Oh wat fijn een goede echo!! Geeft toch niet, lekker reageren wanneer jij daar tijd, zin en puf voor hebt!
Nou, ik ben dus geëindigd in de friettent (of patatzaak voor sommige onder ons haha). Ik heb spaghetti gemaakt, maar ik proefde de saus en ging over mijn nek vond het echt vies. Mijn man vond het heerlijk, dus het ligt echt aan mij. Krijg het gewoon niet weg. Dus maar een frietje zonder met kipstrips gegeten man man man.. wilde iets normaals eten, maar mijn lijf laat het gewoon niet toe haha.
Ik heb een lekkere Turkse pizza gegeten, had ik zoooo een zin in al dagen! Nu begint t te zakken, en word ik opnieuw misselijk Moet nu eigelijk weer iets eten of drinken maar dat gaat even niet (kind op bed leggeb) Zo maar eens kijken of beetje water verlicht, want de cola is op
Ah nee, ook niet lekker gevallen? Zo gek is dat he. Mijn hoofd zegt: je vindt dat lekker. Mijn lijf zegt:
Haha lekker is dat! Kan daar ook echt van genieten. Doe je er dan iets in? Vlees of sla ofzo? Alleen 1 Turkse pizza met verder niks zou voor mij wel weinig zijn .. maar goed, ik kan ook wel veel eten haha. Water met prik werkt hier goed! Hopelijk trekt de misselijkheid een beetje weg.
Hmm dat het eten niet lekker valt is dus niet alleen bij mij zo.. na een half bord nasi ging ik bijna over mijn nek net nog wel een taartje van de bakker uit de TooGoodToGo box die ging er prima in
Wat leuk een echo, Die eerste echo zaten ze bij mijn jongste nog er ook naast. De opeenvolgende echo kwam toch weer uit wat ik toen dacht. Je hoort het toch vaak dat de eerste de termijn korter is dan jezelf dacht , het blijft iets wat moeilijk te berekenen is
Ja een milimscheelt zo al een paar dagen, het is nu nog zo klein dat ze zich makkelijk kunnen mismeten, vaak word je later wel weer vooruit gezet In mijn geval niet want ik heb een cryo terugplaatsing gehad, dan is de eisprong al wel duidelijk wanneer dat geweest is haha
Hahah lekker! Gek he hoe je smaak kan veranderen. Het is 07.47 uur en waar heb ik nu zin in? Juist Turkse pizza lekkerrrr met sla, knoflook en sambal.
Ja nogal vervelend. Ik werk als secretaresse ondernemingsrecht, ik ben de enige secretaresse van mijn baas. Dus echt enorme druk op mijn schouders. Binnenkort maar eens een gesprek inplannen dat hij iemand erbij moet nemen.
Oh dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb zelf in diverse HR functies gewerkt en ook een hele tijd als intercedent voor overheidsorganisaties. Als ik op zoek moest naar een secretaresse dan was ik op zoek naar pittig typje die wist van doorpakken, omdat zo'n functie veel van je kan vragen. Je moet vaak al een paar stappen vooruit denken en vooral snel kunnen schakelen als secretaresse. Pittig hoor! Goed dat je het gesprek durft aan te gaan. Weten zij dat je zwanger bent?
Wat eten jullie vanavond? Mijn man heeft nog een hele pan spaghetti saus over van gister (oh mijn maag keert zich al om als ik er aan denk) die hij graag wil eten. Ik heb echt geen idee wat ik kan eten voor normaals.. het enige waar ik aan denk is een Turkse pizza. Bedankt @Kimmetjuh90 hahaha. Maar nee, moet echt iets gezonders eten vandaag. Iemand een idee?
Haha, wij hebben friet gegeten vandaag. Misschien wat soep met stokbrood uit de oven. Of een stamppot met zoete aardappel en gewone aardappel gemengd. En daar spinazie groente er door heen stampen.
Hehe, zou ook wel handig zijn zodat als het zover is dat hij ook iemand achter de hand heeft. En je het tenminste aan kunt tot het eind, niet dat het je teveel gaat worden