Wat een mooie echo! Bijzonder om te zien hé dat het echt al mini mensjes zijn die lekker bewegen. Hier gaat het sinds kort wel iets beter! Niet meer constant zo misselijk gelukkig. Vermoeidheid is wel flink aanwezig richting het einde van de middag, maar goed dan heb ik al een hele dag achter onze bijna 2 jarige aangerend haha. Mijn trek is ook minder, al heb ik wel een sterke afkeer voor avond eten en een sterke voorkeur voor fruit. Eet echt serieus 5 mandarijnen per dag en daarnaast druiven, banaan en een appel als het even kan. Ik krijg zin in zoetigheid, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen om daar aan toe te geven (heb gewoon moeite met geraffineerde suikers) dus dan maar fruit .. Hoe is het met jou? Voel je je al wat beter? Heb je al met je baas gesproken, of wacht je nog even? Je krijgt als het goed is alleen meldingen vlak nadat je gereageerd hebt in dit topic. Op een gegeven moment niet meer. Ik heb dat ook!
Ja echt prachtig om te zien! Bizar dat je al zoveel liefde kan voelen voor het frummelke! Wat fijn dat het iets beter gaat met je misselijkheid! Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Ik neig inderdaad ook iets meer naar fruit haha! Kan bepaalde geuren niet meer hebben, vooral van peper of ui! Echt verschrikkelijk. Maar totaal niet misselijk hier! Zo fijn. Wel echt extreem moe, sochtends ben ik op m'n best, maar vanaf 2 uur is het klaar. Ik ben dan echt op. Dus ook van plan komende tijd smiddags thuis te werken. Omdat ik anders echt niet kan concentreren! Ik heb inderdaad wel al een gesprek gehad met mijn baas, en hij was heel begripvol gelukkig! En hij gaat er iemand bij zoeken. erg tevreden! Nu lekker slapen haha. Slaap lekker dames!
Hoi dames! Weer even bijgelezen. Hier sinds gister ineens niet meer misselijk en geen pijnlijke borsten meer en ook niet zo moe meer, dus dan slaat alles weer even op hol. Oh de onzekerheid, om gek van te worden. Donderdag pas weer echo met 9 weken dus moet echt nog even geduld hebben voordat ik weer gerustgesteld kan worden @KimK93 wat een mooie echo zeg! Gefeliciteerd! @Lovieyou lekker toch al dat fruit haha, beter dan bakken geraffineerde suikers naar binnen werken. Ik was echt van de kaas. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, kaas en kidsvoedsel als knakworstjes en hamburgers
Bij mij is de misselijkheid ook veel minder, maar heb toch afgelopen woensdag een mooie echo gehad. Hoef ook niet meer zoveel te eten tegen de misselijkheid.
Haha ja kaas heb ik ook veel zin in @Myrthew, apetina fetakaas (is gewoon gepasteuriseerd) en jonge kaas.. blokjes, plakjes op brood. Alles is goed haha. Ik ben vandaag alweer 10 weken tijd vliegt toch wel.. volgens de pretecho eigenlijk gister al 10 weken, maar wacht de termijnecho even af. Nog even en dan zijn we weer over de 12 weken heen
Nou net weer terug en het is geen goede zwangerschap. Je zag niks dus het moet al vrij vroeg mis zijn gegaan. Ik ga nog 2 weken wachten totdat het er vanzelf uit komt en anders moet ik die pillen nemen. Een curretage zie ik niet zitten. Dat is helemaal onder narcose en dan eerst nog een coronatest. Ik ben er niet echt verdrietig onder aangezien ik niet perse een derde wilde. Het is aan de andere kant wel jammer maar ik heb er vrede mee.
O nee wat naar.. ondanks dat je niet verdrietig bent is het toch even een omschakeling lijkt me. Je verwacht een mini mensje te zien en dan is er niks te zien na al deze weken dat je dacht gewoon zwanger te zijn. Ik hoop dat het vanzelf loskomt. Ik heb wel een goede ervaring met de cytotec pillen die je vaginaal moet inbrengen. Ik kwam er toen bij de 2e echo achter dat het hartje gestopt was bij bijna 9 weken en het kwam ook niet van zelf los. Het deed wel zeer, niet vergelijkbaar met weeën, maar wel flinke buikpijn, maar als het eenmaal los gelaten is zakt de buikpijn af. Het kwam vrij snel los toen de buikpijn startte. Veel sterkte! ❤
Echt hè! De tijd gaat zo enorm hard! Ik aanstaande zondag alweer 10 weekjes. Ongelofelijk! Hopelijk is na de 12 weken de vermoeidheid minder . Wanneer heb jij de termijnecho?
Ach jee wat verdrietig zeg. Je klinkt heel nuchter, ondanks je er vrede mee hebt, wil ik je toch veel sterkte wensen!
nee!! echt superslecht van mij. Heb de vorige twee zwangerschappen wel meegedaan hoor. Ik zie er zo tegenop om mee te doen. Had aanmeldformulier ingevuld vorige week en toch niet verzonden...ik weet niet of ik het nog ga doen.
Gefeliciteerd!! wat fijn! Ik herken het wat je zegt over de liefde voelen. Ik had dit maandag ook, was spontaan verliefd...