Inaya1991 en druffia Succes morgen allebei lovieyou wat een grappige situaties kom je soms tegen in de zwangerschap hè Hier heb ik alleen sneller honger. Ga ik dan niks eten word ik misselijk.. Maar net zoals bij me 2 boys mag ik niet klagen.
Haha nogmaals succes vandaag @Inaya1991 en @Druffia Oh man, moeten jullie ook zovaak plassen 's nachts? Ik had dit bij mijn zoontje alleen toen hij wat groter werd in de buik. Ik heb gisteravond expres nog niet eens een heel glas water gedronken en ben er 3 keer uit geweest met een propvolle blaas.. bloedirritant. Word er gewoon echt wakker van ook. Normaal hoef ik nooit te plassen 'snachts ..
Ik wilde in eerste instantie ook een ticker van baby gaga, maar als ik op jouw ticker klik staat er "not found" en als ik via de website kijk kan ik 'm nergens vinden. Hoe hebben jullie die gemaakt? Kan iemand de link sturen? @Kimmetjuh90
Hier een mooie echo gehad , hartje klopte ❤️ En de meting gaf nu 7+2 aan Ze zag voor de rest tot nu toe niks geks in en rond mijn baarmoeder dus dat stelt weer iets gerust .. ik krijg wel een telefonische afspraak bij de gynaecoloog omdat ik waarschijnlijk ascal moet gaan slikken ivm 3x hypertensie in mijn zwangerschappen. Iemand daar ervaring mee?
Wat een fijn nieuws dat de echo goed is. Bij mijn 1e zwangerschap had ik uiteindelijk pre-eclampsie. Hoge bloeddruk hadden ze toen ontdekt tijdens de suikertest (dit wordt standaard getest in Belgie). Ik heb toen ook medicijnen gekregen voor de bloeddruk. Weet niet meer welke maar ascal zegt me wel iets. Helaas na meer dan 6 jaar blijft mijn bloeddruk hoger en slik ik al 6 jaar bloeddrukverlagers. De 1e is daardoor gehaald met 30+3 weken ik zo ziek was.
Wat fijn en de meting komt ook mooi overeen! Ik heb geen ervaring met hypertensie en de medicatie. Heb je er in de vorige zwangerschappen niks voor gekregen?
ja Ascal is dus geen bloeddruk verlager maar een bloedverdunner dit omdat de placenta vaak minder goed werkt als gevolg van een te hoge bloeddruk dus het is meer voor de werking van de placenta als ondersteuning heb ook 2 “kleinere” kinderen gekregen( 2600 gr en 2700 gr) omdat ze door die hoge bloeddruk dus wat minder goed groeien. bloeddruk was nu keurig laag, wanneer deze omhoog schiet zal ik daar wel medicatie voor krijgen..
Hier ook een kloppend hartje gezien!! Merk dat ik het niet red om heel actief mee te kletsen. Ben zo extreem moe en druk met de kids overdag. In de avond is het dan echt klaar. Hopelijk gaat dit straks wat beter!
Jaa ik ook!!! Helaas.. veel succes met je zwangerschap! Stiekem blijf ik je volgen haha Dank je.. het gaat goed! Ik heb eerst heel hard gehuild omdat t voelde als mijn laatste kans. Man zag hoeveel verdriet ik had en realiseerde hoe sterk mijn wens is… daardoor kon hij zijn redenen aan de kant zetten. Super lief!
Uitgerekende datum 17 juni: 1986Chantal - 34 jaar - 2e kindje ivf Lovieyou - 29 jaar - 2e kindje 18 juni: KimK93 - 27 jaar - 1e kindje 19 juni: Druffia - 35 jaar - 3e kindje 22 juni: Inaya1991- 30 jaar - 4e kindje 23 juni: Boterbabbelaar - 28 jaar - 3e kindje 24 juni: Melliejzzz - 27 jaar - 2e kindje 26 juni: Samantha 1989 3de kindje Damali 36 4de kindje 29 juni: Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje Echo’s en afspraken: 8/11 Melliejzzz 1e echo verloskundige 09/11 Boterbabbelaar 1e echo + intake verloskundige 16/11 Druffia echo verloskundige (2e) 17/11 SKD 1ste echo verloskundige 18/11 Melliejzzz intake verloskundige 19/11 Kimmetjuh90 1e echo 24/11 Damali intake vk en echo ☆ Sterretjes ☆ ⭐️ Zuri ⭐️ Erzi
Officieel was ze volgens mij dysmatuur maar vergeleken met de 1e vond ik het een "grote" baby. Ze hebben er nooit iets over gezegd waar het aan kan liggen. Ik ben zelf nogal slank en ik maak gewoon geen dikke baby's. Ik maak me er geen zorgen om. Mijn 2e dochter zat altijd aan de onderste lijn bij het meten en wegen maar het was wel in verhouding. Ik heb me er nooit ongerust over gemaakt.