Uitgerekend 17 tot 30 Juni

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1986CHANTAL, 8 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    gelukkig hebben we nog even ..:) het is ook heel lastig .. iets wat zijn/haar leven lang mee gaat natuurlijk

2. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Was het maar zo'n feest @Inaya1991 :roflmao: Dan had ik er zo nog 10 op de wereld gezet haha. Alhoewel zwanger zijn nou ook niet mijn grootste hobby is met al die kwaaltjes en ongemakken. Al weet ik dat als ik niet meer zwanger ben, het zwanger zijn juist wel kan missen.. om het leven makkelijker te maken :p.

Ik heb weer een nieuwe naam gevonden die we nu ook weer overwegen, dus wij zijn er ook absoluut nog niet uit haha.

De laatste 3 dagen heb ik echt veel last van mijn buik als ik even een stuk loop. Ik loop elke dag een uur ongeveer en na 20 minuten krijg ik een soort spierpijn in mijn buik aan 2 kanten. Is dit ook bandenpijn? Ik herken bandenpijn alleen bij opstaan en snelle bewegingen als heftige pijnscheuten die even aanhouden. Dit voelt echt als een heftige en gelocaliseerde spierpijn rechts en links onder mijn navel.

Mijn buik heeft trouwens echt ineens een flinke groeispurt gemaakt :eek:

SKD en Inaya1991 vinden dit leuk.
  3. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63

Het leek mij ook wel wat die glijbaan :roflmao:
    Ik geniet nu heel bewust van alles deze zwangerschap omdat ik niet weet of ik het hierna ooit nog eens meemaak .. voor nu is het straks goed zo ( dat zeiden we na de 3e ook:roflmao:)
    Ik heb ook ineens pijn maar echt meer in mijn Onderbuik/ schaamstreek echt een trekkend stekend rot gevoel wat soms een half uur aanhoud en weer wegtrekt en dat meerdere keren per dag ..geen idee wat dat is .. als het aan blijft houden misschien maandag ook maar even mijn urine laten checken ..

4. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    3FFCA6FB-0908-4934-B303-BAC828B342BC.jpeg

Kimmetjuh90, Damali, Chanbee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Mooie buik hoor! Ik zal straks eens een foto maken.

Kimmetjuh90 en Inaya1991 vinden dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier vabdaag een 23 weken dansje, en een 23 weken buikfoto:D
    Ik dnek dat ie weer gaat groeien, t voelt zo strak en gespannen weer mn hele buik, we gaan t zien :p

Bijgevoegde bestanden:

Inaya1991, SKD, Chanbee en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    Hoe is het inmiddels met iedereen ? hier druk met een ziek jongetje geweest.. als klap op de vuurpijl kReeg meneer op de 1e vakantiedag waterpokken, gelukkig viel het met de pokken wel mee maar helaas was hij er echt niet lekker van ( koorts, moe, geen eetlust) dus zat de hele week al binnen . gister naar plaswijck geweest en dat heeft hem ook wel goed gedaan hij knapt eindelijk op gelukkig..
    kon eind van de dag niet meer lopen van de lage rugpijn
    nu begint de oudste dat ze misselijk is pfff hopelijk valt het mee!
    Ook gister te horen gekregen dat mijn man nog voor werk weg moet as week of de week erna dat betekend dat ik er ook nog een week alleen voor sta ..
    bijna 25 weken hier .. ik begin wel kriebels te krijgen dat ik dingen op orde wil hebben enz..
    Hebben jullie nog tips voor een goede (betaalbare) beeld babyfoon? Al die extra functies is niet noodzakelijk voor ons..

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wij hebben de motorola vm85 connect besteld, is nu ook in de aanbieding bij coolblue.
    Vrienden van ons hebben hem ook en zij waren tevreden erover :)
    Wat lastig al die zieken in huis, en ook dat je r nog een week alleen voor komt te staan.. pittig! Ik herken het wel, hier is de vent wel thuis maar doet geen hol, moet alles alleen doen hier dus ik run het hier ook alleen, en hij tja... ik zeg eventjes niks ben een beetje boos nog:rolleyes:

Inaya1991 vindt dit leuk.
  9. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Aaah @Inaya1991 wat vervelend al die zieke steeds. Hopelijk is het nu klaar! Pittig een week alleen met 3 kids terwijl je zwanger bent. Zou je niet een week iemand kunnen vragen om je te komen helpen?
    Hier begint het ook te kriebelen haha, wij hebben nog niets gedaan namelijk. De schilder komt de 17e de zolder spuiten en daarna wordt er een nieuwe vloer gelegd. Dan kan de werkkamer naar zolder en kan ik de babykamer gaan inrichten. Het blijft overigens wel heel basic hebben we besloten, omdat onze zoon en dochter uiteindelijk gaan switchen van kamer. Wil daar nu nog even mee wachten omdat zijn kamer zijn veilige haventje is en het zo rustig mogelijk voor hem wil houden. Dus ik hoef niet te behangen of schilderen oid. Ze gaan denk ik wisselen als onze dochter een maand of 5/6 is en dan krijgt onze zoon gelijk een peuterkamer. Onze dochter slaapt het eerste half jaar sowieso toch op onze kamer, alleen middag slaapjes ga ik oefenen in haar eigen bedje op den duur.
    Wij hebben een houten bedje, hang er een hemeltje boven, een commode en een leuke fauteuil, vloerkleed.. en dan is het eigenlijk wel klaar denk ik :oops:. Probeer het wel een beetje op te leuken met leuke printjes beddengoed en verschoningsmat, mandjes etc.
    Mijn man zei tegen zijn collega's: ja mijn vrouw heeft nesteldrang dus ze wil dat per se NU alles afgemaakt wordt. En zijn collega's: nu al? Dus ik zei tegen mijn man: Nu PAS zul je bedoelen :roflmao:.. dus hier kriebelt het ook heel erg haha. Heb wel allerlei andere dingen in huis gedaan, zoals alle keukenkastjes opgeruimd en potten en bakjes gekocht en gelabeld etc. :roflmao: misschien heb ik toch iets van nesteldrang? Haha.

Wij hebben deze babyfoon en deze bevalt goed, vooral de VOX functie is fijn. Hij springt dan pas aan als je kindje echt geluid maakt:
    https://www.wehkamp.nl/luvion-platinum-3-babyfoon-met-camera-16780276/?MaatCode=0000&cq_src=google_ads&cq_cmp=14472626126&cq_term=&cq_plac=&cq_net=g&cq_plt=gp&gclid=CjwKCAiAjoeRBhAJEiwAYY3nDHrs7DBuGrZlzZNP7yd_DWqf6HcRUQDHehiwEAwPLT2g6QrsrMh-JxoC_swQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

10. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ook pittig als je alles alleen moet doen! Mijn man is van huis uit ook gewend dat hij niks hoeft te doen, maar ik heb hem echt vanaf dag 1 onder zijn kont geschopt :p. En soms schop ik hem nog onder zijn kont als hij zijn spullen niet opruim. Hij hoeft niet veel te doen, want ik ben het meeste thuis, maar hij heeft wel zijn vaste taken.. en ik blijf dingen net zo lang herhalen tot dat hij het doet haha. Helpt jouw man nu ook niet in het huishouden nu je zwanger bent?

11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nop, die zegt gewoon letterlijk; ik weet niet waar ik moet beginnen, dan zeg ik m iets wat ie kan doen zegt ie nee dat vind ik kut.. en dat zegt ie over alles, en dna word ik alleen maar bozer:rolleyes:

12. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk dat je dan boos wordt. Kom op zeg, huishouden vind ik ook niet leuk om te doen, maar het moet toch gebeuren. En des te langer je het uitstelt, des te meer werk.. als hij ook z'n steentje bijdraagt hier en daar, dan is het voor iedereen een stuk makkelijker toch.
    Mijn man hoeft ook niet dagelijks van alles te doen hoor, maar wij hebben wel de afspraak dat diegene die 's ochtends naar beneden gaat met onze zoon, de vaatwasser uitruimt bijvoorbeeld. Het vuilnis is zijn taak en zijn eigen rommel opruimen ook. Voor de rest doe ik het meeste, maar hij doet uit zichzelf regelmatig wel eens wat.. wasje aanzetten, of een keer stofzuigen boven ofzo. Wat rot dat je man zo reageert. Ik zou zijn zooi dan ook niet opruimen. Klinkt heel kinderachtig, maar het huishouden is veel werk vind ik.. en het moet niet zo zijn dat alles op jou moet neerkomen per se. Ik vind wel dat een man de intentie mag hebben om je te helpen hier en daar, zéker als je zwanger bent.

13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik kan niet tegen rommel, dus ik ruim t in mn woede allemaal dan toch weer op, ik leef erin met de kids, hij werkt door de weeks, logisch dat ie dan niks doet, maar in t weekend hoef ik ook niks te verwachten.
    Nu moet ik zeggen, ik ben niet anders gewend mn ex was net zo (misschien nog wel erger) die werkte helemaal niet en was gewoon aan t gamen of in de kroeg aan t zuipen en ik thuis voor onze dochter zorgen en t huis enzo.. Ben ook bij hem weg gegaan na 2 jaar alleen voor onze dochter te zorgen, voelde me zo eenzaam.. dit alles weet mn huidige vriend, en toch vertoond ie t zelfde gedrag, alleen dan niet t zuipen in de kroeg, en hij werkt door de weeks gelukkig weer. (Was even geen werk).
    Heb m in mn boze bui wel vergeleken met mn ex, de bom ontplofte hier in huis daardoor, want hij vind dst ie totaal niet op mn ex lijkt, maar ik dus wel..
    Ik trek dat soort mannen gewoon aan ofzo:rolleyes:
    Ik nen benieuwd hoe t straks zal gaan met de baby erbij, denk dst ik gevloerd ben elke dag...
    Nu ga ik slapen, moet morgen vroeg met onze jongste dochter bij peutergroep zijn, fijn half uur fietsen, ook dat vind hij teveel moeite om te doen ondanks dat ie weet dat ik last heb van mn bekken en amper vooruit kom op de fiets en zeker met de kleine meid achterop:rolleyes:

Oke genoeg gezeurd:roflmao:

14. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk! Ik kan ook niet tegen rommel. Zoals ik al zei, ik heb alles in de keukenkastjes in bakjes en potten gedaan en gelabeld. De koelkast was al gesorteerd in bakjes en gelabeld. Ik moet structuur hebben, anders word ik kriebelig. Maar als mijn man niks zou doen met de reden: ja ik vind het kut. Zou ik zijn kleding niet wassen.. en als hij dan vraagt waarom hij geen kleding meer heeft. Zou ik ook zeggen: ja vind ik niet leuk om te doen, je weet hoe de wasmachine werkt toch? Kinderachtig, maar als praten niet werkt, want dit heb je dus al vaker gezegd tegen hem, dan zou ik 't hem laten ervaren en dan nog een keer het gesprek aan gaan. Want het is vaak ook zo dat de dingen die een vrouw doet in huis een beetje als vanzelfsprekend worden ervaren, maar dat is het niet. Echt niet leuk voor je Kim. Zeker niet nu je zwanger bent.

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  15. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    Ik ga eens voor die babyfoons kijken !
    Ik wordt ook onrustig hoor @Lovieyou ook omdat ik van ong week 29 tot 32 weet dat er vrij weinig zal gebeuren vooral in huis :rolleyes: en ik vanaf week 33 dus nog best wel veel moet regelen etc .. wil dus voor de ramadan nog even een keer naar een baby zaak zodat ik hydrofiele, beddengoed en de wat grotere spullen ( babyfoon badje etc) compleet heb voor de ramadan.
    Ook hoop ik deze maand nog een nieuw bed voor mezelf te kopen :oops: dan kan ik na de ramadan opzoek naar een mooie ruime commode en het bedje klaar zetten , alles gaan inrichten en wassen etc en mijn huis helemaal klaar maken :roflmao:

pittig hoor @Kimmetjuh90 , sleutelwoord is toch wel communicatie, wat verwacht hij van jou en nog belangrijker wat verwacht hij straks met 3:eek:

in onze cultuur is het vaak ook zo dat de vrouw thuis is met de kinderen en kookt/ het huishouden verzorgd en de man is verplicht zijn gezin goed te onderhouden, maar dat wilt niet zeggen dat ik hier alles in mijn eentje verzorg..
    als hij ziet dat ik pijn in mijn rug heb pakt hij wat vaker de stofzuiger, zijn kleren gooit hij in zijn eigen wasmand anders wordt het niet gewassen:roflmao:
    Hoe de wasmachine werkt hij heeft geen idee :oops:
    Grote zware boodschappen en vlees haalt mijn man
    Als ik geen zin heb om te koken en hij is ook heel druk bestellen we gewoon wat of hij neemt wat voor me mee
    Hij is druk voor ons , dat waardeer ik en zo ben ik druk voor ons gezin dat waardeert hij .. en als de een er doorheen zit probeert de ander te helpen .. communicatie is heel belangrijk ( voor ons ) zeker met straks 4 kindjes ..

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jullie hebben ook gelijk meiden! Misschien moet ik t gewoon maar eens doen, kijken hoe die dan reageert...

Lovieyou vindt dit leuk.
  17. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    Hoe is het inmiddels met iedereen? t is zo stil hier :(

Lovieyou vindt dit leuk.
  18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier gaat t goed hoor :)

19. SKD

SKD Actief lid

19 sep 2021
    312
    135
    43
    Vrouw
    Iedereen druk met het leven weer oppakken met de vrijheid die we weer hebben. En het lekkere weer, lekker veel buiten zijn.

Hoe zit het bij jullie met slapen?
    Het gaat hier nog prima.
    Wel Weer heel anders als mijn vorige zwangerschappen, heb nu al wel sneller last ofja, echt het gevoel dat ik zwanger ben zeg maar. Slapen op rug dat word hem niet meer.
    En je schoenen aantrekken :roflmao: jeetje nooit last van gehad.
    Morgen ben ik alweer 26 weken en de 25 maart de 3d-4d echo

hebben jullie al enig idee voor een naam. Ben er nog niet over uit.

20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik slaap heel slecht helaas..
    Op mn rug kan ik idd ook niet meet liggen, krijg ik t benauwd van :(
    Naam staat hier al enige tijd vast, hij word dubbel vernoemd:)

Deel Deze Pagina