Dat zwaarder worden herken ik wel. Dat zei ik toevallig vanmiddag tegen mijn vriend. Ik denk dat de kleine ook overdwars lag.. zitten voelde echt niet lekker. Op de echo was hij ook aan het draaien heeft overal gelegen met z’n hoofd
Hoi dames! Hopelijk is iedereen weer een beetje opgeknapt hier. Ik voel me inmiddels weer goed, eindelijk van die rottige voorhoofdsholteontsteking af, man wat heeft dat lang geduurd. Vandaag 20 weken echo gehad. Helaas wederom doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm echodense darmen. Was bij mijn zoontje ook zo en blijft toch stressvol. De nipt was helemaal goed dus down syndroom zal het niet zijn, maar taaislijmziekte zit helaas wel bij mij in de familie, dus raak er toch weer gestresst van. Maargoed afwachten op een extra echo dus weer, helaas.
Ah jeetje meid wat een stressvolle periode weer hopelijk geen taaislijmziekte! Wanneer heb je die extra echo?
Wat een stress dan in een keer weer Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.. Uiteindelijk bij jullie zoontje niks aan de hand ? heb je al een datum voor de echo ?
Gelukkig voel je je weer beter! Heb je uiteindelijk antibiotica gehad of is het vanzelf weggegaan? Wat een stress geeft dat weer .. ik duim voor jullie dat alles goed is met jullie kindje! Ik hoop dat jullie op korte termijn terecht kunnen voor een echo in het ziekenhuis.
Gelukkig ben je opgeknapt. Jee!! Kan me voorstellen dat je je druk maakt. Hopelijk valt het allemaal mee
Nou mijn man is gisteren thuisgekomen uit Madrid, heeft net snel een test gedaan omdat hij sinds vanochtend hoofdpijn heeft.. corona. Dus, gaan we weer. Ik heb gisteren de hele avond met hem geknuffeld omdat ik hem bijna een week niet had gezien of gesproken (ook geen WhatsApp, bellen etc) omdat hij op een leiderschapsreis was in de bergen.. ik denk dat de kans groot is dat ik nu ook corona krijg, denk je niet? Zouden jullie nu gescheiden gaan leven?
Ohhh @Lovieyou wat ontzettend balen!! ik zou zolang je geen klachten hebt toch afstand gaan houden .. wie weet heb je begin vd zwangerschap aardig wat antistoffen aangemaakt en ontspring je de dans .. al acht ik de kans flink dat je het ook krijgt Vorige keer had je het in november ? Dat is waarschijnlijk dan geen omikron geweest Hopelijk gaat het allemaal mee vallen!
Ja echt balen! Ik was net zo blij dat hij weer thuis is en wat kan helpen haha. Maar dat zit er nu de komende dagen niet in. Hij is verkast naar de slaapkamer en gaat voor nu in quarantaine. Wie weet ontkom ik er nog aan haha, maar betwijfel het. Ik heb gisteren 2 uur met hem in de auto gezeten. De hele avond tegen elkaar aangehangen op de bank, 101 kusjes en knuffels gegeven . Maar wie weet.. Wij hadden corona in oktober nog voor Omikron er was idd! Maar goed, mijn man had toen ook corona, dus geen idee of die antistoffen nog wat doen. Onze zoon lijkt overigens ook niet helemaal fit, is heel moe.. maar dat kan zo snel geen corona zijn denk ik. We gaan het zien de komende dagen.
Oohnee @Lovieyou wat balen zeg! Ga je je laten testen bij de GGD? En je zoontje? Vind testen bij kinderen maar lastig hoor! Hebben wij nog nooit gedaan bij ons zoontje, maar tot nu toe hebben wij de dans ontsprongen. Heb zaterdag toch maar de booster gehaald op aanraden van zwangere vriendin die toch best wel ziek is, ondanks dat zij superfit is, maar dus wel 7 maanden zwanger. Heb zelf ook gemerkt dat mijn weerstand om te huilen is tijdens zwangerschap. Wij hebben woensdag een afspraak in het ziekenhuis voor een extra echo. Ben ergens wel weer een beetje gespannen, maar probeer er niet zoveel overna te denken als de vorige keer. Toen zagen ze tijdens de 20-weken echo dus die echodense darmen, maar in het ziekenhuis weer niet. Hopelijk deze keer dezelfde uitslag, moet er niet aan denken als zij het ook zien en we dan moeten nadenken over een vruchtwaterpunctie.
Lieve meiden sorry ik ben even afwezig geweesr. Zooooo moe ben ik al weken door de nasleep van corona (denk ik?) Soms gaat het een dagje of ochtendje redelijk maar 5 van de 7 dagen echt helemaal kapot. 0 conditie ook (had ik al bijna niet haha) en voel me zo futloos gewoon echt niks aan. 20 weken echo vorige week gehad en alles wat gelukkig helemaal goed. Ook even in 3d mogen kijken zo mooi! Lipje en neusje zien er iets verdikt uit maar dit komt omdat de navelstreng er tegenaan ligt. Ik lees nog meer coronash*t en een 20 weken echo die spannend was succes meiden ik duim voor jullie!! Wij gaan over 4 weken lekker naar de zon ik hoop dat ik daar een beetje bij trek.
Hehe , wat vervelend zeg . Vooral dat hij nu dan weer in quarantaine zit. Hopelijk inspring je de dans. Ik heb in november 2020 Corona gehad . Ben al aantal keren in contact geweest met iemand die Corona had achteraf op dat moment . Zelf uit een zelfde glas gedronken. Heb zelf geen Corona meer gehad en ben verder ook niet gevaccineerd. 2 weken geleden nog bij me tante geweest die Corona had achteraf. zelfde met me kids , klas had voor de helft Corona , en de oudste heeft niks gekregen gelukkig. Hopelijk ontspring je de dans nu zelf ook
Hier ook een 3D echo gehad bij de 20 weken. De foto is wel genomen van de computer. Zo verliefd weer op me mannetje
fijn iets van je te lezen! maakte me een beetje zorgen omdat je voorheen altijd actief mee schreef Dacht dalijk heb je geen goede echo gehad ofzo.. maar wat een knapperd nu al! hopelijk voel je je snel weer wat energieker en geniet lekker van de aankomende vakantie i
ook al zo mooi en zo compleet! Ik heb een 3D echo gepland staan met 28 weken samen met mijn dochters .. als ik jullie echo zo zie dan kijk ik er nog meer naar uit.. zo bijzonder gewoon.
Hier geen 3d gehad met de 20 weken guo, maar stond ook volledig in t teken alle aangeboren afwijkingen van mij uit te sluiten. Dit is gelukt op 1 ding na maar ook dat zag er goed uit met een slag om de arm want dat kan pas na geboorte gecontroleerd worden. Mn oudste dochter is weer helemaal opgeknapt na dr corona avontuur, hopelijk loopt ze t niet weer op.. Als hier iemand corona krijgt gaan we niet gescheiden leven, zowiezo mn 3 jarige laat ik niet testen die hou ik gewoon thuis van de psz als ze klachten heeft. Heeft nu wel een snotneus maar mag volgens de psz gewoon komen morgen voor t eerst spannend! Hier is de kleine flink aanwezig haha echt super leuk om te voelen weer❤ Wij gaan in mei een midweekje weg naar slagharen, mits alles toegankelijk blijft ivm corona. Ben wel een beetje corona moe als ik eerlijk mag zijn
hier dezelfde ellende vriend vanmorgen positief getest met een zelftest en gaat straks naar de ggd.. waarschijnlijk vorige week maandag opgelopen. Zaterdag getest en toen was hij negatief. Dus ik wacht maar even af totdat ik het krijg.