Uitgerekend 17 tot 30 Juni

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1986CHANTAL, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ia dat met een 3d ook zo? Weet je toevallig t verschil tussen 3 en 4 d?

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oehh waar gaan jullie heen?:D:D

3. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Even bijgelezen:)

22 weken prik haal ik niet.

3d echo hebben wij ergens in April zooo leuk! Bij mijn dochter niet gedaan dus nu extra leuk.

Corona: Pffff hou op ik ben nog zoooo ontzettend moe! Lig er vaak helemaal af en heb ook nog eens erge pijn in mijn onderrug richting billen en lief cadeau gekregen. Jullie ook al last van dit soort pijnen? Net weer controle gehad en ijzer was 6.7 dus opzich netjes. Toch adviseerde vk om gentle iron te nemen en een vitamine c kuur van een week. Heb deze nu beiden van Solgar. Bloeddruk was ook weer extreem laag had dit bij mij dochter ook. Daar kan de vermoeidheid ook nog eens erger door worden.

Wij gaan over een paar weken naar de zon voor 8 dagen en kijk daar enorm naar uit! Paar jaar niet naar het buitenland geweest dus heerlijk! Laat het hier inderdaad ook maar snel voorjaar worden!

Inaya1991 vindt dit leuk.
  4. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    #1944 Lovieyou, 22 feb 2022
    Laatst bewerkt: 22 feb 2022
    Maar laten jullie je kindje dan wel vaccineren @1986CHANTAL?
    Ik had toen ik pas corona had 1 dag extreme bekkenpijn. Ik kon gewoon niet normaal zitten of liggen. Ik ben 1 dag ziek geweest en daarna was het weer over. Was wel heel vreemd. Wat vervelend dat jij er nog last van hebt!

Leuk! Die naar de zon gaan. Ik wilde niet meer vliegen in de zwangerschap. Elke keer dat we vliegen krijgen we corona :roflmao:.. dus we gaan met de auto eind maart een rondreis maken door Denemarken en Zweden.

Inaya1991 en Chanbee vinden dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier ook al sinds week 15 bekkenpijn, ennt word nu alleen maar erger lijkt wel..

6. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    Ik ga de prik ook niet halen heb ik besloten .

met Corona ook erge bekkenpijn gehad ..
    nu als ik teveel doe krijg ik last wat inderdaad ook doorstraalt ri bil en been meestal vanaf eind vd middag en heb er in de nacht ook veel last van als ik te lang in een bepaalde positie heb gelegen.. vervelend kwaaltje :(

zijn jullie al uit de naam ?
    Wij wel ( voor zover .. zijn 2x met 36 weken nog geswitcht :D)
    Gister gebeld door kraamzorg heb over 4 weken mijn intake .. het gaat voor mijn gevoel nu echt ontzettend snel . .

Wij gaan niet meer op vakantie .. kids zijn verbonden aan de school vakanties en de ramadan is begin april en zal in de mei vakantie dan aflopen ..
    wel ben ik voor eind juli/begin augustus voorzichtig aan het kijken .. lijkt me toch wel erg lekker om er even tussen uit te gaan ..

7. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Naar Curaçao :D vind het wel spannend om met dreumes en zwanger te vliegen maar heb er zoveel zin in

Inaya1991 en Lovieyou vinden dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja wij zijn al uit de naam, was eigelijk al heel snel nadat we wisten dat t een jongen werd:D
    Hij word namelijk vernoemd :)

Chanbee en Inaya1991 vinden dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oooh lijkt me lekker zeg! Ik heb nog nooit gevlogen:$ en heb er toch wel ook angst voor, iets met teveel aircrash investigation gekeken:roflmao: niet heel handig als je nog nooit gevlogen hebt:roflmao::roflmao:

10. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Oh heerlijk om dan lekker te gaan, de baby hobbelt wel mee. Wij gaan misschien rond die periode ook nog even naar de zon. Heb ik wel nodig ook, voel me lijkbleek :roflmao:.

Wij zijn nog niet uit de naam. We vinden zo weinig namen leuk.. ben echt constant zoveel websites aan het bespeuren haha. En wat ik eerst een leuke naam vond, lijkt nu weer een twijfel. Zo blijven we aan de gang.

Heeeerlijk! Lekker genieten! Je mag alleen niet door die poortjes op het vliegveld. Of ja, of het echt niet mag, weet ik eigenlijk niet.. ik heb toen ik ging vliegen gelezen dat het niet goed is, die straling. Dus ik mocht er via een andere weg doorheen en hebben ze mij gewoon gefouilleerd.

Ik ben gisteren weer op controle geweest bij de vk. Ik kreeg opeens een blaadje in mijn handen geduwd door de assistent voor een groeiecho. Dus toen ik bij de vk kwam vroeg ik waarom ik een groeiecho krijg, want ze was toch gemiddeld met de 20 weken echo? Ze gaf toen aan dat ze met de 13 weken echo wat kleiner was en daarom houden ze de groei liever in de gaten, dus krijg ik een groeiecho met 28, 32 en 36 weken. Heeelemaal prima! Wilde het eigenlijk zelf al vragen aangezien ik 2x een blaasontsteking met kuur heb gehad, 2x corona in de zwangerschap en 1x van de trap ben gevallen. Hoop dat ik mijn portie nu heb gehad en ze het nog fijn vindt daarbinnen :rolleyes:.

Chanbee en Inaya1991 vinden dit leuk.
  11. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    Volgens mij is 3D de foto ( deze beweegt niet ) en 4d de bewegende beelden.
    Heb ik ook zelf maar gehoord.

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  12. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    Hier ook moeilijk zeg een naam te vinden.

meestal weeg je het samen af.
    Nu komt de twijfel of het echt wel een naam is die kan.
    Ik overleg met me kids , alleen de oudste vind de namen niks die ik dan wel best leuk vind.
    Maar moeilijk dit keer

13. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    Heerlijk zeg naar Curaçao

Chanbee vindt dit leuk.
  14. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
  15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah thx :D
    Het kriebelt wel, maar heb ff gekeken, en kost 80 euro:eek:
    Dus ik laat t maar bij een verassing hahaha

SKD vindt dit leuk.
  16. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    Snap ik! Leuk vooruitzicht!

De baby hobbelt idd gewoon mee omdat ze nog zo klein zijn .. hopelijk vinden we nog wat leuks .. veel zit ook al volgeboekt
    Je hebt idd al veel gehad in je zwangerschap.. wel fijn van de extra controles dan!

Ik doe het eigenlijk ook alleen maar voor mijn kinderen zodat ze eens kunnen kijken .. gaan nooit mee naar een controle/echo en vooral de oudste is erg geïnteresseerd en wilt alles weten etc ..
    vd week kwam ze met de mededeling dat ze wel bij de bevalling wilt zijn:roflmao: dat slaan we maar even over :p

SKD en Chanbee vinden dit leuk.
  17. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hahah ahwww, mijn jongste gaat 3 maart vokr t eerst mee :) ben benieuwd!

18. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Hahaha hoe oud is je oudste? Ik heb wel eens filmpjes van bevallingen gezien waarbij de kinderen er ook bij waren. Ik zou echt bang zijn dat ik mijn kind traumatiseer :roflmao:.. ik ben zelf 10 jaar geleden eens bij een bevalling geweest en ik heb daar echt last van gehad. Als in, dat toen ik zelf moest bevallen, ik daar echt abnormaal bang voor was. Ik was echt in shock na die bevalling, terwijl die niet eens zo gek ging. Ze werd alleen ingeknipt. Kan me dat niet eens meer herinneren hoe dat er uit zag.

Inaya1991 vindt dit leuk.
  19. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @Lovieyou goed dat je het zegt! Eigenlijk helemaal niet over nagedacht. Wel eerder gehoord idd dat het niet echt wordt aangeraden om door die poortjes te gaan.

@Kimmetjuh90 hahaha ja dat soort programma’s kijk ik dus expres ook niet :roflmao: ik heb heel lang geroepen dat ik nooit zou vliegen. Toch ook de angst haha. Maar inmiddels al veel mooie reizen mogen maken.

zo leuk dat jullie al uit de naam zijn! Hier echt nog geen idee :| maar bij mijn dochter hebben we ook heel laat de knoop pas doorgehakt. De tweede naam ook pas met 41 weken op de dag van de inleiding “vastgelegd” :rolleyes:

Lovieyou, Inaya1991 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  20. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63

9.. dus die komt gewoon als baby geboren is en alles weer een beetje schoon is :roflmao:

volgens mijn zoontje van 4 komt de baby met een glijbaan uit mijn buik :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Chanbee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina