Ik heb net de app zwangerschap+ Op mijn telefoon gezet.. deze app is wel echt cool.. dan zie je t in 3D
Hoi Allemaal, Na al 2 dagen lekker rustig alles aan het lezen te zijn ga ik mij toch ook op de lijst zetten. Gisteren en vandaag positieve test!!!!!!!! Zoooo blij. Het is voor ons de 2e wij hebben al een zoontje van 1,5 jaar rond hobbelen. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 17 september. Helaas is voor mij lastig te bepalen hoelang ik nu zwanger ben ivm wisselende cyclus duur (36-29-44-33-28) Vanmorgen de VK gesproken en 8 november echo, spannend.......... Helaas bij vorige zwangerschap al vroeg in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit waar ik nu nog steeds voor bij de fysiotherapeut loop. Dus ben wel bang voor deze zwangerschap, maar we gaan het wel mee maken. Helaas tijdens en na de bevalling ook veel complicatie gehad in de vorm van kunstverlossing (knip + vacuum), 1,2L bloedverlies, knip die niet goed genees en trombose gehad. Al met al een feest. Ik tijdens mijn vorige zwangerschap niet heel actief geweest op ZP, maar hoop dat nu wel te doen. Liefs Melanie
Heey welkom , en van harte gefeliciteerd samen en wat een heftige tijd moet dat geweest zijn zeg. Heb ook trombose gehad bij de jongste was net paar dagen oud , was best eng om je in eerste instantie te spuiten maar went snel. Moet wel zeggen dat ik ben ingeleid toentertijd Kan echt heel gezellig zijn, als we blijven berichten worden we vast de leukste groep
Uitgerekende datum 15 juni: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 17 juni: 1986Chantal - 34 jaar - 2e kindje ivf Lovieyou - 29 jaar - 2e kindje 18 juni: KimK93 - 27 jaar - 1e kindje 19 juni: 20 juni: 21 juni: 22 juni: Inaya1991- 30 jaar - 4e kindje 23 juni: Boterbabbelaar - 28 jaar - 3e kindje 24 juni: Melliejzzz - 27 jaar - 2e kindje 25 juni: Erzi, 32 jaar, 3de kindje 26 juni: Samantha 1989 3de kindje Damali 36 4de kindje 27 juni: 28 juni: 29 juni: Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje 30 juni: Echo’s en afspraken: 26/10 1986Chantal 1ste echo verloskundige 27/10 Lovieyou 1e echo verloskundige 1/11 1986Chantal echo ziekenhuis 1/11 KimK93 1ste echo ziekenhuis 2/11 Inaya1991 1e echo verloskundige 8/11 Melliejzzz 1e echo verloskundige 09/11 Boterbabbelaar 1e echo + intake verloskundige 17/11 SKD 1ste echo verloskundige 18/11 Melliejzzz intake verloskundige 24/11 Damali intake vk en echo
Jaa bij mij was hij 8 dagen oud toen ze er achter kwamen, terwijl ik er al sinds 2 dagen oud last van had, maar de diagnose ging wat moeizaam helaas. Ik was zelf leerling verpleegkundige (nu afgestudeerd) dus kon wel makkelijk mezelf prikken. Maar het is een rot complicatie. Moest jij ook bij je volgende zwangerschap weer gaan prikken? Daar ben ik nu een beetje bang voor.
dat weet ik nog niet, even afwachten. De vk kan ons daarover vast wel inlichten. Ben ik wel eens benieuwd na inderdaad
O meiden ik ben zooooo misselijk en moe! Helaas bijna heel de dag en vannacht ook Het is voor een goed doel maar gadver wat kun je je dan ellendig voelen!
Heel veel sterkte! Hier zijn alle symptomen die ik had weg, ik hoop dat ze nog terug komen gewoon zoals t was, dat was prima de handelen
Ik heb alleen gevoelige borsten, af en toe een krampje van de groei.. maar vooral GEEEEN trek blehhhhh in niks.. normaal at elke ochtend overnight oats, ik keek er naar uit als ik wakker werd.. nou de laatste paar dagen is t paar happen en dan denk ik gadverdamme!
Welkom @melliejzzz wat een heftige tijd moet dat geweest zijn voor jou. Hopelijk verloopt het nu allemaal soepel! Heb even alles bijgelezen haha. Ik heb me wel aangemeld voor Moeders voor Moeders. Vind het echt stinkbussen, maar vind het toch een fijn idee om wat te kunnen doen voor een ander. Ik ben gewoon thuis met onze zoon, dus kan zo ook wel veel urine opvangen! Hier misselijk met vlagen, emotioneel en nog steeds volle pijnlijke borsten.. Al zijn ze wel iets minder pijnlijk nu gelukkig. Ik las jouw verhaal Kim over wat hormonen met je deed en je in een depressie slipte. Hormonen doen mij ook geen goed. Ik had de vorige zwangerschap echt extreme angstklachten om van alles en nog wat.. en door die stress heb ik er tinnitus aan overgehouden. Ik werk hier wel aan. Ze zeggen dat je er maar mee moet leren leven, maar dat is absoluut niet zo. Heb inmiddels zoveel mensen gesproken die er van af zijn gekomen, zelfs na 20 jaar. Ik heb er nu heel veel last van door corona denk ik + zwangerschap.. maar ik heb echt geleerd dat ik zelf het volume onder controle kan hebben! Ik heb heb me nu aangemeld voor een meditatiecursus.. ik denk dat dat mij veel handvatten gaat geven!
Depressie is hier feitelijk nooit weg geweest..wel weg gestopt jaren lang. Hier zijn al mn kwaaltjes die ik had verdwenen wat me mega onzeker maakt... ik hoop maar dat t nogsteeds goed gaat met kleine uk Wil zo graag weer wat terug als hoe t was de afgelopen dagen... nu weet ik dat t meestal rond week 6 wel weer komt, afwachten maar.. Ben benieuwd ook wat mn test morgen ochtend doet, of ie mega knalt ofniet
Ik snap je onzekerheid maar het niks te zeggen.. ik weet nog dak bij mijn MA 100% kwaaltjes had en dat mis was.m, daarna raakte ik zwanger van mijn jongste en had ik nergens last van .. hadden we maar een luikje hier.. Hier oa wel echt last van obstipatie