Daarnet weer gaan plassen ook nu helderrood bij afvegen. Ben echt zo bang nu Het is wel alleen bij afvegen en heb geen buikpijn. Wat irritant deze onzekerheid!! Als het dan mis is heb ik liever dat het maar goed doorzet snel!
Zo wat een berichten. Even 1,5 dag offline en gelijk 82 berichten Welkom allemaal die nieuw is. Ik snap dat iedereen om zijn eigen reden onzeker is hoor. Maar waarom zo vaak testen? Positief is positief toch? Wat naar Loesje dat bloedverlies hopelijk is het niks. Ik woon zelf in regio Gouda/Utrecht. En werk als verpleegkundige in het ziekenhuis in Nieuwegein. Hiervoor ook 4 naar kraamverzorgster geweest.
Hopelijk is het niks ergs. kan me goed voorstellen dat dit je onzeker en ook angstig maakt. Zolang je geen buikpijn hebt
Ohnee, hopelijk is t niks! Oh gaaf zeg! Verpleegkundige wilde ik vroeger ook altijd, kraamzorg leek me ook geweldig, helaas niets van dat geworden
Bij mij was het geen goed teken maar ik heb toen zooooveel verhalen gelezen over dat het wél goed ging! Heb je gehoest/geniest, gevreeën of hard gedrukt? Dan kan het ook een vaatje zijn.
Zelf heb ik t niet gehad gelukkig bij geen enkele zwangerschap, maar wel na t poepen nou dna schrik je je ook lam haha Helemaal nu t niet zo makkelijk gaat... Vanaf hoeveel weken begonnen bij jou echt de kwaaltjes, zoals misselijkheid enzo?
Ach jeetje, wat maakt dat onzeker zeg....wat zal je geschrokken zijn. Ik heb bij beide zwangerschappen flinke bloedingen gehad rond de 6 weken. Dacht toen ook dat het mis was en later bij de echo bleek ik toch zwanger te zijn. Verschil met de miskramen was dat mijn gevoel zei dat het nog goed zat.... Bij de miskramen voelde ik dat het niet goed zat...
Heb echt zoveel respect voor jullie werk! Wij zijn na de geboorte van mijn tweede zoontje 2 weken fulltime in het ziekenhuis geweest,omdat ons zoontje een hartekindje is. Als ik zie wat jullie allemaal moeten doen...echt wow.
@loesje6 het hoeft niks te betekenen! Ik heb vanaf mijn NOD tot week 11 bloedverlies, bruin en rood gehad en een gezonde zoon op de wereld gezet. Ik verloor elke keer bloed als ik iets had getild, te hard gelachen, geniest etc. De VK zei toen dat het vaker voorkomt. Hopelijk is dit bij jou ook het geval! Geen krampen is een goed teken!
Jeetje van een heftige start dan. Gaat nu wel alles goed met hem? Ik ben wel benieuwd naar meer achtergrond informatie van iedereen eigenlijk. We weten zo weinig van elkaar.
mijn schoonzusje is 14 weken en verliest nog steeds veel bloed.. heeft een poliep op der cervix.. soms hoeft t niks te betekenen!
Ja gaat heel goed zover! Hij heeft 5 dagen na z'n geboorte een open hart operatie gehad. Na 14 dagen mochten we alweer naar huis. https://www.hartstichting.nl/hart-en-vaatziekten/aangeboren-hartafwijkingen/transpositie-van-de-grote-vaten Heb een hele angstige zwangerschap gehad de vorige keer. (Bloeding, 2x geen nipt uitslag, vlokkentest, slechte 20 weken echo enz.) Zie er nu ook best wel weer tegenop het zwanger zijn, heb liever gelijk een gezonde baby in m'n armen, pffff alle spanning die erbij hoort....
Snap dat dit een onzekere en heftige periode is geweest. Hopelijk voor jou dit keer zonder te veel medische toeters en bellen. Maar fijn dat het met je mannetje nu goed gaat! Geen idee hahaha vertel eens wat leuks!
wat wil je weten ? Je kan toch ook zo’n privé groepje maken op deze pagina ? Dan kan iedereen wat meer vertellen zonder dat jan en alle man t kan lezen
ooo wat heftig!!! En ik snap je zo goed! Ik heb miskramen gehad en kan daardoor dus echt niet genieten.. maar mij continu zorgen, zoek elke steekje en dingetje op.. en als ik dan eindelijk goeie echo’s heb dan maak ik mij weer zorgen voor de 20 weken echo.. als die goed is maak ik mij weer zorgen dat t te vroeg kan komen. Heb mijzelf echt op mijn hart gedrukt dat ik t dit keer NIET ga doen.. maar t is zo lastig