Uitgerekend 17 tot 30 Juni

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1986CHANTAL, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik ben precies t zelfde... dus aan mij heb je niks:rolleyes:

2. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik denk natuurlijk wel om de dingen die je echt niet mag eten en let er ook op dat mijn vlees goed gaar is maar ik ben niet panisch haha

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja nou ik dus wel..

4. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ik eet ook niet wat echt niet mag, maar had laatst een pizza tonijn gehad. Wist niet dat dit ook niet mocht(oeps!), nou ja dan denk ik pech gehad... ik verwacht niet dat ik gelijk ziek er van word.

5. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Nee jij word ook niet ziek van tonijn! Het gaat om de stoffen die er in zitten.
    Zoiets zou ik rot vinden, maar nog niet het einde van de wereld als ik het een keer gegeten zou hebben. Ik ben gewoon bang als t om listeria gaat, of om andere bacteriën. Maar goed, ik ben dus wel heel panisch :roflmao:

Druffia en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Tonijn eet ik ook idd niet, een handige app is zwangerhap app, kun je bijv tonijn invullen en dan zegt ie of je t wel of niet mag en waarom wel of niet.

Ik ben wel heel bang voor listeria, salmonella enzo, ik maar dat komt omdat ik en mn oudste dochter salmonella gehad hebben toen was zij nog geen 1,5 jaar.
    Beide heel ziek van geweest, en ik nog zieker dan zij...
    Vandaar dat ik er wel heel voorzichtig mee ben, vertrouw ik t niet, eet/drink ik t bij voorbaat niet.. kip moet ik ook niet als een ander dat gemaakt heeft, ik moet t zelf gemaakt hebben, dan weet ik zeker dat t goed gaar is.

Tja dat is gewoon iets wat er hier nooit meer uit gaat ben ik bang.

7. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    Ik eet de dingen niet die ze afraden.
    Nou ben ik er zelf niet zo bang voor maar zou niet willen dat het kindje er ziek van zou worden.
    Wel mis ik rauwe zalm , zo zo lekker.
    Dat gaat het eerste zijn wat ik weer ga eten.
    Jullie al specifieke dingen die je graag wilt eten maar nu niet gaat.
    Als ik bevallen ben eet ik eerst broodje met veel zalm :p:D

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb al tegen mn vriend gezegt dat ie moet zorgen dat er een heerlijk broodje tonijnsalade klaar moet liggen zodra ik bevallen ben:roflmao:
    Nu gaat dat waarschijnlijk pas zijn als ik op zaal lig en hij even weg kan, want hij moet bij me blijven tijdens de keizersnede :roflmao: maar t zal wel t eerste zijn wat ik eet ja:$

9. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    Ook lekker tonijn :D
    Moeten het nog even volhouden maar als ik er al aan denk:roflmao:

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa t water loopt me bij gedachten al in de mond, en ik heb t er echt moeilijk mee:roflmao::roflmao:

SKD vindt dit leuk.
  11. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Haha oh ik vind rauwe zalm zo vies :roflmao:..
    Ik heb eigenlijk niks waar ik per se heel veel zin in heb. Bij onze zoon ook niks specifiek gegeten na de bevalling. Hadden jullie wel iets meegenomen naar het ziekenhuis of speciaal gehaald na de bevalling? Wij hebben wel in de kraamweek op bed 's avonds sushi gegeten haha, maar wij eten geen rauwe sushi, dus op de garnalen en tonijn sushi na kunnen we dat nu ook gewoon eten.

12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee mn vriend haalt t na de keizersnede, anders is de sla verlept en dat vind ik dan weer niet lekker:roflmao::roflmao:

Chanbee vindt dit leuk.
  13. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik heb zo’n zin in rauwe ham, carpaccio, rosbief en filet american :| ik had bij mijn dochter gezegd als ik bevallen ben wil ik een warm wit pistoletje met rosbief en een zacht gekookt eitje.. uiteindelijk was het 38 graden en kon ik echt niet aan rosbief eten.. dus dat werd een bruine boterham met kaas :roflmao:

Kimmetjuh90 en Lovieyou vinden dit leuk.
  14. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    @Lovieyou , ik at bij thuiskomst wel rauwe vis. Moest telkens dag in het ziekenhuis blijven. Niks erg gewoon voor de zekerheid.

@Chanbee , haha, de kans dat het nu weer lekker weer word is er.
    Maar heb een april kindje en een november kindje. Ben benieuwd of de rauwe zalm me dan tegen zit :rolleyes:

Chanbee vindt dit leuk.
  15. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Hahaha @Chanbee oh nee 38 graden is wel echt pittig zeg!

Ik had t er net met mijn man over. Ik ben 's nachts bevallen en na het golden hour, douchen enzo, was het al 3.30u zoiets. Kan me niet herinneren dat ik überhaupt iets gegeten heb :eek:.. mijn man zei ook, volgens mij heb je niks gegeten hoor. Dus denk het ook niet dan haha. Ik heb wel tijdens de bevalling een yoghurtje gegeten of zoiets tussen de weeën door, iets lichts in ieder geval :p. Maar goed, ben in totaal bijna 24u bezig geweest. Ze zullen het wel gevraagd hebben, maar ik had waarschijnlijk geen honger door de adrenaline.

Chanbee vindt dit leuk.
  16. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    Zo, weer drukke dagen gehad en weer wat gemist sorry!
    Ik eet met verstand maar ben niet panisch .. ben nog nooit ziek geworden van bijvoorbeeld rauwe vis dus als ik toch perongeluk zalm op heb ( zat ik een salade verwerkt waar ik een paar happen van op had ) lig ik daar eerlijk gezegd geen seconde wakker van ..

Wel is mijn man vandaag positief getest ..
    ik en de kids zijn negatief maarja voor hoe lang ..
    Hier ben ik overigens wel een beetje panisch onder .. wat als wat als .. :confused:o_O

Groeien jullie al hard ?
    2498BD64-D981-4398-B690-91798142CDB2.jpeg

SKD en Damali vinden dit leuk.
  17. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ik mis de filet american ook zooooo erg. Was ook het eerste broodje wat ik besteld had bij manlief na de bevalling van de jongste

18. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    O nee wat een ellende! Ik hoop dat het je bespaard blijft! Je hoort wel vaker nu dat maar 1 iemand in een gezin besmet is. Je hebt het al een keer gehad, dus je hebt nu nog antistoffen die je beschermen. Mocht je toch corona krijgen kent je lijf het virus wel en hopelijk verloopt het dan milder en ben je er sneller van af. Heb je een idee hoe je man het gekregen kan hebben?
    Ik duim voor jullie dat er verder niemand besmet wordt!

En wat heb je al een mooie buik! Ik groei nog niet zo hard. Overdag is er niet veel te zien, lijk gewoon dikker haha.. is geen ronde buik. 'S avonds komt er een bolletje tevoorschijn.

SKD en Inaya1991 vinden dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oei hopelijk blijf jij bespaard!
    Hier gaat t ook hard vind ikzelf dit was met 16+1

Bijgevoegde bestanden:

SKD, Damali en Inaya1991 vinden dit leuk.
  20. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    wij zijn ook al een aantal keer uitgerekt :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina