Uitgerekend 17 tot 30 Juni

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1986CHANTAL, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Haha gelukkig maar! Ik probeer zoveel mogelijk actief te blijven hier.:)
    Verder gaat het eigenlijk wel goed! Ik heb wel last van zwangerschapsischias waardoor ik halve dagen moeten werken, dat is een beetje jammer, maar het is niet anders! Verder sneller last van m'n enkel merk ik. En dan draag ik geeneens hakken.:roflmao: oh en vergeetachtigheid is ook een ding.:o: Het is allemaal voor een goed en mooi doel! Babykamer is besteld en komt de 28ste al! Heerlijk, kan niet wachten om alles in te delen en op te ruimen.:rolleyes: hoe gaat het verder met jou? Klopt, je kan niet even kijken hoe het met de kleine gaat! Vertrouwen hebben in het lichaam..:D

Inaya1991 vindt dit leuk.
  2. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Oe ik heb wel eens gelezen dat dat heel naar kan zijn zwangerschapsischias. Hopelijk valt het mee voor jou! Zwangerschap kan rare dingen met je doen hé.. idd de vergeetachtigheid etc!
    Hier gaat het wel prima, ben alleen echt constant super vermoeid of futloos een beetje.. maar kan ook minder rust pakken met een peuter in huis.

KimK93 vindt dit leuk.
  3. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Hier ben ik helaas de dans niet ontsprongen. Heb vanochtend positief getest. De test was al positief voor dat de controlestreep verscheen. Was te verwachten met een peuter die alle kanten op niest. Mijn man test alweer negatief gelukkig. Screenshot_20220214-104416_Gallery.jpg

4. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    hé balen zeg! Hopelijk niet al te beroerd er van!

hier heeft mijn jongste roodvonk..:| kan ik ook nog wel aan :roflmao::confused:
    Gelukkig is hij er niet al te ziek van en zou hij gewoon naar school mogen dus die gaat morgen of woensdag wel weer hopelijk :thumup:
    Nu maar hopen dat het die meiden bespaard blijft.. zul je altijd zien dat ze om beurten de pineut zijn

5. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63

Leuk binnenkort beginnen met de baby kamer!
    Ik heb ook snel last van mijn onderrug wat doortrekt naar mijn bil/been.. met veel rust is het nog prima te doen hopelijk blijft dat zo ..

KimK93 vindt dit leuk.
  6. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Oh @KimK93 had er helemaal overheen gelezen dat je de babykamer hebt besteld. Super leuk! Wat voor kamer heb je?

Ik heb nog niks voor de baby gehaald. Erg he :o:.. ik wil er steeds op uit met mijn man, maar dan is de een ziek, man een paar dagen naar het buitenland, dan weer corona (nu alweer 2 weekenden dus). Heb de verjaardag van mijn zoontje nu ook al 2x moeten verzetten. Zo ben je weer een paar weken verder. Ik weet wel al welk bedje en commode etc we gaan halen, dat scheelt! We halen geen complete kamer, maar losse spullen. Maar wil zo graag gaan kijken voor een nieuwe kinderwagen enzo! Even langs de prenatal snuffelen voor leuke kleding. Koop de meeste kleding straks pas, omdat het meeste me nu nog te warm lijkt.

@Inaya1991 meen je niet. Her blijft aan de gang zo he.. alles blijft een beetje doorkwakkelen zo bij ons. Hopelijk heeft hij er niet te veel last van? Beterschap daar!

7. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Ja veel rust houden hoor! Dan wordt het vaak niet erger. :) ze zeggen dat het in 95% van de gevallen na de bevalling direct weg is. Dus dan maar op hopen!:p

8. KimK93

KimK93 Bekend lid

28 dec 2020
    511
    417
    63
    Vrouw
    Wij hebben de kamer van BabyDump, Brentwood! Erg leuke kamer. Balen van de corona zeg! Hier gaat het helaas ook minder, mijn opa ligt in het ziekenhuis, 97 jaar met corona en dubbele longontsteking. Ze geven hem niet lang meer.

9. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    wat een rot nieuws zeg! Sterkte :(

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Sterkte!

KimK93 vindt dit leuk.
  11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier staat de babykamer ook al in elkaar, echt super mooie kamer! Alleen nog blauwe verf halen om een muur te verven, het is nu erg wit haha ook onze kamer komt van baby dump :)

Chanbee en KimK93 vinden dit leuk.
  12. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Leuke kamer @KimK93! Heel veel sterkte met je opa, wat een rot nieuws :(..

Hoe gaat het met jou @Chanbee?

KimK93 vindt dit leuk.
  13. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Oh nou, ik ben echt wel grieperig deze keer. Alles in mijn lijf doet pijn, verkouden. Zou willen dat ik lekker in bed kon blijven, maar mijn man kan geen vrij nemen of dingen verzetten helaas.

14. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    @KimK93 heel veel sterkte met je opa.

@Chanbee die Corona, wat vervelend . beterschap!!

hoe gaat het met jullie buikjes.
    hier echt al 8 kilo er aan :oops:

nog nooit zo snel gegaan.
    Moet wel zeggen dat ik nu meer eet dan bij de vorige zwangerschappen.

Bijgevoegde bestanden:

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  15. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    Hoe is het bij jullie met regenen van opvang.
    Dat was hier echt een drama.
    Heb 25-30 gastouder of opvang gebeld .
    Heb er eindelijk een gevonden.
    Nu eerst kijken.

16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik wet dus ook veel meer, ik blijf maar honger houden of trek.. laatste keer det ik gewogen had zat ik ijna op 10 kilo erbij, ik moet voor deze week nog wegen maar durf niet:roflmao:

Mijn buik stagneerde ql weken in groei nu, ben benieuwd wanneer die weer gaat groeien dit was 2 dagen geleden.

Bijgevoegde bestanden:

17. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    zolang ik niet plat op mijn rug lig, trap loop en te veel til prima :thumup: als ik dat allemaal wel doe word ik wat benauwd dus doe het allemaal maar even rustig aan. Kleine dame is vandaag weer naar het kdv zij en mijn vriend mogen de deur weer uit.

jij bent dus ook niet fit :( beterschap!

18. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    dank je wel!

hier nog steeds niks aangekomen. Maar merk dat ik ook slecht voor mijzelf zorg. Ook doordat ik natuurlijk veel gespuugd heb en nog steeds nog wel spuug. Doordat mijn dochter niet lekker was vergat ik vaak ook zelf te eten en ik heb gewoon weinig trek. Ik probeer wel minimaal 3 keer per dag te eten. Nu ben ik van mijzelf wel wat te zwaar dus nog zat om op te teren maar de bedoeling is het niet natuurlijk.

Qua opvang is het hier ook ellende.. ik wilde baby op hetzelfde kdv hebben als mijn dochter maar daar hebben ze gewoon pas in januari plek.. staan wel op een wachtlijst voor eerder maar voor nu dus pas in januari naar de opvang.. tot die tijd maar even kijken hoe we het gaan oplossen.

19. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    je hebt toch echt al een mooi buikje.
    Wie weet gaat het het laatste trimester niet zo snel meer :)
    Dat hoop ik tenminste

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je, zal wel balen als ie hierbij blijft.. dan heb ik dus weer een kleine buik, en ik wil zo graag showen voor de laatste keer:D
    Normaal walg ik namelijk van mn buik:rolleyes:
    Ik hoop dus dst ie wel nog gaat groeien:D:D

Deel Deze Pagina