Haha ja de eerste keer was ik winkelen met m'n schoonmoeder. Moesten we nog 15 minuten in de auto, ik dacht dat de wereld verging. Later zelf nog een keer tijdens het boodschappen doen. Toen kon ik heel snel naar huis gelukkig
Dat is niet fijn wakker worden hé. Word je zo onzeker van. Hier in het allerbegin ook telkens gevoel dat ik nog ongesteld moest worden. ik heb best aantal dagen zo'n "zwaar" gevoel in m'n onderbuik. Maar ook herkenbaar . Moet ook steeds vaker plassen nu...
Jaa word er super onzeker van... Heb gisteren t met me vriend over een vroegere echo gehad, maar hij gaf me niet echt duidelijk antwoord... Misschien was ie te moe, beseft ie t nog niet echt dat er nog een kleine op komst is. Was er maar een luikje die liet zien dat t allemaal goed gaat daar binnen...
Uitgerekende datum 17 juni: 1986Chantal - 34 jaar - 2e kindje ivf Lovieyou - 29 jaar - 2e kindje 18 juni: KimK93 - 27 jaar - 1e kindje 19 juni: Druffia - 35 jaar - 3e kindje 20 juni: 21 juni: 22 juni: Inaya1991- 30 jaar - 4e kindje 23 juni: Boterbabbelaar - 28 jaar - 3e kindje 24 juni: Melliejzzz - 27 jaar - 2e kindje 25 juni: Erzi, 32 jaar, 3de kindje 26 juni: Samantha 1989 3de kindje Damali 36 4de kindje 27 juni: 28 juni: 29 juni: Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje 30 juni: Echo’s en afspraken: 26/10 1986Chantal 1ste echo verloskundige 27/10 Lovieyou 1e echo verloskundige 1/11 1986Chantal echo ziekenhuis 1/11 KimK93 1ste echo ziekenhuis 2/11 Inaya1991 1e echo verloskundige 2/11 Druffia 1e echo verloskundige 8/11 Melliejzzz 1e echo verloskundige 09/11 Boterbabbelaar 1e echo + intake verloskundige 17/11 SKD 1ste echo verloskundige 18/11 Melliejzzz intake verloskundige 19/11 Kimmetjuh90 1e echo 24/11 Damali intake vk en echo ☆ Sterretjes ☆ ⭐️ Zuri
Goedemorgen allemaal, Hier nog steeds bloedverlies na toilet bij afvegen. Af en toe druppeltje tussendoor. Nog niet echt doorgezet, maar ook niet minder. Ik zal jullie over een paar dagen wel een update geven hoe het is afgelopen. Maar denk echt niet goed nu. Ik ga vandaag of morgen een testje doen denk ik om te kijken of het streepje lichter wordt. En dan ook vandaag of morgen de vk maar bellen. Ik ben een beetje terughoudend daarin, omdat ik het idee heb dat het geen zin heeft een echo met dit termijn. Dan krijg ik ws toch geen duidelijkheid en misschien wel meer stress. Ik hoop dat jullie allemaal hele fijne zwangerschappen hebben en een gezonde baby in jullie armen hebben eind juni!!! Jullie horen nog van mij….
Dank!! Alles was goed thank god!! Ben volgens mijn eigen berekening via freya 6.3 en de verloskundige meette 6.4 dus helemaal top. Ze zag echt gelijk een hartslag en deze klopte ook heel sterk. Zoooo opgelucht! Wel in overleg net emesefane voorgeschreven gekregen omdat ik 24/7 kotsmisselijk ben en ik niks kan. Hoop heel erg dat dit gaat helpen. Iemand ervaring mee?
Wat goed! Een mooie echo Wat naar van de misselijkheid! Hopelijk gaat de medicatie helpen.. Buik is nu rustig, maar ben echt bang wel.. juist omdat ik niks merk, behalve vanmorgen dan d heeftie buikpijn.. Maar ik moest ook heel nodig plassen, na t plassen trok t weg, dus misschien was t een te volle blaas? Nahja worde lange weken nog tot de echo zo.
wat een mooie echo al! Echt een klein mensje Ik heb die medicatie ook gehad, bij mij uiteindelijk nog wat opgehoogd en toen kon ik weer prima functioneren dus voor mij top spul bij mij is sinds gister de misselijkheid in alle hevigheid begonnen.. vooral in de ochtend tot één uur of 13:00 heb ik er last van Heel vervelend .. komt ook niet veel uit mijn handen op dit moment
hoi Loesje, ik heb mijn 3e zwangerschap vanaf week 7 tot week 24 bloedverlies gehad, het begon net als bij jou af en toe wat druppels na toilet of een losse druppel in mijn onderbroek .. op de echo een mooi kindje te zien met kloppend hartje.. vanaf week 12 een mega bloeding gekregen als in mijn hele broek was doordrenkt met bloed.. het bleef maar stromen .. ik bleek een groot stolsel in mijn baarmoeder te hebben .. heel spannend want door de bloeding kon de baby afgestoten worden maar uiteindelijk is hij helemaal gezond geboren De zwangerschappen daarvoor ook nooit bloedverlies gehad .. volgens de gynaecoloog of een tweeling geweest of een fout bij de aanleg van de placenta Hopelijk komt het goed
Wat super zeg!! Zo fijn zo'n goede echo!! Gefeliciteerd! Hopelijk werkt de emesefane had dit ook gebruikt bij m'n eerste zwangerschap. Haalt net even het scherpe randje er vanaf...
Verdrietig om te lezen meis. Ik zal je toch aanraden even de vk te bellen, al is het om even je verhaal te doen. Dikke knuffel!
Dank allemaal meiden! Op dit moment kan ik bijna niet blij zijn omdat ik me zoooo ellendig voel Vriend haalt straks de medicatie op hoop het snel wat doet.