Nou het komt redelijk overeen! Mijn 11 dpo is iets lichter, maar daarna loopt het ongeveer hetzelfde op… thanks!!!!! Geeft me toch iets meer hoop!
Ik zou aanraden die clear blue niet te doen hoor. Het heeft mij echt ontzettend onzeker gemaakt toen ik die 2-3 zag staan. Ik had vorige week dinsdag ook een 2-3 en gisteren ook nog, pas 10 dagen later een 3+ , ik ga die testen nooit meer in m'n leven doen. Terwijl, als ik naar de oploop van de kruidvat testen kijk, ik me nog geen zorgen zou hebben gemaakt.
Die zien er hartstikke goed uit hoor!! Ik heb mij echt suf getest , tot het extreme toe, had dit vorige zwangerschap ook. Niet gezond. Ik ben er nu echt mee gestopt. Moet echt op m'n gevoel vertrouwen nu en kan er niks meer aan veranderen hoe het loopt.
Graag gedaan Dank je, ik moet ook op mn lijf vertrouwen Haha ja dat denk ik wel Ook een mooie test hoor
Dit was mijn test op 18 dpo…. En die van 23 dpo (vandaag, maar was wel middag urine) is ongeveer hetzelfde… had tussendoor niet meer getest. Hoopte dus echt op een knaller!! Dus daardoor en doordat het voor mijn gevoel al langzaam ging vanaf 11 dpo wel onzeker. Wat vinden jullie hiervan? Deze test op 18 dpo en 23 ongeveer hetzelfde…
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de testen er opgedroogd uitzien als je ze onder elkaar legt... heb je die toevallig nog van allebei? Ik snap eerlijk gezegd wel je onzekerheid hierin. Dan maakt langer doortesten echt zo onzeker. (En ja ik doe het ook hoor haha)
Ik heb ze even allemaal gepakt en op de foto gezet! 11/10 is bij mij 10 dpo. Want had 1-10 eisprong (ovutesten) Dus dus 19/10=18 dpo etc. Maar dus de laatste testen geen oploop. Laatste lijkt ook niet helemaal goed doorgelopen. Enige positieve aan de laatste test was wel dat ik het streepje binnen een paar seconde zag opkomen. En eerdere testen moest ik altijd wel 30 seconden wachten tot ik wat op zag komen. En op 10 dpo moest ik wel 2-3 min wachten tot het streepje kwam. Hoe ging dat bij jullie??
Ze zien er toch hartstikke goed uit!! Ik zie wel de oploop hoor van de laatste 3 testen. Ik zou het proberen los te laten hoor. Ik zie geen gekkigheid. Klopt hier zag je het lijntje ook steeds sneller. Maar echt niet meer testen ,dit ziet er prima uit! <3
Ik moest bij alle testen echt wel 1 a 2 min wachten tot t streepje kwam.. na 5 min stond t er al duidelijk, en na 10 min kon ik er echt pas goed een foto van maken. Mijn laatste 2v5 loopt ook nie mooi door, vet stom... ook ik hoopte op een mega knaller op 17 dpo Hoop dat dinsdag de cb braaf 2-3 weken aangeeft
Oh fijn dat je wel de oploop ziet!! Voor mijn gevoel zag ik tussen 18 en 23 niet echt verschil. Maar ik ga niet meer testen idd maar wachten op de echo nu!
Oh dus wel herkenbaar van het wachten op het streepje…. Ik dacht van mijn vorige zwangerschappen me te herinneren dat dat veel sneller kwam. Ik heb mezelf volgens mij gek gemaakt. Gelukkig zien jullie het niet zo somber in. Doet me echt goed reacties te lezen op mijn testen! Bedankt!!!!!
Uitgerekende datum 17 juni: 1986Chantal - 34 jaar - 2e kindje ivf Lovieyou - 29 jaar - 2e kindje 18 juni: KimK93 - 27 jaar - 1e kindje 19 juni: Druffia - 35 jaar - 3e kindje 20 juni: 21 juni: 22 juni: Inaya1991- 30 jaar - 4e kindje 23 juni: Boterbabbelaar - 28 jaar - 3e kindje 24 juni: Melliejzzz - 27 jaar - 2e kindje 25 juni: Erzi, 32 jaar, 3de kindje 26 juni: Samantha 1989 3de kindje Damali 36 4de kindje 27 juni: 28 juni: 29 juni: Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje 30 juni: Echo’s en afspraken: 26/10 1986Chantal 1ste echo verloskundige 27/10 Lovieyou 1e echo verloskundige 1/11 1986Chantal echo ziekenhuis 1/11 KimK93 1ste echo ziekenhuis 2/11 Inaya1991 1e echo verloskundige 2/11 Druffia 1e echo verloskundige 8/11 Melliejzzz 1e echo verloskundige 09/11 Boterbabbelaar 1e echo + intake verloskundige 17/11 SKD 1ste echo verloskundige 18/11 Melliejzzz intake verloskundige 19/11 Kimmetjuh90 1e echo 24/11 Damali intake vk en echo ☆ Sterretjes ☆ ⭐️ Zuri