Jullie al buikjes foto’s? Hier begin je toch al wat te zien. Maar of het echt van de baby komt , bij mij denk ik nog niet. Meer van het vele eten. Heb werkelijk al een soepkom met havermout op en 2 en half broodje. Ben al zeker 4 kilo aan gekomen. Dat beloofd nog wat voor de komende tijd
Uitgerekende datum 15 juni: Lovieyou - 29 jaar - 2e kindje 17 juni: 1986Chantal - 34 jaar - 2e kindje ivf 19 juni: KimK93 - 27 jaar - 1e kindje Inaya1991 - 30 jaar - 4e kindje Druffia - 35 jaar - 3e kindje 20 juni : Samantha 1989 - 3de kindje 22 juni: Boterbabbelaar - 28 jaar - 3e kindje 25 juni: Chanbee - 30 jaar - 2e kindje 26 juni: Damali - 36 - 4de kindje 28 juni: Kimmetjuh90 - 31 jaar - 3e kindje 29 juni: Myrthew - 32 jaar - 2de kindje Echo’s en afspraken: 13/12 Lovieyou geslachtsbepaling 15/12 Inaya1991 13 weken echo 16/12 Boterbabbelaar geslachtsbepaling 17/12 Inaya1991 geslachtsbepaling 14 wkn 17/12 Lovieyou 13 weken echo 19/12 Chanbee 13 weken echo 20/12 Druffia 13 weken echo SEO 22/12 Kimmetjuh90 - 13 weken seo 22/12 Kimmetjuh90 - controle gyn 23/12 Damali 13 weken echo 23/12 SKD geslachtsbepaling 29/12 Damali Geslachtsbepalings echo 14 wkn 04/01 Kimmetjuh90 geslachtsbepaling 07/01 Myrthew - Geslachtsbepaling 24/01 Druffia - 20 weken GUO 3/2 Kimmetjuh90 - 20 weken GUO Mijn gevoel zegt: jongetje of meisje? Lovieyou - meisje Inaya1991 - jongen Damali - jongen Kimmetjuh90 - jongen Boterbabbelaar - jongen Myrthew - jongen Samantha - meisje ☆ Sterretjes ☆ ⭐️ Zuri ⭐ Loesje6 ⭐️ Erzi ⭐️ Ananas9 ⭐️ Melliejzzz
Heb dr nog 1 van in mn 11e week, nog geen nieuwe gemaakt, ga ik van de week even doen denk ik. Maar ben nu al meer als 2 kilo aangekomen al, ik vind t maar niks
Ik had de eerste weken wel een darmenbuik, maar dat is nu weg. Er is nu eigenlijk nog niets te zien haha. Ik ben iets afgevallen dus nu 1,3kg aangekomen in totaal. Morgen 14 weken dus ik vind het prima! De vorige keer kwam ik het 1e trimester het snelste aan, maar in totaal 8kg aangekomen toen. Ik maak me niet zo druk.
Al een mooi buikje! Het gekke is, is dat ik had verwacht dat je lange haren zou hebben haha. Geen idee waarom. Of heb je je haren op een staart/knotje, op deze foto?
Ik heb half lang haar, tot over mn schouders maar draag t altijd in een knot, omdat mn haar echt 1 groot fiasco is
ook al een mooi buikje Kan niet wachten tot ik de kleine voel. dacht bij de andere 2 dat ik ze al wel regelmatig voelde maar nu dacht ik eerst 1 keer maar twijfel nu toch
Mijn placenta ligt nu weer voor, dus logisch dat ik geen plopjes meer voel, ach vanaf 20 weken vast wel weer En dank je voor t compliment
Vanmorgen een hele mooie 13 weken gehad! Voor zover ze kon niet was alles goed. Ze deed geen uitspraak mbt geslacht ik denk dat ik het al heb gezien haha. Ben benieuwd of jullie het zien adhv de nub.
@hier nog een beetje down .. buik blijft zeuren en blijf last van bruin verlies houden na toiletbezoek. morgen tijdens de 13 weken echo gaan ze alles nog goed na kijken .. heb natuurlijk al de nodige ellende mbt bloedverlies gehad in mijn vorige zwangerschap dus ben nog niet helemaal gerust dat dit het “was” zeg maar ..
Kan het me voorstellen als je dat hebt meegemaakt. Überhaupt bloedverlies tijdens de zwangerschap is schrikken om mee te maken. Maar het hoeft natuurlijk niets te betekenen, en kan gewoon een gesprongen adertje zijn geweest! Ik hoop dat de 13 weken echo helemaal goed is en dat je dat wat rust gaat geven.