Uitgerekend 17 tot 30 Juni

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1986CHANTAL, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    wauw leuke kleding smaak heb je

Lovieyou vindt dit leuk.
  2. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    :roflmao:
    woensdag heb ik de vervolg echo.
    Zo zin in :D
    Helaas niks meer gehoord van de papa al weken niet.
    En ben nog druk aan het verbouwen, en blijkbaar van de mensen die het weten heb ik last van zwangerschaps hormonen , kan zomaar te veel zijn, en dan kom ik nogal bot uit de hoek blijkbaar:|
    Maarja die mensen die nu aan het klussen zijn die spreken tijden af om vervolgens niet meer te komen. En vandaag waten er 2 die gewoon al 24 uur niet hadden geslapen :eek:
    Dus had voor eentje hier me bed verschoond zodat hij even paar uurtjes bij kon tanken.
    helaas heb ik geen afvoer meer sinds zaterdag . Dus kunnen niet naar de wc of douchen/badderen, zo verschrikkelijk :confused:
    Ben er echt hellemaal klaar mee en dat ik dan vervolgens weet niet hoevaak bel op een dag omdat hij er gewoon niet is op de afgesproken tijd:confused:
    Dat niet een keer maar gewoon 4a 5 keer per dag.
    Maarja hij neemt te veel aan. Hopelijk komen ze morgen want vandaag hadden ze weer niet de goeie afvoeren op voorraad.
    Pffff mensen , ben er nu al klaar mee :roflmao::roflmao:

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wow jaa snap ik! Enne ik schijn ook een heks te zijn als ik zwanger ben:roflmao:
    Maar heb dat dan niet door:roflmao::roflmao:
    Wat vervelend dat de vader niks laat horen, heeft ie daar een reden voor? Wil hij t kindje niet?

4. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Wow @SKD wat mega arelaxed zeg, helemaal als je zwanger bent, dan wil je gewoon je omgeving op orde hebben. Hoop dat het snel gefixed is!

Superleuke kleding @Kimmetjuh90 zou er zo in weg kunnen lopen. Waar is het van?

5. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    #1205 SKD, 30 nov 2021
    Laatst bewerkt: 30 nov 2021
    nou ik ben over gestapt naar de pil en was ook echt niet gepland.
    De condooms lagen naast hem maar heeft hij niet gebruikt. Toen vond hij maar dat ik de morning-afterpil pil moest pakken maar dat wilde ik niet. Heb gezegd dat ik me dan zo slecht persoon voel.
    Hij zij oké en zijn samen door gegaan.
    2 weken later is zijn (ex) vriendin wat nu weer zijn vriendin is erachter gekomen dat ik iets met hem had.
    Toen heeft zij gezegd als hij me mij door gaat dat hij het gezag niet krijgt van hun jongste dochtertje.
    en hij heeft me toen op 2 weken tijd nog 3 x gebeld. Maar nu al kan ik hem appen maar hij leest mijn apjes niet eens , ook de echo’s niet.
    Dat is zo een beetje wat er is gebeurd

6. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    @SKD pff wat een chaos zo thuis zeg. Dat is voor niemand fijn, maar zeker niet als je zwanger bent. Kun je niet tijdelijk ergens anders logeren?
    En wat naar van de vader van je kindje!

Ik denk dat je mijn post bedoelde @Myrthew :p. Kleding is van Asos!

Hier net een goede echo gehad. Onze mini was flink aan het bewegen en draaide steeds met het ruggetje naar ons toe haha. De VK kon het lastig meten daardoor, kwam eerst uit op 11+5 en later op 11+6.. ze wilde de echo van 11+6 aanhouden, dus dan zou ik 15 juni zijn uitgerekend. Moet ik jullie nu echt gaan verlaten? Vind dit eigenlijk wel een fijn groepje.

Ze heeft me geen echo foto's meegegeven van het zijaanzicht, meer van de achterkant en het armpje.. dat is dan wel weer jammer.
    Screenshot_20211130-095900_Gallery.jpg

Chanbee, SKD en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh Jezus... hij laat je dus gewoon in de kou staan, wat een rot streek!
    Dan zou ik lekker voor jezelf en je kindje kiezen, en gewoon samen met ze 2e verder gaan zonder die vent..

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Blijf lekker hier schattie♡ t maakt niet uit:D

Lovieyou vindt dit leuk.
  9. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    het komt zeker goed, de kleine kan er niks aan doen en hou echt van dit kleine hummeltje :)
    Dankjewel voor jullie lieve berichtjes, doet me echt goed en gesteund

Lovieyou en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    ❤ je bent een sterke vrouw!

SKD vindt dit leuk.
  11. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Lovieyou ja sorry ik bedoelde jouw kleding! Leuk ASOS, vind de kwaliteit vaak niet zo best van ASOS kleding, maar natuurlijk ook afhankelijk van het merk, ook maar eens kijken. Mooie echo hoor en blijf gewoon hier, wss bevalt toch bijna niemand op de uitgerekende datum haha.

Jeetje @SKD wat een verhaal, lijkt me heel pittig, maar superknap hoe je het doet en hoe je zo voor jezelf en je kindje kiest. Deze vent verdient het niet om dan een vader te zijn voor jullie kleine!

Ik heb te vroeg gejuicht wat betreft symptomen. Zit nu weer kotsmisselijk op werk. Het is dat ik nog een meeting heb, maar anders was ik thuis gaan werken, blegh!

SKD vindt dit leuk.
  12. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    Die symptomen die komen en gaan lijkt het soms hè.

13. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Nou! Ik dacht, bijna 10 weken, zal wel klaar zijn met de misselijkheid en vermoeidheid enzo, maar vandaag is niet best haha. Dus ja ze komen en gaan zeker. Zat mijn notities van vorige zwangerschap terug te kijken, heb t/m 14 weken last gehad van eerste trimester kwalen, dus nog even doorzetten dan maar.

SKD vindt dit leuk.
  14. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Klopt ja, ben ook benieuwd hoe dit zit! Maar goed, het is niet duur.. en als ik er de wintermaanden mee door kom vind ik het prima. Na de zwangerschap draag ik het niet meer en een volgende zwangerschap (mocht die nog komen) wil ik waarschijnlijk weer iets anders haha :p. Het ligt idd heel erg aan het merk dat je besteld. Heb zelf wel vaker hij ASOS besteld en soms stuur ik wel wat terug omdat ik de kwaliteit niks vind, maar heb bijvoorbeeld ook sneakers van Asos Design die toch al een jaar mee gaan. Vind het wel leuk, je kunt er vaak goedkoop dingen kopen die niet iedereen heeft. Ik vind veel zwangerschapskleding echt oudbollig of saai haha. Waar koop jij je zwangerschapskleding meestal?

Leuk dat ik mag blijven meiden! Zal mezelf aanpassen op de lijst! :D

Oh ja en die symptomen.. hier ook de ene dag beter dan de andere dag. Gisteren voor het eerst niet hoeven spugen na het eten.
    Even doorzetten vandaag @Myrthew.. het is echt @%#^$ als je zo misselijk en vermoeid op je werk zit.

Chanbee en Myrthew vinden dit leuk.
  15. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Uitgerekende datum

15 juni:
    Lovieyou - 29 jaar - 2e kindje

17 juni:
    1986Chantal - 34 jaar - 2e kindje ivf

19 juni:
    KimK93 - 27 jaar - 1e kindje
    Inaya1991 - 30 jaar - 4e kindje

22 juni:
    Ananas9 - 34 jaar - 3e kindje

23 juni:

Boterbabbelaar - 28 jaar - 3e kindje
    Druffia - 35 jaar - 3e kindje

24 juni:
    Melliejzzz - 27 jaar - 2e kindje
    Samantha 1989 - 3de kindje

28 juni:
    Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje

29 juni:
    Chanbee - 30 jaar - 2e kindje
    Damali - 36 - 4de kindje

30 juni:
    Myrthew - 32 jaar - 2de kindje

Echo’s en afspraken:
    01/12
    KimK93 termijnecho
    01/12 samantha termijnecho
    02/12 Kimmetjuh90 telefonisch afspraak plannen voor 13 weken echo
    02/12 Boterbabbelaar termijnecho
    02/12 Melliejzzz termijnecho
    08/12 Damali termijnecho (11 weken)
    03/12 Druffia termijnecho
    09/12 Myrthew termijnecho
    13/12 Kimmetjuh90 controle gyn
    15/12 Inaya1991 13 weken echo
    27/12 Inaya1991 geslachtsbepaling (15+1)
    29/12 Damali Geslachtsbepalings echo (14

Mijn gevoel zegt: jongetje of meisje?
    Lovieyou - meisje
    Inaya1991 - jongen
    Damali - jongen
    Kimmetjuh90 - jongen
    Boterbabbelaar - jongen
    Myrthew - jongen
    Samantha - meisje
    Melliejzzz - meisje

☆ Sterretjes ☆
    ⭐️ Zuri
    ⭐ Loesje6
    ⭐️ Erzi
    ⭐️ Ananas9

16. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113

Ooh wauw dat armpje!! Vind het echt bizar , ook voor een 3de keer, om te zien hoe zo'n kleine baby elke week weer groeit. Toch ongelooflijk!! Ik wou dat het al vrijdag was. M'n schoonmoeder betwijfelt of ik het deze week nog verborgen kan houden voor collega's, buik groeit zo hard. Maar wil nog 1 weekje wachten tot de termijnecho ook oké is.

17. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    @SKD wat verdrietig om te lezen dat de vader zo met je omgaat en geen verantwoordelijkheid neemt. Ondanks hij terug is bij z'n ex, moet die ex zich ook realiseren dat hier straks wel een kindje de dupe van is dat hij of zij de vader niet mag leren kennen. Ik zou dat iemand nooit aan kunnen doen om het contact met kind te ontnemen. Vreselijk!

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe je dit doet zonder afvoer in je huis. Hoe ga je dan naar de wc enzo ? Ik zou dit echt niet kunnen hoor!

18. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ow ja en over de symptomen, het lijkt hier alleen maar erger te worden hoor ik wil zo graag een aantal weken verder zijn haha. Sowieso voel ik me nooit lekker als ik zwanger ben, van mij hoeft deze fase ook niet, gelijk door naar de bevalling en een gezonde baby in de armen hihi

Chanbee, Lovieyou en SKD vinden dit leuk.
  19. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Lovieyou ja duur is ASOS idd niet, maar ben wel sinds een paar jaar anders naar kleding gaan kijken, dus koop ook veel tweedehands ivm het milieu. Moet zeggen dat ik mijn eigen stijl sowieso niet lekker doorvertaald krijg in zwangerschapskleding. Draag veel strakke, high-waisted broeken en graag een riem en een trui oid in mijn broek en dat gaat wat minder soepel met een dikke buik. Kon vorige keer ook niet wachten tot ik mijn normale kleding weer aan kon, vooral mijn high waisted Levi’s haha. Vind de meeste zwangerschapskleding ook niks.

@Druffia ook even doorbijten dus, hopelijk snel weer fitter allemaal!

20. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    zijn (ex)vriendin weet nog van niks. maar vind het niet aan mij om dit haar te zeggen.

mij heb vanaf zaterdag geen douche/bad geen 1 wc en kan geen water pakket boven , geen was draaien.
    Nou hopen dat hij morgen komt, als het goed is kwam hij morgen om 7 uur s’ochtends.
    Maar met 2 kids is dit echt niet top :confused:

Morgen heb ik dan ook de 2 echo,

Deel Deze Pagina