijn is om je ellendig te voelen! En zeker misselijkheid is echt 1 van de meest vervelende gevoelens vind ik Maar soms even uithuilen kan ook opluchten hopelijk gaat het snel beter en kom je meer toe aan al die dingen. Is het wel iets leuks waar je zo druk mee bent? Eigenlijk zou je gewoon niks moeten hoeven doen in je eerste trimester, maar het leven is zo helaas niet geregeld kan je mss iemand extra inlichten over de situatie die je kan helpen?
Nou, even klagen mag zeker wel hoor Bumpie. Ook als er geen ‘erge’ dingen aan de hand zijn. Misselijk en zo verrot moe is ook gewoon heel vervelend. En als het dan oplucht om te klagen, of je tranen even de vrije loop te laten, lekker doen hoor! @Pimpelmeesje, heb jij eigenlijk klachten? Hier non stop licht misselijk en moe, maar verder valt het mee. En dus dat bloedverlies. De kleine ligt weer even te slapen en we hebben hier een mini appartement, dus bellen zal ik doen wanneer ze wakker is.
Omdat ik een cryo terugplaatsing heb gehad van ivf, moet ik al 2,5 maand medicijnen nemen. Ik heb daar hoofdpijn van, een weeïg gevoel in m'n maag, vermoeidheid en buikloop. Dus ja, ik heb klachten maar die kunnen dus ook van de medicijnen komen. En ik moet die medicijnen t/m de 12e week nemen (joepie ) Dat was ook 1 van de redenen dat ik die echo wilde; als het echt een miskraam was geweest dan wilde ik met die medicijnen stoppen, maar je stopt natuurlijk niet als je niet 100% zeker weet dat het mis is.. Ik hoop at het ziekenhuis je een beetje gerust kan stellen en dat ze snel plek hebben!
Net gebeld en een heel raar gevoel aan het gesprek over gehouden. Ze deden zo lachoniek. Als ik nu toch niet in NL was kon ik ook wel wachten tot donderdag. Werd ik 10 min later terug gebeld. Had ze mijn dossier doorgelezen en was ze tot de conclusie gekomen dat ik geen gewone zwangere ben, en dus niet door hun opgevolgd wordt. Ze is naar triage gelopen (van gyn) en nu moet ik morgen bellen zodra ik geland ben en dan s nachts nog langs komen. Even zien hoe het allemaal gaat lopen, want met een baby vind ik dat niet heel handig, maar wat moet, dat moet. Zo ken ik wel het fijne ziekenhuis weer terug gelukkig. Over de vorm en het verloop van het bloedverlies maakte ze zich nog geen zorgen, zeker niet, omdat het nu weer bruin was en dus alweer oud. Dus afwachten en hopelijk weten we snel meer. Duimen!
Dank je wel !! En @eedichro ook. Het is inderdaad vooral omdat niemand het weet wat t extra lastig maakt. Misscjien toch overwegen iemand in te lichten...
Hallo dames, Mag ik me nog bij jullie aansluiten? Ik heb even gewacht met me te melden omdat ik sinds oktober 3 miskramen heb gehad en er eigenlijk geen vertrouwen meer in had. We waren zelfs gestopt met proberen, ledikantje verkocht etc... maar nu toch zwanger geworden en een kloppend hartje!!!! Ongelofelijk! We hadden afgelopen vrijdag de eerste officiële echo en intake. Maar 1,5 week ervoor heb ik een pretecho gedaan en al een kloppend hartje gezien. Ik wilde niet weer die intake en vervolgens een slechte echo... maar vooralsnog gaat alles goed dus lijkt het me fijn mee te kletsen @Maani voor de lijst: KleineM, 41 jaar, 2e kindje 18 januari
Welkom @kleineM! Wat heb je een spannende tijd achter de rug, wat fijn dat alles nu goed gaat. @Eedihcro sterkte met de reis terug en de echo morgen.
Hè bah, daar is het bruin bloedverlies dat de gyn al had voorspeld. Ik wist dat dit zou komen, ik heb alles in mn MvM kannetje opgevangen en duidelijk geen vurchtje tussen de stolsels die erbij zaten, maar wat blijft dit zenuwslopend
@Dyson sterkte, is dat de vanishing twin? wat moeilijk... of misschien haal ik nog mensen door elkaar, excuses daar voor edit: oh sorry dat is @nizzie lees ik nu. De gyn had bij jou nog bloed in je baarmoeder gezien toch? Gelukkig weet je dat anders schrik je je helemaal rot. Maar het blijft klote. sterkte
Dank je. En er bestaat de mogelijkheid dat dit ook een vanishing twin is geweest. De gyn twijfelde bij de echo ook heel lang of ze nou naar de resten van een tweede vruchtzak zat te kijken. Maar wat het ook is, het komt er nu iig uit. Als er morgenochtend nog een keer zo'n sloot bloed te zien is dan ga ik toch in op het aanbod van de gyn om te komen voor een echo na bloedverlies...
@Eedihcro jeetje wat vervelend dat je nu niet thuis bent en dit daar gebeurt. Hopelijk zodra je terug bent snel meer duidelijkheid! Het kan door de warmte daar kopen, waar iemand het eerder op het forum over had. Wel fijn dat je direct langs mag komen @Dyson echt bijzonder dat ze het gewoon aanvoelt en zeker een leuk vaderdagscadeau, maar snap dat je er de kriebels van krijgt. Snap dat het niet fijn is, maar gelukkig was het voorspeld en zit er niets raar tussen @Bumpie dikke knuffel, wat rot dat je je zo voelt, nog even volhouden dan heb je je eerste trimester overleeft! En voel je niet schuldig, natuurlijk mag je je rot voelen @kleineM welkom en gefeliciteerd dat het toch gelukt is ondanks dat jullie het niet meer hadden verwacht. Fijn al twee keer het hartje te hebben gezien Hier een zwaar weekend achter de rug, gister een vrijgezellenfeest gehad en jeetje wat is dat vermoeiend als je zo moe ben. Vandaag totaal geen energie en meteen meer last van mijn buik. Elke keer ben ik bang dat ik straks bruin of zelfs roodverlies zie, gelukkig donderdag weer een echo, ben zo benieuwd of alles nog goed gaat. Officieel ben ik een dag teruggezet door het ziekenhuis, maar ik wacht nog even met het laten aanpassen in de lijst tot ik de intake donderdag heb gehad.
Net heel gezellig filmavondje gehad met lief, hebben bad moms (aanrader voor chockflick liefhebbers) gekeken en toen notting hill, die bleek ik nog nooit te hebben gezien. Was heel leuk, en nu wilde ik net helemaal relaxed naar bed gaan, toch weer donker verlies.. En ik had net 2 dagen helemaal niks.. Ik word hier zo gek van! Is het al donderdag?
Oh, wat vreselijk meid. Zo killing, die onzekerheid. En dan helemaal na zo'n gezellige avond ineens weer zo'n domper hè. Hier was het gister echt stukken minder en enweer bruin en vannacht ineens weer rood. Ml wil na de vlucht naar huis, maar als zij zegt gelijk langskomen, dan wil ik dat misschien toch wel doen. Ondanks dat zij toch ook niks kunnen doen als het mis is. Ik voel me gewoon enorm ongelukkig nu