Uitgerekend 17 tot 30 Juni

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1986CHANTAL, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Drama hier. Ben helemaal gesloopt.. dochtertje weigert te slapen en is alleen maar aan het huilen. We moeten beide gewoon werken. Vriend heeft alleen maar meetings dus ik moet het allemaal maar uitzoeken. Vriend voelt zich best oké. Merkt wel dat hij niet 100% fit is maar dat is logisch natuurlijk

2. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    Aks de kids plezier hebben en het redelijk weer is. word het vast extra gezellig

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  3. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    O wat sneu, is ze zo ziek van corona? :( en heel zwaar voor jou dat je alles alleen moet doen. Kan hij niks verzetten?
    Hier is onze zoon nu ook positief! Tot nu toe licht verkouden en verder gaat het nog oké. Laten we hopen dat het hier bij blijft!

Chanbee vindt dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa dat zeker, ik geniet zo als ik m'n kinderen en vent zie genieten, zelf heb ik niet veel nodig om te genieten, zonnetje en droog en een stoeltje om op te zitten, en ik ben blij haha

SKD vindt dit leuk.
  5. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63

Balen:( hopelijk knapt ze snel op! Zo sneu als ze niet lekker zijn en niks goed is

6. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63

Hopelijk blijft het voor je zoontje bij deze klachten ! jij nog steeds negatief ?

Hier zijn de jongste 2 weer snot verkouden en niet lekker .. pff lijkt wel alsof ze door Corona geen weerstand meer over hebben ..
    Jongste zit ook onder de uitslag .. of weer een eczeem uitbraak of toch een of andere kinderziekte ..

7. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    ze is sinds gisteren middag gelukkig weer wat meer zichzelf en vandaag rent ze weer lekker vrolijk (en ondeugend) door het huis. Vriend voelt zich ook best prima weinig last alleen een verstopte neus. Ik begin nu wat verkouden te worden dus kans bestaat dat ik 1 deze dagen wel wat meer klachten ga krijgen.. nog maar even niet naar kantoor :rolleyes:

8. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    wat sneu :( weerstand is door dit alles misschien idd toch wat slechter. Beterschap!

9. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Toch positief getest.. zo testen bij de ggd..

Bijgevoegde bestanden:

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mn oudste precies een week na de positieve corona test opnieuw verkouden, nadat ze negatief testte, ze test nu ook negatief dus is gewoon verkouden.
    Mn jongste is ook snot verkouden, en ikzelf snotter lichtjes mee, hoor t vaker na corona dat je om de haverklap verkouden bent, heel vervelend!

11. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    hopelijk gaat het bij jou ook meevallen dan!

12. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    ohh lees het nu pas balen!! Hopelijk niet te veel last van!

13. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    Ik test die kleintjes niet meer, recent gehad dus gok maar op andere virussen :|:roflmao:

verdenk mijn jongste op roodvonk.. echter lees je dat ze dan echt goed ziek kunnen zijn en dat is hij dus totaal niet ..
    heb het bij de meiden nooit gehad ( voor zover ik weet)
    Hij heeft echt zo een typische pukkel tong en had gister een rood pijnlijk keeltje

14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mn jongste dochter test ik ook niet, die verdraagt niks in dr neus dus dat gaat niet eens:roflmao:
    Maar die van 11 heeft t dus al gehad en nu dus weer verkouden..

15. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Hmm hopen dat het meevalt en het een “gewoon” griepje is. Ik ben helemaal niet bekend met roodvonk.

16. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Hij is nu wel echt heel erg verkouden, maar rent nog vrolijk rond met traanoogjes. Ik test nog steeds negatief gek genoeg. Ben benieuwd voor hoe lang nog nu de bakken met snot rondvliegen :roflmao:..
    Wat rot voor je kids dat ze weer ziek zijn zeg. Het blijft ze niet bespaard nu. Zo sneu! Hopelijk knappen ze snel weer op!

Gelukkig voelt je dochtertje zich wat beter @Chanbee! En rot dat jij positief test nu. Hopelijk blijft het hierbij en wordt je niet zieker!

Chanbee vindt dit leuk.
  17. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Meiden, sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen!
    Hoe gaat het met jullie hier? Iedereen al een goede 20 weken echo gehad? :) hier gelukkig wel! Kleine meisje is lekker druk in m'n buik.
    Alleen merk ik wel dat ik angstig word door nare verhalen over baby's die overlijden in de buik na de 20 weken.
    Als ik m'n kleine meid maar 1 dag niet voel maak ik me al zorgen, en mijn placenta zit ook nog eens aan de voorkant waardoor ik d'r niet sterk voel. :(
    Herkennen jullie de angst en hoe gaan jullie daarmee om? :o:

18. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    He meis! Had je nog een keer getagt, was al benieuwd hoe het met je ging! Fijn dat je 20 weken echo goed is gegaan.. en een meisje dus! Super leuk, gefeliciteerd.
    Die angst herken ik wel. Ik had het bij de eerste heel erg, die angst voor overlijden of vroeggeboorte en vroeg mezelf dan wel eens af of het een voorgevoel was. Gelukkig niet, want heb een gezond mannetje van 2 rondlopen die geboren is met 39 weken. Na zijn geboorte ging die angst niet weg. Hij veranderde wel, maar ik was nog steeds bang voor wiegendood etc. Ik realiseerde me dat ik eigenlijk gewoon bang was om te verliezen wat ik zo lief heb. Je bent nu haar moeder en bij sommige moeders hoort deze angst er in bepaalde mate bij (zolang het je leven niet beheerst uiteraard).
    Nu voel ik die angst ook zo nu en dan opborrelen en daardoor realiseer ik me: ik hou nu al van dit meisje in mijn buik en ik ben bang om haar te verliezen. Tegelijkertijd vertel ik mezelf dan ook dat het vaker goed dan fout gaat en dat ik er niets aan kan veranderen als het fout gaat. Dat ik beter kan genieten van het moment nu het wél goed gaat ipv me te focussen op angsten die nu helemaal niet van toepassing zijn. Dat werkt voor mij, hierdoor kan ik er met een afstand naar kijken en wat meer loslaten. We zijn mama's en we beschermen onze kroost.. daar komen dan ook soms angsten bij kijken.

19. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ja sorry ik was zo druk met die kleine in mijn buik dat ik helemaal vergeten was om hier te reageren. Super lief je reactie. :rolleyes:
    Vind het ergens ook wel fijn om te weten dat in niet de enigste ben met deze angst, gelukkig beheerst het inderdaad niet mijn leven, maar soms wordt de angst net te groot waardoor ik ga checken met de doppler of het hartje nog klopt. Dat geeft me dan enigszins geruststelling. Ik heb in het verleden een zeer vroege miskraam meegemaakt, dus zou er niet aan moeten denken als dit nu nog fout gaat. Het kan natuurlijk altijd, daar ben ik ook realistisch in.. maar ik blijf ten alle tijden positief. En inderdaad wat je zegt, het gaat vaker wel goed dan niet. Dat helpt ook! Dank je wel. :rolleyes:

20. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Nee joh, hoef je geen sorry voor te zeggen! Lekker reageren wanneer het jou uitkomt of wanneer je er behoefte aan hebt hoor! Ik zei het alleen om je te laten weten dat ik aan je gedacht had als mede-forumer haha. Maar super fijn dat alles goed gaat met jou en het kleine meisje in je buik! Voel je je verder goed?
    Ja het is toch een onzekere tijd he, zwanger zijn.. we kunnen niet even spieken hoe het gaat en moeten vertrouwen op de trapjes die je voelt. Fijn dat zo'n doppler je dan helpt en geruststelling geeft.

Deel Deze Pagina