Ohh dames, hier kan ik niet tegen de onzettend verdrietige en gelukkige boodschappen die elkaar afwisselen. Huil met jullie mee van verdriet en blijdschap! *wijst richting al het oestrogeen* @Eedihcro gewoon lekker janken hoor, dat helpt niet maar lucht zeker op! @nizzie86 en @dreamer84 te gek nieuws, fijn! Morgen ben ik aan de beurt. Het voelt een beetje alsof ik nu "op moet" voor een of ander moeilijke test. Spanning begint aardig toe te nemen. morgenmiddag 15 uur staat-ie... @itsourlove morgen ook weer succes!! X
Pfoeh.. Ik heb bijna geen tijd om alles hier bij te lezen. Veel goede moed @Eedihcro en aan alle meiden die zo in onzekerheid moeten leven. Een dikke proficiat voor diegenen met een mooie echo. Hup met die roze wolk! Ik merk bij mezelf dat ik heel nuchter probeer te blijven, totdat ik de eerste echo krijg en weet of alles goed is. Bij mijn eerste zwangerschap had ik rond de 6 a 7 weken een bloeding en nog s rond 9 a 10w. Bleek door erg gevoelige bmhals te zijn. Nou, schrik je wel van hoor. Toen had ik wel meteen een echo, nu nog 10d wachten.. Hopelijk kan ik erna ook gezellig mee op de roze wolk!
Mag ik vragen waarom jij naar de gyn terug gaat aan het eind? Ik heb een preconceptueel adviesgesprek gehad omdat ik hypermobiliteitsyndroom heb, en ik twijfelde of zwanger worden überhaupt verstandig was. We hebben groen licht gehad, en gyn vond zelfs dat ik wel gewoon bij de verloskundige kon. Ben ik het niet helemaal mee eens, naar we zullen t wel meemaken (hoop ik)...
Hoi, ik sluit mij graag nog aan bij deze groep. Ik lees al een tijdje mee maar ik wilde even wachten op de eerste echo. Die heb ik nu gehad en een kloppend hartje gezien! Ik ben uitgerekend 23 januari. Dit is mijn derde kindje. Ik heb al twee jongens (van 3 en 4,5). Ik ben 37. Afspraken: 11 juli echo en nipt. 18 juli termijnecho.
Hallo dames! Echo was weer geweldig! Willem doet het goed. Qua datum val ik nu wel buiten de groep... 10 januari is het geworden.. dus een week verder dan eerst gedacht! #magikwelblijvenkletsen? Nu weer wachten tot 28 juni voor de volgende echo! Qua misselijkheid mag ik gembertabletten gaan proberen en als dat niet helpt de huisarts bellen voor een recept..
Natuurlijk mag dat ben benieuwd of jij dan ook de eerste bent die bevalt. En gefeliciteerd met de mooie echo en n weekje "cadeau" is toch mooi meegenomen richting de 12 weken
Haha in 2016 zat ik in een groep die allemaal vroeg beviel.. zat er bekant in mn uppie zwanger te wezen. Hoop dat ik nu lekker rond 38-40 weken mag haha...
Fijn dat er ook veel positief nieuws was vandaag! Gefeliciteerd voor iedereen met een mooie echo. Morgen komen de schoonouders hier in huis oppassen. Mijn man wil het echt nog niet vertellen dus zojuist door het hele huis alle baby-bewijs verzameld en weggestopt. Nou hopen dat MvM morgen weer heel vroeg is met wisselen @Maani voor de lijst, 19e heb ik weer een echo bij de gyn, 29e termijnecho, 17 juli gesprek over de NIPT. Mijn intake vij de vk donderdag gaat niet door omdat ik onder behandeling van de gyn blijf voorlopig.
Amen! Al was ik steeds zo'n vroeg bevaller. Terwijl de rest van mn pufclub nog zat te oefenen bij yoga had ik steeds al een kleine. Dus 38-40 weken en een natuurlijke bevalling, where do I sign?
Haha heerlijk toch? Of was het TE vroeg? Ik dacht mn hele zw dat ik met 37 weken zou bevallen. Het werd een dikke maand later en ik zat er me toch een partijtje doorheen pfff..
De echo was helemaal goed! Stevig kloppend hartje en alles was al goed in beeld. Ben nu precies 9 weken en daarmee 15 januari uitgerekend, dat durfde de vk al te zeggen (kan natuurlijk nog een dag verschuiven) Net buiten de lijst, maar blijf graag in deze groep Als ik dan terugreken heb ik op cd9 al een eisprong gehad of een erg vroege innesteling, maar wist al dat ik een erg korte cyclus had. Er was erachter nog een holte zichtbaar, maar deze was leeg en niet mooi rond. Dat zou een 2e aanleg geweest kunnen zijn of wat bloed wat er evt nog uit kan komen. Heb tot nu toe nog geen bloedingen gehad. Volgende week al de termijnecho omdat we de week daarna op vakantie gaan. Deze is 21 juni (voor op de lijst)
♥♡UITGEREKEND 17 jan t/m 31 jan 2019♡♥ 10 januari (1) ♡ Ellis2014 - 2e kindje - 36 jaar ♥ Willem 14 januari (1) ♡ Rozeline - 1e kindje - 39 jaar ♥ 15 januari (2) ♡ IVFBeeb - 2e kindje - 32 jaar ♥ ♡ Rderby - 2e kindje - 33 jaar ♥ 17 januari (3) ♡ Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige vriend) - 30 jaar ♡ Rots - 1e kindje - 33 jaar ♥ ♡ Rosalieb - 3e kindje - 41 jaar 18 januari (4) ♡ itsourlove - 3e kindje - 33 jaar ♥ ♡ GYNN - 2e kindje - 29 jaar ♡ LaurenO - 1e kindje - 28 jaar ♥ ♡ kleineM - 2e kindje - 41 jaar ♥ 19 januari (2) ♡ Frou81 - 3e kindje - 36 jaar ♥ ♡ Loesje2 - 2e kindje - 31 jaar 20 januari (4) ♡ Maani - 3e kindje - 36 jaar ♥ ♡ Ilss - 3e kindje - 29 jaar ♥ ♡ Carmen123 - 1e kindje - 33 jaar ♥ ♡ nizzie86 - 1e kindje - 32 jaar ♥ 21 januari (1) ♡ Kaatje138 - 2e kindje - 34 jaar 22 januari (1) ♡ Melkos - 3e kindje - ? jaar ♥ 23 januari (3) ♡ Dreamer84 - 4e kindje - 34 jaar ♥ ♡ Svlok - 1e kindje - 28 jaar ♥ Hummeltje ♡ Kika81 - 3e kindje - 37 jaar ♥ 24 januari (3) ♡ Modellicious - 2e kindje - 31 jaar ♡ Dyson - 3e kindje - 31 jaar ♥ ♡ DaisyVA - 2e kindje - 36 jaar ♥ 25 januari (3) ♡ Miracle88 - 2e kindje - 30 jaar ♥ ♡ Linda89 - 1e eigen kindje - 29 jaar ♡ BB83 - 1e kindje - 34 jaar 26 januari (0) ♡ 27 januari (0) ♡ 28 januari (1) ♡ Bumpie - 2e kindje - 30 jaar ♥ 29 januari (1) ♡ DN2017 - 1e kindje - 25 jaar ♥ ZiZi 30 januari (0) ♡ 31 januari (2) ♡ Lanara - 2e kindje - 30 jaar ♡ Glaewil - 2e kindje - 32 jaar 1 februari (1) ♡ Pimpelmeesje - 1e kindje - 28 jaar Totaal: 32 -------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4) | onbekend (0) datum buiten de lijst (5) | ♥ kloppend hartje (22) -------------------------------------------------- Afspraken Juni 13 juni - LaurenO - 2e echo zkh 13 juni - itsourlove - Echo VK 13 juni - BB83 - 1e echo 14 juni - IVFBeeb - 2e echo zkh 14 juni - Svlok - intake + echo VK 14 juni - Modellicious - 3e echo 14 juni - Pimpelmeesje - Echo (echobureau) 15 juni - IVFBeeb - Controle VK 15 juni - Linda89 - 1e echo 18 juni - Eedihcro - Controle myoom 18 juni - Pimpelmeesje - Echo 19 juni - GYNN - 1e controle VK 19 juni - Modellicious- intake VK 19 juni - Maani - Termijnecho + intake zkh 19 juni - DaisyVA - echo 19 juni - Loesje2 - 1e echo + controle VK 19 juni - Dyson - Echo gyn 21 juni - Lanara - 1e echo 21 juni - RDerby - Termijnecho 22 juni - Rots - 3e echo VK 25 juni - Rozeline - echo + gesprek 25 juni - Eedihcro - Termijnecho 25 juni - Glaewil - 1ste afspraak 25 juni - Maani - NIPT test 25 juni - Carmen123 - 2e echo + gesprek VK 25 juni - Dreamer84 - intake + 2e echo 26 juni - Frou81 - Echo 28 juni - Ellis2014 - Echo 29 juni - Nizzie86 - Termijnecho VK 29 juni - Dyson - Termijnecho Juli 2 juli - kleineM - Termijnecho en Nipt 4 juli - itsourlove - Echo VK 4 juli - DN2017 - Termijnecho VK 11 juli - Kika81 - Echo + NIPT 17 juli - Dyson - gesprek NIPT 18 juli - Kika81 - Termijnecho —————— Sterretjes ✨: Krily, Phloxie, Nieuwsgierigbijtje, Cindy1985, PBV, Happygolucky, Eedihcro