Ik duim voor jullie dat er morgen niets geks te zien is! Tot nu toe heb ik geen klachten, dus ga me nog niet testen. Heb wel een zelftest gedaan, die was negatief. Even afwachten de komende dagen.. denk dat het een kwestie van tijd is. Mijn man was er de vorige keer tijdens de delta variant goed ziek van, nu eigenlijk (nog) helemaal niet. Lichte snotneus alleen tot nu toe. Dus ik hoop dat als ik het ook krijg, het ook soepel verloopt. Ah meen je niet balen zeg! Leven jullie nu gescheiden van elkaar in huis of dat niet? Mijn man komt eigenlijk alleen beneden om te eten, aan de andere kant van de tafel (6persoons). Hij slaapt in een andere kamer. Als hij tussendoor beneden komt houden we wel afstand, maar goed.. echt zin heeft het allemaal niet geloof ik. De vorige keer heb ik er alles aan gedaan om het niet te krijgen, maar was al besmet of alsnog besmet want testte een paar dagen later ook positief. Wat een mooie 3d echo's @1986CHANTAL en @SKD. Gelukkig is je dochter weer opgeknapt @Kimmetjuh90 en fijn het vooruitzicht naar Slagharen! Ben daar als kind geweest en vond dat toen echt geweldig haha. Ik wil dus niet vliegen in de zwangerschap ivm corona. Vlak voor de positieve test kwamen we terug van vakantie en toen waren we positief. Nu is mijn man net een paar dagen naar de bergen van Madrid geweest.. en ja hoor, weer positief. Dus wij gaan met de auto op vakantie in maart. We denken een route door Denemarken en Zweden zo'n 2 a 3 weken, gaan we deze week uitstippelen!
@Lovieyou nee we liggen nu ook in hetzelfde bed . Hebben er wel even over getwijfeld maar vanmiddag mijn dochtertje ook getest met een thuistest en die is ook positief dus er is geen ontkomen aan denk ik. Zij is al een tijdje aan het knoeien met ziek zijn en koorts ook voor bij de huisarts geweest en omdat vriend positief was en zij nu ook weer koorts had toch even getest.
Wij gaan bijna ieder jaar naar slagharen Voor mij niets spannend aan want ga nergens in behalve de indianen bootjes.. nu zal ik ook daar wellicht niet in kunnen hoogzwanger, ach lekker luieren is ook heerlijk
Ja, het is net of dat je weg smelt zo lief blijft het om te zien. Me zoontje van 4 vond het nog een beetje eng uit zien. Straks in april waarschijnlijk is de kleine niet meer zo smal.
Nu we toch in viruswonderland zitten.. ik heb laatst dus ontdekt dat CMV bestaat via het forum. Mijn verloskundige heeft mij hier nooit voor gewaarschuwd. Kennen jullie het en heeft jullie vk je er wel voor gewaarschuwd? Ik heb de gehele zwangerschap dus alles gedaan wat "niet mocht".. van de zelfde vork/lepel gegeten, hapjes gegeven van mijn eten, hapjes in zijn mond gestopt met mijn handen en vervolgens zelf verder eten etc. Ik ben best wel van het soort smetvrees, maar sinds ik dit ontdekt heb vind ik het best lastig om hier mee om te gaan. Hoe doen jullie dit? Sommige vk's waarschuwen wel in NL en in België standaard en krijg je ook een bloedtest.
Joh! Had er nog nooit van gehoord en is mijn 4e Hopelijk kan ik je gerust stellen dat ik de 3 vorige zwangerschappen net als deze mijn eten deel met de kids , luiers verschoon en billen afveeg, lekkere natte kusjes krijg en snot en slijm zo met mijn blote hand verwijder ..
ben heel benieuwd wat ze er dan van vinden.. ze zijn dan 9 en 5 en als mijn zoontje mee wilt nog 1 van 4
Hier weer aan het struggelen met mijn oudste.. allergieën niet onder controle en weer veel last van oorontstekingen super zielig
Jaa t is erg leuk wel veranderd sinds de dierenactivisten van alles hebben weten te verbieden, het is nu echt een attractiepark nog, met huisjes en wigwams om in te slapen. (Woj gaan in mei voor de laatste keer in een wigwam). Ook ik heb er nooit vab gehoort en dit word mn 3e Ik deel altijd mn eten met me kids en snot enzo veeg ik als t moet met de hand weg, nooit bij stilgestaan
Oh nou dat stelt me wel gerust @Inaya1991 en @Kimmetjuh90.. ik ben geen hypochonder ofzo, maar ik las dat mensen zich daar zorgen over maakte en toen ben ik eens gaan Google wat het is. Toen ik las wat de gevolgen zijn, terwijl CMV eigenlijk heel vaak voor komt onder kinderen, vroeg ik me af waarom we er niet op gewezen worden als de gevolgen zo groot kunnen zijn. Toen ik een zwangere vriendin uit België vroeg of zij dit kende zei ze dat zij idd die info wel krijgen en ook een bloedtest om te zien of ze het ooit meegemaakt hebben omdat de kans dan kleiner is dat je het doorgeeft aan je baby. Ik vind het nog steeds gek.. ik ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die het dus niet wist en jullie ook gewoon gezonde mensjes op de wereld hebben gezet!
Die wigwam , moet je nog altijd naar buiten om maar het toilet te gaan in de nacht. Zo leuk, zou graag met de kids ook eens gaan maar is wat ver vanuit het zuiden van Limburg Nog even , dat is het zo mei. Daarna juni
Haha ja klopt, het heeft wel wat vind ik Alleen jammer dat ik niets kan doen dan ivm hoogzwanger zijn
@Lovieyou ik denk dat het allemaal wel meevalt en dat er daarom niet voor gewaarschuwd wordt. Ik deel ook mijn lepel/vork soms met die kleine boef. Ze vindt hapjes veel leuker van mijn lepel dan van haar eigen lepel en soms delen we een schaaltje yoghurt . Verder heul veul kwijl en snot. Nu iets voorzichtiger omdat zij positief is getest en ik nog even niet maar verder niet bij stil gestaan.
Ja denk dat je gelijk hebt @Chanbee. Hoe is het nu bij jullie thuis? Voelt je dochtertje zich wat beter? En hoe is t met je man? Ik test ook nog negatief! Ben benieuwd of ik het ga krijgen. Zoontje niet getest, hij heeft geen klachten verder.. maar ook hij heeft 4 mnd geleden corona gehad, dus wie weet ontspringen we de dans.