Hier voel ik me best oké. Ik voel wel dat ik zwanger ben door soms een weeig gevoel, soms een licht zeurend menstruatie gevoel, of als ik moet hoesten soms een steek aan beide kanten door de druk die op de banden komt, ik slaap slechter en pijnlijke boobs.. maar verder eigenlijk geen erge misselijkheid of extreme vermoeidheid ofzo. Gelukkig! Had ik bij m'n zoontje wel allemaal en dat is niet leuk. Hoe is het vandaag met jullie?
Toch zijn die symptomen stiekem ook wel een beetje fijn hè. Maar fijn dat je er niet zo beroerd van bent. Vandaag gelukkig een betere dag bij mij. Wel moe maar niet zo misselijk meer. Wij gaan t vanavond aan onze beste vrienden vertellen met wie we nu een weekendje weg gaan. Zo leuk!!!!
Hi meiden, wil even laten weten dat het hier toch echt een miskraam is geworden. Sinds woensdag steeds meer bloedverlies en sinds vandaag echt heel veel met stolsels ook. Hoop dat het snel achter de rug is en dat alles eruit komt. Iemand een idee wanneer je testen weer lichter worden? Ik heb contact gehad met de vk en als het bloedverlies is gestopt, krijg ik een week erna een echo om te kijken of het schoon is. Hoop dat ik snel door kan naar de volgende ronde en natuurlijk dat het snel weer mag lukken en dan een goede zwangerschap zal zijn van een gezond kindje!! Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap en een gezonde baby! Liefs voor jullie allemaal!
Ah lieverd wat erg zeg .. hoe voel jij je er zelf onder? Echt een rollercoaster, de blijdschap en vervolgens de teleurstelling. Ik hoop snel op een goede zwangerschap voor je! ❤ Sterkte!
Wat verdrietig om te horen. Heel veel sterkte hoor, denk goed aan jezelf! Je vraagt wanneer de testen lichter worden, bij mij gebeurde dat gelijk na het doorzetten van het bloeden. Waarom ga je nog verder testen? Ergens nog een twijfel of het een miskraam is?
Hoi meiden! allemaal gefeliciteerd ik mag me hier ook aansluiten In aug een miskraam gehad en nu weer zwanger Vind t super eng! Maar ik moet positief blijven Gelukkig nu ook een 3+ gezien op de cb ( bij mk nooit gehad helaas ) Naar eigen berekening uitgerekend 28 juni Heb 10nov eerste echt bij de gyn!
hier dus geen gevoelige boobs ( wel voller) En over de dag vaak een wat misselijk gevoel.. zit soms om 11:00 al aan de cola omdat ik het idee heb dat het daar iets dragelijker van wordt.. ook heb ik een afkeer voor koken/ warm eten dus ik leef op crackers, fruit en brood ( en koekjes ) Rond 17:00/18:00 stort ik elke dag helemaal in moet dan echt vechten tegen mijn slaap ..soms val ik gewoon bij de andere kindjes in slaap wanneer ik ze naar bed breng Nog 3 dagen , dan heb ik de 1e echo ..
O meiden nadat gister het bruinverlies wat minder werd had ik net na plassen weer veel meer bruinverlies Maak me nu echt wel zorgen het is gelukkig niet rood maar echt bruin/donkerbruin. Mag om 1500 uur even naar de vk vind het enorm eng pfff
Welkom! Begrijp dat het spannend is, maar je testen zien er in ieder geval super mooi uit! Spannendddd je eerste echo! Ik hoor wel vaker dat cola schijnt te helpen idd! Ik drink echt nooit frisdrank, maar echt nooit nooit dus ik krijg dat nu ook niet weg denk ik op momenten dat ik misselijk ben. Echt rot als je een afkeer ergens voor hebt en zeker als je elke dag wat te eten op tafel wil zetten. Tot nu toe gaat dat hier goed. Bij m'n zoontje had ik echt een zware afkeer voor gehakt. Stond gewoon te kokhalzen dan . Maar heb jij nu verder ook niet meer honger of trek dan? Oh lieverd ik begrijp de angst. Gelukkig hoeft het echt niets te betekenen! Ik heb bij m'n zoontje tot week 11 bruinverlies/licht rood verlies gehad.. en een gezond mannetje op de wereld gezet. Fijn dat je vandaag terecht kan! Hopelijk zie je een sterk kloppend hartje en stelt dat je wat gerust!
Dank voor je lieve berichtje! Mag om 1300 uur al ze belde of het eerder kon. O echt? Vind het met name heel spannend vanwege de miskraam in juni. Bij mijn dochter helemaal geen bruinverlies gehad behalve vlak na de terugplaatsing.
spannend! Hopelijk niks geks Je hoort idd vaker over bruin of bloedverlies Maar snap gezien je mk dat t dood eng is!
Alles was goed gelukkig, meting gaf aan 7.2 weken dus helemaal top! Ben weer gerustgesteld en hopelijk neemt het bruinverlies snel af.