Ja wie weet lijkt me ook heel leuk hoor een jongen, maar ben net zo blij als t inderdaad een meisje blijkt te zijn Wij gaan wel een geslachtsbepalingsecho laten doen na 15 weken, heb ik bij de nu jongste ook gedaan, ik kan echt niet wachten tot 20 weken of tot het geboren word
haha, begrijp je helemaal. Wil eerst weet even genieten van het zwanger zijn. Vooral die schopjes en het samen zijn. Je gaat werken samen met de kleine, zo fijn.
Nee was toen 13 juli uitgerekend, ze is geboren op 4 juli, hebben we zelf uitgekozen die datum Dat was mooi in week 38, en wij vonden t een mooie datum Nu zal t dus ergens halverwege juni zijn? Zoiets? Ben 29 juni uitgerekend, dn ongeveer anderhalve week eraf ofzo? Geen idee waar je dan op uitkomt
Altijd fijn als de kleine eerder dan de uitgerekende datum komt. Hier zijn ze beide eerder geboren maar bij de 2 werd ik ingeleid. Vond dat zelf fijner. Ondanks dat de weeeen wel erg kort op elkaar zaten was ik ook zo klaar binnen 2 uurtjes weeen en kwartier persen. wel wat ik zelf fijn vond dat ik wist wat me te wachten stond in de zin van pijn. En heb toen veel over bevallingshypnose gelezen . En hielp echt bij mij . Bleef rustiger zodat het makkelijker was om te luisteren naar je lichaam en rustig te blijven
Ze is 2.5 jaar. Ik neig naar wel al vertellen ivm dat ze het ook al aan familie kan vertellen en er dan de weken daarna niet over te hebben als ze er zelf niet over begint (tot de 12 weken echo)
Is wel leuk als de kleine het ook kan vertellen. Of ze het snap als het toch mis zou gaan of niet . Denkt dat dat wel mee valt niet.
Hoi hoi, mag ik gezellig mee kletsen? In heb gisteren 12dpo positief getest ( vrij duidelijk streep met middag urine) .. ik wil morgen met ochtend urine testen weer.. Ik heb al twee dochters ik vind t vrij spannend want heb voor mijn jongste dochter 4 miskramen gehad.. so fingers crossed met jongste dochter ben ik via hier ook een groepje gekomen wat uiteindelijk een hechte whatsapp groep is geworden.. dus ben benieuwd!
Gezellig en van harte gefeliciteerd Blijft altijd spannend hè , hopen allemaal maar op het beste Zou leuk zijn als deze groep zo hecht word
Qau symptomen (zag dat t hier een vraag was) heb ik t bizar koud .. doen mijn borsten mega pijn, steekjes krampjes bij baarmoeder, lichtjes misselijk, veel plassen en ietsje meer moe..
Haha ik stalk je harder terug Koud check, moe check, borsten dan weer anders d emijne voelen heel zwaar aan.. en de steekjes wel gehad nu niet meer.. Typische zwangerschap klachten Vervelend is t wel.. ik kan ook nu bij wijze van naar me bed gaan en slapen haha
mij kan altijd naar bed om te slapen .. T plassen is wel bloed irritant ik had vanochtend zelfs dat heel mijn buik zeer deed en zo vol was mijn blaas niet eens.. Ik lig nu met dubbele sokken, dikke trui en een dikke deken op de bank brrrr…
Ik heb me dikke sokken, en sloffen en een deken, en nkg heb ik t koud, ik hoop niet dat dit iets blijvend is Ik heb ook een heel opgeblazen gevoel heel de tijd, ook heel irritant...
hier ook al zo koud, krijg het ook gewoon niet warm. Drink heel wat rooibosthee om het gevoel van warmte te ervaren
Nou hier dus idem, maar helaas... Ik herken dit wel van mn vorige zwangerschap, toen had ik t ook heel de tijd ontzettend koud, ging wel over maar weet even niet wanneer...