Hoop het ook , al hoor ik juist in mijn omgeving veel verhalen van mensen die nu na 6-5-4-3 mnd weer opnieuw besmet zijn .. ik heb natuurlijk geen omikron gehad .. ach we kunnen er niks meer aan doen .. loop met mijn fles bleek door mijn huis en heb mijn man boven opgesloten Als klap op de vuurpijl heeft mijn dochter ook nog eens de hele nacht liggen spugen .. kan niet beter hier
Hahahahaha En toch niet zo uitgerekt als dat ik nu al ben Ben benieuwd waar ik eindig, heb nooit helemaal hotel buiken gehad, zou zo mooi zijn als t nu wel zo is, iedereen mag zien dat ik zwnager ben Misschien stoppen ze dan ook met zeggen van jeetje wat word je dik...
Ja oh dat ontsmetten.. je blijft wel bezig zo he ellende. Hoop echt dat het je bespaard blijft! En wat rot van je dochter! Beterschap! Hier even een gekke foto via de kast haha. Daar kon ik helemaal op staan. Maar goed, overdag dus bijna geen buik, lijk gewoon wat dikker haha. 'S avonds na het eten dan komt er een bolletje te voorschijn. Bij onze zoon zag je met dit termijn ook nog niet echt iets, dus zal wel aan mijn bouw liggen ofzo. Foto is net 5 min geleden gemaakt en op zondag loop ik lekker in mijn pyjama broek .
Hier inmiddels ook positief met een zelftest .. Weinig klachten alleen last van hoesten/ brandende longen maar ik heb ook astma .. en 18 weken zwanger .. pfff its my lucky day
Ach nee lieverd, wat rot zeg! Ik hoop dat de klachten hierbij blijven. Veel beterschap! En je dacht er net van af te zijn.. wat balen zeg doe het lekker rustig aan! Beterschap!
Heel veel beterschap!! Balen zeg, ik snap ook dat je dit heel spannend vind, hopelijk ben je er snel doorheen!
Hopelijk voel je je morgen weer wat opgeknapt. Hier wisselt het vaak, dan een dag beroerd op bed en dan wat dagen dat het wel weer gaat. In het weekend stort ik vaak even in
Wat een mooie buikjes allemaal. Hier is het hetzelfde ongeveer als bij lovieyou. S’avonds wat dikker maar dit had ik ook bij mijn vorige 2 zwangerschappen. @Inaya1991 wat balen zeg, hopelijk valt het bij jullie nu wel mee. En je dochter ook nog eens ziek. Beterschap voor jullie allen. @Chanbee , nee toch dat meen je niet. Dikke knuff. @Lovieyou , Heerlijk is dat zo een zondag . Bij ons in huis ook. Heerlijk een zachte broek aan . Zoals me jongste het zegt. hier gister de kinderkamer opgehaald. Ben zo verliefd Druk weekend gehad, verven , verven en nog eens verven Hieronder de baby kamer.
Liggen jullie al in de nacht wakker? Ik nu al bijna 2 weken denk ik , soms kort , maar soms ook uren. Vannacht enorm last van maagzuur gehad.
Vind dat altijd zo bijzonder. Heb dit bij alle zwangerschappen gehad en ik weet ook dat het alleen maar erger wordt Kunnen jullie je al voorstellen dat over een half jaar al zo'n kleine baby in zijn of haar bedje ligt?
@Inaya1991 ah kak zeg! Beterschap! ❤️ @SKD zo leuk! Maakt het ook zo echt dan hè zo ermee bezig zijn. heb mij vandaag ziekgemeld. Was wel opgestart en heb een uurtje gewerkt maar voel mij alsof ik een enorme kater heb.. wakker liggen wisselt een beetje per nacht. Soms slaap ik op wat plas sessies na de hele nacht knap en andere nachten kan ik mijn draai niet vinden en lig ik niet lekker. Bekkenpijn is nu ook flink aanwezig snachts dus slaap ook met een kussenfort om een beetje knap te slapen
Ik heb t ook elke zwangerschap gehad idd.. En nee ik kan me dat nog niet voorstellen, maar meer omdat er in mijn hoofd nog van alles moet gebeuren voor dst de baby komt ofzo Zaak is nu dat de babykamer geleverd word en staat, dan verder kijken
Goed dat je je hebt ziek gemeld @Chanbee. Echt heel rot dat je steeds zo misselijk bent! Ik slaap ook heel slecht in de zwangerschap @Druffia. Ik denk dat ons lijf zich aan het voorbereiden is op functioneren met minder slaap Even een minder smakelijke vraag. Hebben jullie zo'n last van afscheiding? Ik word er echt helemaal tierelier van. Pas had het ook een gekkige kleur, maar geen pijn of jeuk en het stinkt ook niet. Heb voor de zekerheid een uitstrijkje gemaakt om te checken of ik niet iets van een infectie had en dat is gelukkig niet zo. Bij onze zoon had ik er ook zo'n last van. Voel me steeds zo goor.. bah