Wou dat ik wat van je over kon nemen meid, zou met liefde willen ruilen, want ik voel me juist heel goed, dat gun ik jou ook❤ hoop dat de medicatie gauw aanslaat meid!
Hier afgelopen dagen vooral last van vermoeidheid. Echt gewoon niet uit bed te slaan. Pfoeee….. had afgelopen dagen al wat rug klachten maar sinds vandaag ook echt (al) last van me bekken. Ik baal hier zo van. Had al op en af last afgelopen maanden. Maar nu echt heel anders last. Bahhhh. Ben echt een beetje bang dat ik het daarom al zo vroeg moet vertellen aan mensen zoals werk/fysio. Terwijl ik echt wil wachten tot ik weet dat het goed zit. Even baal momentje hier.
Ooo ik ben ook zoooo moe.. ik moest echt vechten tegen mijn slaap tijdens t auto rijden vanmiddag ! Ben zooo moe.. maar ik weiger mijzelf er aan toe te geven! Ik ben zo’n avond persoon en heb altijd te weinig uren in een dag! Ik wil dan nog lekker achter mijn naaimachientje maar zit echt in te kakken
wat vervelend, heb je bij eerdere zwangerschappen ook last gehad ervan. hier ook zo moe, heb toch echt even geslapen vanmiddag want me cliënt zij al wat zie je moe uit haha, dus het was er vanaf te zien
ja toen ook extreme bekkenklachten. zat toen rond de 26 weken al thuis en kon echt bijna niks meer. Loop er dus ook nog voor bij de fysio.
Hoi allemaal, 20 okt heb ik een zwangerschapstest gedaan nadat Daysy (zo'n apparaatje wat dmv temperatuur meet wanneer je (on)vruchtbare dagen zijn en kan uitrekenen wanneer je ongesteld moet worden enzo) aangaf dat ik waarschijnlijk zwanger was. Ik schrok me dood. Heb altijd geroepen dat ik geen 3e wil. Dat ik heel blij ben met mijn 2 dochters. Mijn man wil wel heel graag een 3e. Maar goed de zwangerschapstest gaf dus duidelijk 2 streepjes aan. Volgens internet ben ik 22 juni uitgerekend en 19 nov is de 1e echo. Ben benieuwd.
Welkom! Hier ook 19 nov eerste echo Bekkeninstabiliteit heb ik bij de 2e ook heel erg gehad.. en merk ook al dat mn rug opspeelt, en net een halfuurtje op de bank geslapen, ben ook best moe, en continu zooooo koud!!!!
Dat is minder, is een extra ondersteuning van je buik geen idee om de zwaarte te verdelen. En misschien rust het dan minder op je bekken. heb zelf geen idee hoor of het kan helpen , maar zag laatst zo een band. welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Hier was het ook een verrassing. Maar bij ons is het andersom , me vriend moet nog wennen.
Vermoeidheid wat is dat ? hier lig ik de laatste week standaard rond 9 uur in bed helaas , ik stort helemaal in dan om vervolgens in de nacht weer uren wakker te liggen
mijn rade de fysio dat toen de tijd af. Omdat het blijkbaar je spieren extra ‘buitenspel’ zet waardoor het uiteindelijk voor mij problemen zorgt. Ik heb hem wel in huis hoor. Maar zo band werkt echt pas met een buik(je). Ik voel me nu dan wel opgeblazen. Maar zou niet weten wat er ondersteund moet worden haha
Pffff zojuist donkerbruin verlies na het plassen Hoop maar dat het door de inwendige echo komt van gisteren wat een mindfuck dit weer…
mijn fysio raadde t idd ook af! Ik ben geboren met heupdysplasie dus ook snel bekken pijn, waardeloos is t welkom!!! hier moet mijn man ook heel erg wennen…