@1986CHANTAL beterschap gewenst, hopelijk knap je snel op en valt het mee. @Inaya1991 is inderdaad niet echt prettig. Dan zie hoe makkelijk zoals boodschappen doen is als je uiteraard geen Corona hebt. Fijn dat je je al wat beter voelt. Volgens mij heeft bijna iedereen hier nu wel Corona gehad of?
Ik ook nog niet maar zit er wel een beetje op te wachten dat ik het krijg. Je hoort steeds meer mensen om je heen en in de cijfers zie je dat ook terug. Mensen hebben nu ook veel minder heftige klachten dus wat dat betreft nu ook niet “bang” om het te krijgen. Ook nog maar 1 keer een zelftest gedaan in die 2 jaar dat Corona nu het gesprek van de dag is dus misschien wel gehad zonder positieve test.
kijk, dacht dat ik de ene naar de andere zag op deze pagina. zelf niet bang voor Corona maar zou niemand willen besmetten. Vooral omdat ik met ouderen werk. Dus heb al heel wat bloed testen en neustesten gehad, waarvan 1 nog gister. En nu ik zwanger ben , ben ik echt vaak verkouden. Vannacht had ik rillingen Vanochtend had ik koorts en nu niks meer. gister wel de hele dag actief wezen zwemmen met de kids Wel een extra rustige dag vandaag. Doe al snel meer dan eigenlijk nodig is . En heb dan ook al best een aantal keer harde buiken op een dag. Kan me niet herinneren dat ik dat al had bij de 2 oudste. Maar ze komen ook niet zo vaak dat ik me persee direct zorgen maak maar denk gewoon wat rustiger aan doen.
Ik heb ook nog geen corona gehad en test vaak ivm werk in onderwijs , ook veel verkouden en dan ga ik even naar de ggd voor een test. Gelukkig tot nu toe altijd negatief. @SKD ik heb ook af en toe harde buiken in de avond en zelfde als jij, bij de 2 oudste niet zo vroeg gehad. Maar dan heb ik gewoon echt te veel gedaan
Als ik verkouden ben dan hiu ik uiteraard gewoon afstand van mensen, ga niet op bezoek etc. De keren dat ik me wel lort testen bij verkoudheidsklachten waren negatief, plus ik heb er een trauma aan overgehouden torn ze m 2x achter elkaar moesten douwen omdat die doos de 1e liet vallen, en bij de 2e dus bloed aan t staafje zat, mn neus van binnen kapot was, en zo een pijn deed, en ik naar huis kon met een tampon in me neus, toen heb ik gezegt nooit meer te testen. Blijf dan wel gewoon uit de buurt van mensen als ik verkouden ben. Maar nooit meer zo een staafje in mn neus. En misschien heb ik t in de tussentijd wel gehad maar ik zal t niet weten omdat ik dus niet meer laat testen. Harde buiken heb ik ook al geregeld last van, maar dna heb ik teveel gedaan ofzo, dus dan wat rustiger aan doen en dan gaat t wel. Moest t wel in de gaten houden van de gyn. Nu al bijna 2 weken dat ik de kleine niet meer voel, dus een ander zorgpuntje is hier aangebroken. Geef t nog 2 dagen anders ga ik toch maar even bellen.
Gelukkig vallen de klachten deze keer mee! En mogen jullie weer bijna uit quarantaine. De regels en afhankelijkheid zijn echt heel shit. Vond dat echt een gek gevoel om zo letterlijk opgesloten te zitten in huis. De eerste keer buiten voelde heel raar. Nog even en dan zijn jullie er weer van af! Word je QR code nu weer verlengd voor een jaar? Want hij liep nog toch?
Toch maar even gebelt ivm geen leven voelen, meneer is hartstikke druk achter een dikke placenta Hij volgt z'n zus gewoon hierin want zij flikte het me ook
Gelukkig, dat is een geruststelling toch! Hadden ze het hartje geluisterd of een echo gemaakt? Fijn dat ze je serieus hebben genomen! Ik zit nu in de wachtkamer bij de vk voor controle, na een vermoeiende nacht. Onze 2 bijna 2 jarige besloot vannacht ineens dat slapen niet meer nodig is en was gewoon bijna 3 uur aan het spoken. Hij was altijd wel een prima slaper en er is ook niks veranderd aan zijn ritme, denk dus echt dat het komt door de nee fase en het verwerken van nieuwe dingen. Hoe is het met jou @Myrthew? Hopelijk voel je je iets beter!
Hij was te druk om t hartje te horen, dus heb een korte echo gekregen om het even snel te zien kloppen, en via de echo te horen, maar rij was echt suuuper druk Was zeker een geruststelling Hier ook een hele korte nacht.. onze jongste dochter besloot ook te spoken, en om half 6 was ze klaar met slapen, dus ben ik naar beneden gegaan, en zit al sinds die tijd als een zombie op de bank, want ik zelf kon ook niet in slaap komen
Super fijn! Dat is dan zeker een geruststelling! Oh dat is ook vroeg haha. Ik ben ook echt helemaal op.. slaap zo slecht afgelopen weken. En ik weet niet wat het is maar mijn emoties nemen een loopje met me. Ik ben zoooo geïrriteerd al een paar dagen en er hoeft maar iets kleins te gebeuren en ik kook echt vanbinnen. Vind dat echt vervelend voor ons gezin, maar ook voor mezelf. Vanmiddag wilde onze zoon weer niet slapen en hoewel ik echt kookte vanbinnen na dat hij voor de zoveelste keer al zijn speen uit bed smeet, wil ik dat niet laten merken. Alsnog ben ik dan wel kattig. Ik schreeuw dan niet ofzo natuurlijk, maar hij merkt wel dat ik pissig ben. Wil dat absoluut niet, voel me dan altijd dood schuldig.
Herkenbaar, ik heb ook echt op mn lippen morten bijten va daag, want man man man wat was ze irritant vandaag door de vermoeidheid! Ze ligt nu lekker in dr bedje dus even mij tijd Ik heb vanmiddag een appelkruimeltaart gebakken, die ga ik zo maar eens proeven
voel je niet schuldig, dat gevoel mag er best zijn. Ik zeg altijd tegen mijn kids, als ze een wat minder fijne dag hebben dat dat best mag. Maar naar dag 5 dan word ik wel strenger. Datzelfde geld voor mijzelf. We zijn mensen met emoties en emoties mogen er toch zijn zolang zender uit de hand lopen. mama zijn is niet altijd leuk, ( gelukkig de meeste tijd wel ) maar daar hoort optreden ook best bij. Heb hier een puber zoon van bijna 14 die echt lief is en een zoontje van 4. Iedereen heeft zijn eigen aanpak , doe vooral wat goed voelt, en als je je even niet oké voelt mag dat ook. Dat hoort bij het leven niet?
Qr is vernieuwd ja! Alleen ze gaan het weer terug draaien naar 180 dagen geloof ik .. maar iig tot juli weer even goed
Zo onze quarantaine zit er weer op.. heerlijk iedereen weer naar school zodat ik wat rust heb Vond het echt pittig.. Hier ben ik ook niet te genieten maar dat kan ook aan de 12 dagen quarantaine gelegen hebben .. ik heb het idee dat ik wel afgevallen ben.. mijn buik is minder groot en heb weinig eetlust ( vooral avond eten heb ik een hekel aan ) Zelf geen weegschaal thuis dus vraag maandag bij de vk wel of ik mag wegen.. gister is het wiegje voor de woonkamer binnengekomen.. wil geen box meer omdat ik dat gewoon bijna niet gebruik en zonde van de ruimte vind .. maar wilde wel wat in de woonkamer ook omdat ik al 3 kinderen heb rond lopen .. dan laat je je new Born ook niet zomaar achter op de bank oid nu dus een Mozes mand wiegje besteld voor de woonkamer ( staat nog super bij mijn interieur ook) En oh als dat dan binnenkomt krijg ik er zoveel zin in ! Qua kleding heb ik nog niet veel omdat ik op de voorjaarscollectie wacht .. voor boven wil ik de co sleeper van maxicosi gaan bestellen en wil me nu weer verder verdiepen in een kolf+babyfoon
Mijn man zei het toevallig net. Dat betekend dan dat die van mij tot ergens in april geldig is, daarna weer testen om iets te kunnen doen dus.. nou ja, so be it. Jij hebt alles al goed uitgedacht @Inaya1991 haha. Een mozesmandje is super leuk! Hoe lang kun je zo’n mandje gebruiken? Ik zou echt niet weten wat ik zonder een box zou moeten met een peuter in huis haha. Hoe doe je dat als je even naar het toilet moet ofzo? Onze zoon wilde wel al snel niet meer in de box. Hij kroop met 6 maanden en wilde vanaf toen de wereld verkennen. Wij hebben toen uiteindelijk een twin grondbox gekocht, want ik durfde hem niet “los” achter te laten als ik naar de wc moest, pakketje aannemen oid. Hij trok zich met 7 maanden al overal aan op en ik was veel te bang dat hij op zijn toen nog babyhoofdje zou vallen . In de grondbox heb ik toen foammatten gelegd, zo kon ik hem nog even achter laten in de woonkamer terwijl hij wel lekker kon rondkruipen. Stiekem hoop ik wel dat dit kleine meisje het ietsje rustiger aan doet haha. Hier een heel ziek mannetje thuis. Hij heeft de hele nacht en nu overdag ook over lopen geven. Drinken blijft er gedeeltelijk in, maar ook maar iets van eten komt er na een kwartier weer uit. Heeft net een half uur geslapen, hopelijk knapt hij een beetje op. Zo sneu
Ohnee dames wat eem hoop corona gevallen zeg, kon natuurlijk ook bijna niet anders met de stijgende cijfers, maar hoop dat iedereen er snel weer vanaf is uiteraard. Hier eindelijk weer een beetje (na 5 weken) opgeknapt. Man wat een ellende was dat. Ben nu vooral nog wat snotterig en slaap slecht (hoe vaak kun je plassen), maar he ben wel wat gewend. Wat fijn die 20 weken echo @Lovieyou en natuurlijk fijn om toch nog even extra het geslacht bevestigd te zien! Wat een pech van je zoontje. Zo naar als je zo weinig voor hem kunt doen. Hopelijk voelt ook hij zich snel beter. Wij hebben volgende week de 20 weken echo op een donderdag, kijk ik ook wel naar uit, ook al is het toch ook wel een spannende echo. Voel wel steeds meer beweging dus dat is dan ook weer geruststellend
totdat ze zich gaan optrekken / zitten dus ook een maand of 6/7? Ik heb altijd kleine kindjes dus qua lengte kan het wel even ( mijn zoontje zat tot 2!! Jaar in de maxi cosi ) het moet natuurlijk wel veilig blijven maar zo voor de eerste maanden prima .. ik zetten mijn kinderen als ik echt even mijn handen vrij moest hebben gewoon even met speelgoed in hun ledikant .. maar t is mijn 4e .. moet zeggen dat ik een stuk makkelijker geworden ben Knapt je zoontje al op? wil jullie niet bangmaken maar buikgriep was hier dus Corona bij de jongste 2 hou het maar goed in de gaten!!
Fijn dat je je beter voelt ! Ik merk dat ik qua uithoudingsvermogen echt weer een flinke stap terug heb gedaan na Corona .. heel irritant want heb nog zoveel te doen .. hier maandag de echo en kijk er net als jij naar uit! Ik voel de kleine nog heel weinig/onregelmatig dus even spieken stelt hopelijk ook weer gerust ..
Echt leuk zo'n mandje! Dan kun je wel even voor uit als je kindje er langer in past. Onze zoon is ook niet lang, heeft nu nog maat 80/86. Geen idee hoelang hij precies is nu. Haha ja ik geloof wel dat je er steeds makkelijker en handiger in wordt! Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat straks. Ik heb een zelftest gedaan bij hem en die was negatief, dus verwacht geen corona. Het lijkt vandaag ietsje beter te gaan met hem. Hij houdt zijn drinken in ieder geval binnen. Na 2 dagen amper drinken, alleen spugen en bijna niet plassen.. ben ik hier al heel blij mee. Ik werd net gebeld door de huisarts. Ik had mijn urine weer laten checken, doordat ik soms een licht pijnlijk gevoel heb in mijn buik als ik een volle blaas had. Dacht, check maar weer voor de zekerheid. Die leek in eerste instantie goed, maar op kweek gezet en wat denk je? Blaasontsteking .. hier word je toch niet goed van? Ik liet het weer gewoon voor de zekerheid checken, just to be sure. Ik voel voor de rest echt niks en hoef ook niet vaak te plassen ofzo. Wat een ellende. Moet ik weer een antibiotica kuur.. baal hier zo ERG van. Helemaal klaar mee.