Oh wat vervelend meiden. Ik ben echt zo ziek van de zwangerschap dat het hele genieten er ook nog niet bij zit. Ik hoop dat de 12 weken wat meer rust gaat bieden voor ons allemaal...
Dan gewoon doen wat jij op dat moment nodig hebt. Voor mannen is het toch lastiger om te begrijpen omdat ze zelf niet zwanger zijn, geen idee hebben hoe het is om een kindje in je lijf mee te dragen. Dus jij maakt die keuze vanavond/vannacht. Want als het niet uit zou maken of je vandaag, morgen of donderdag gezien wordt dan hadden jullie de vakantie ook niet af hoeven breken.
Wat vervelend! Dikke knuffel voor jou van iemand die met dr telefoon in de ene hand en kotszak in de andere hand in de trein zit.....
Ach meisjes toch, wat een verdriet en onzekerheid nog steeds in deze groep. Weet dat ik constant aan jullie denk!
Jeetje inderdaad... wat een ongelukkige omstandigheden allemaal. Laat die 12 weken grens maar gauw verschijnen! Ik ben wel één van de laatsten van de groep qua (geschatte) bevallingsdatum dus ik heb er vertrouwen in dat we allemaal die 12 weken grens veilig bereiken! Hier gaat alles nu gelukkig goed. Geen bruinverlies meer gehad! Ben wel regelmatig misselijk (weeïg gevoel), heel erg moe, mijn borsten zijn ontzettend gegroeid en ik ben met regelmaat kortademig . Nog andere dames die kortademig zijn? Morgenochtend de echo om 10:00 en een uur daarvoor maken we het bekend aan mijn schoonouders en nemen we mijn schoonmoeder mee naar de echo. Ik heb gezegd dat we een cursus mindfullness gaan doen en dat ik haar kom ophalen daarvoor. Ze heeft géén idee. Althans, ze weet dat we vanaf april voor een kindje zouden gaan maar ze heeft echt niet door dat ik zwanger ben, we waren gisteravond nog bij haar eten. Het plan is om 's ochtends nog even een theetje bij haar te gaan drinken voordat we gaan, dan vragen we haar om haar ogen dicht te doen omdat we een nieuw product aan haar willen laten zien uit onze winkel, dan doen we een slabbetje bij haar om met daarop "je wordt oma", idem dito bij mijn schoonvader ("je wordt opa", uiteraard). En dan mogen ze allebei kijken En dan zeggen we dat we straks met haar naar de echo gaan in plaats van een cursus. Schoonvader nemen we niet mee naar de echo omdat die waarschijnlijk inwendig zal zijn.
Pfff wat spannend zeg.. Ik zou zelf ook wel willen gaan denk ik, als ze dat zeggen dan zullen ze daar toch wel n reden voor hebben? Is het ziekenhuis ver van jullie vandaan? Is het misschien mogelijk dat de kleine met man door rijdt en iemand in de buurt met jou in het ziekenhuis blijft? Of mss iemand de kleine ophaalt? Ons ziekenhuis is op 20 min en we hebben 2 sets ouders binnen 5 min van ons huis, dus wij zouden zoiets kunnen regelen hopelijk hebben jullie dat geluk ook Aan de andere kant: een echo duurt 5 min, en ik denk niet dat je lang moet wachten als je 's avonds mag komen.
Wat leuk om zo'n positief verhaal te lezen! Have fun doing so.. <3 Hier gewoon voortdurend ziek en wil die zetpillen niet altijd nemen want wordt daar weer zó moe van dat ik niet vooruit te branden ben. Nu dus weeïg op mijn kantoortje..
Ik ben heel kortademig geweest, maar is nu weer minder geworden. Mijn vriend zei laatst loop jij nou zo te hijgen.. yes it's me
@Pimpelmeesje aawh nee alweer :S hopelijk is het snel donderdag en krijg je meer duidelijkheid. Ik snap alleen niet waarom ze geen bloed prikken bij jou, daaraan kunnen ze toch ook zien of je hcg oploopt of niet. @Eedihcro ik zou ook gewoon gaan als jou dit meer duidelijkheid geeft waarom dan wachten? @Rozeline en @Dyson wat irritant dat jullie je zo beroerd voelen, hopelijk gaan de komende weken snel en zit je snel over de 12 weken zodat jullie je beter voelen @DN2017 Leuk zeg hoe hebben ze gereageerd? Ik heb alleen af en toe last van kortademigheid. Heb meer last van de vermoeidheid, zit echt als een zombie op werk en mijn borsten zijn enorm gevoelig wat pijn doet met fietsen. Verder gelukkig weinig andere klachten.
Blijkbaar is hcg prikken geen exacte studie, of niet exact genoeg om te zeggen of het een miskraam is. Gelukkig is het tot nu toe bij een beetje bruinverlies gebleven, nog geen echt bloed gezien. Maar na 2 dagen niks had ik toch wel weer hoop, en nu weer flink twijfels.. Kan ik niet gewoon slapen tot donderdag?
Hallo dames, Wij hebben zojuist onze eerste echo in het ziekenhuis gehad en alles was goed! 'Zes' is ruim 2 cm groot en het hartje klopte goed. We hoeven niet meer naar het ziekenhuis en kunnen gewoon naar de verloskundige. Ik mag ook gewoon doorgaan met de Utrogestan (2 ipv 3 keer per dag) tot 12 weken. Enorm opgelucht! Benieuwd voor hoe lang
Ik zou ook gewoon gaan naar echo, dan weet je tenminste hoe het zit. Hoezo wil je vriend dat niet? Daarom komen jullie toch naar huis? oh en @Pimpelmeesje bij jou ook zo onzeker..bah @Rots yes!! dat zijn de berichten! goed zo! Ik heb vandaag afspraak gemaakt voor termijnecho en nipt op 2 juli @Maani Jeetje duurt nog zoooo lang. Plan nog wel echo eigen verzoek tussendoor, dat houd ik niet vol hoor! Ik voel me helemaal niet zo ziek, behalve af en toe buikpijn en zeurende lage rugpijn, dus dat geeft ook weer onzekerheid..
♥♡UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019♡♥ 14 januari (1) ♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar ♥ 15 januari (1) ♡ IVFBeeb - 2e kindje - 32 jaar ♥ 16 januari (1) ♡ Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar ♥ 17 januari (3) ♡ Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige vriend) - 30 jaar ♡ Rots - 1e kindje - 33 jaar ♥ ♡ Rosalieb - 3e kindje - 41 jaar 18 januari (5) ♡ itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♥ ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar ♡ LaurenO - 1e kindje - 28 jaar ♥ ♡ kleineM - 2e kindje - 41 jaar ♥ 19 januari (2) ♡ Frou81 - 3e kindje - 36 jaar ♥ ♡ Loesje2 - 2e kindje - 31 jaar 20 januari (5) ♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar ♥ ♡ Ilss - 3e kindje - 29 jaar ♥ ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar ♡ Eedihcro - 2e kindje - 39 jaar ♡ nizzie86 - 1e kindje - 32 jaar ♥♥ 21 januari (1) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar 22 januari (1) ♡ Melkos - 3e kindje - ? jaar ♥ 23 januari (2) ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♡ Svlok - 1e kindje - 28 jaar ♥ 24 januari (3) ♡ Modellicious - 2e kindje - 31 jaar ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar ♥ ♡ DaisyVA - 2e kindje - 36 jaar ♥ 25 januari (3) ♡ Miracle88 - 2e kindje - 30 jaar ♥ ♡ Linda89 - 1e eigen kindje - 29 jaar ♡ BB83 - 1e kindje - 34 jaar 26 januari (0) ♡ 27 januari (0) ♡ 28 januari (1) ♡ Bumpie - 2e kindje - 30 jaar ♥ 29 januari (1) ♡ DN2017 - 1e kindje - 25 jaar 30 januari (0) ♡ 31 januari (2) ♡ Lanara - 2e kindje - 30 jaar ♡ Glaewil - 2e kindje - 32 jaar 1 februari (1) ♡ Pimpelmeesje - 1e kindje - 28 jaar Totaal: 33 -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (0) datum buiten de lijst (4) | ♥ kloppend hartje (17) -------------------------------------------------- Afspraken Juni 11 juni - Rots- 2e echo zkh 11 juni - Carmen123 - 1e echo 12 juni - RDerby - 1e echo 12 juni - Ellis2014 - 1e afspraak VK 12 juni - Dreamer84 - 1e afspraak gyn 12 juni - Miracle88 - 2e echo 12 juni - DN2017 - Termijnecho + intake zkh 12 juni - nizzie86 - 2e echo zkh 13 juni - LaurenO - 2e echo zkh 13 juni - itsourlove - Echo VK 13 juni - BB83 - 1e echo 14 juni - IVFBeeb - 2e echo zkh 14 juni - Dyson - intake + 1e echo VK 14 juni - Eedihcro - Echo + intake gyn 14 juni - Svlok - intake + echo VK 14 juni - Modellicious - 3e echo 14 juni - Pimpelmeesje - Echo (echobureau) 15 juni - IVFBeeb - Controle VK 15 juni - Linda89 - 1e echo 18 juni - Eedihcro - Controle myoom 18 juni - Pimpelmeesje - Echo 19 juni - GYNN - 1e controle VK 19 juni - Modellicious- intake VK 19 juni - Maani - Termijnecho + intake zkh 19 juni - DaisyVA - echo 19 juni - Loesje2 - 1e echo + controle VK 21 juni - Lanara - 1e echo 25 juni - Rozeline - echo + gesprek 25 juni - Eedihcro - Termijnecho 25 juni - Glaewil - 1ste afspraak 25 juni - Maani - NIPT test 26 juni - Frou81 - Echo Juli 2 juli - kleineM - Termijnecho en Nipt 4 juli - itsourlove - Echo VK —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV, Happygolucky
@Rots nice!!! Vasthouden die happy feels @kleineM welkom! Wat is t allemaal onzeker en ellendig zeg die eerste 12 weken. Ik had echt niet verwacht dat als je eenmaal zo ver was, dat het dan niet allemaal rozengeur en maneschijn zou zijn natuurlijk wist ik wel dat je er goed ziek van kan zijn, maar in vergelijking met de behandelingen had ik dat toch niet zo ernstig ingeschat, en ik had ook niet gedacht dat we bijna allemaal zoveel spanning hebben en bruin-/bloedverlies en onzekere echo's waar je teruggezet wordt en weet ik t allemaal pfff!
Ik zei gisteren nog tegen mijn man 'Het traject was al rot genoeg, waarom kan het nu niet alleen maar leuk zijn?'. Blijkbaar werkt dat niet zo
Ik had het hier net ook met mijn zusje over aan de telefoon. Voor mij is het meer dat ik er zo lang op heb gewacht dat ik nu constant denk dat er elk moment iemand binnen kan komen stormen die roept: 'GRAPJE!' Ook met die echo's, het lijkt dan net alsof er een filmpje van iemand anders wordt afgespeeld, niet dat míj dit echt overkomt. Ik denk dat ik het pas zal geloven als er daadwerkelijk een baby'tje hier in de wieg ligt. Wel jammer hoor, dat velen van ons zich zo voelen.