Wrapper / voetenzak / wikkeldeken.. ik weet het niet meer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mirjam2112, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik zie door de bomen het bos niet meer...
    Bij onze eerste (zomer geboren) deden we een dekentje over de maxicosi en ook een dekentje in de kinderwagen.. Dit ging ze op een gegeven moment lostrappen..
    Nu (uitgerekend april) wil ik daar wat anders voor maar ik kan niet kiezen.

Lodger Wrapper - ziet er heerlijk warm uit maar kan niet in de maxi cosi..

Maxi cosi voetenzak - kan dit wel in de kinderwagen ?? en vrij prijzig..

Gewoon dekentje - wordt weer losgeschopt, zie ik ook niet meer zitten..

Andere opties ??

Ik weet het niet meer.. wil graag 1 ding kopen wat zowel in de kinderwagenbak als in de maxi cosi kan .. en eventueel gewoon thuis te gebruiken vlak na de geboorte ofzo maar dat is maar extra..

Welke ervaringen hebben jullie met deze spullen ??? En wat kan ik het beste doen ???

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Als je in april bevalt voordat ze dan het dekentje eraf trappen ben je toch al snel een ruime maand verder. En dan is de kans op mooi warm weer al een stuk groter. De wrapper hebben wij veel gebruikt, dochter is van december, in de kinderwagen ook en ook als deken in de maxi cosi. Dochter heeft er de hele winter gebrui van gemaakt, hij is lekker groot dus je kunt hem er goed tussen stoppen. Voetenzak heb ik niet gebruikt/gekocht en ook nooit gemist. Het lijkt mij niet geschikt voor de kinderwagen ook.

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    April is een lastige maand.
    Onze dochter is van Juni dus wij hebben niks gebruikt, behalve ee dekentje.
    Later de maxi cosi voetenzak gekocht en het is het geld dubbel en dwars waard!!! Heerlijk warm en je zit niet met jasjes/dekentjes te hannessen.
    Dit keer ben ik weer in de zomer uitgerekend.
    Een dekentje voor het begin (wikkeldekentje van prenatal oid) en later zeker weer de voetenzak!

Succes met je zoektocht.

4. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ons zoontje is van mei. Moet zeggen dat hij redelijk goed bleef liggen onder een dekentje maar wij hebben ook de lodger bunker.

Dit is een voetenzak voor in de kinderwagen maar ook heel goed te gebruiken in de reiswieg. In de maxi-cosi gebruikten wij alleen de binnenvoering dat beviel ons erg goed.

Dit keer ook in april uitgerekend. Ik ga het weer hetzelfde doen denk ik.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Onze dochter is van eind maart, was begin april uitgerekend. Vond het ook best lastig maar hebben uiteindelijk de WALLABOO gekocht voor in de Maxi Cosi. Heerlijk zacht en warm maar niet broeierig benauwd. Je kan hem eventueel ook los in de kinderwagen leggen, box etc. Maar in sept./okt. als het weer kouder wordt kan je hem weer gebruiken voor de gehele winter want je kindje zit gemiddeld toch een jaar in de Maxi Cosi! Kortom, een aanrader wat ons betreft. Succes met je zoektocht. :)

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mirjam
    wij hebben ook een wallaboo gekocht
    heerlijk warm aan de binnenkant en je kan hem ook helemaal losritsen van elkaar

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb de Babynomade van Red Castle.
    Een wikkeldeken die ik gebruik ipv een jasje, dus in de kinderwagen en dankzij de 'beentjes' in de deken is hij ook te gebruiken in de maxi-cosi, ideaal!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Hier ook een Wallaboo voetenzak, ideaal ding! Je kunt hem ook in de wandelwagenbak leggen, dat deed ik ook in het begin toen mijn dochtertje klein was.
    De eerste weken gebruikte ik een dekentje, maar dat schopte ze er steeds af en daarna zo'n wikkeldeken van de Prénatal gebruikt, maar binnen de korste keren gutste het zweet van haar af, dus dat was geen succes. Die Wallaboo had ik gewoon al veel eerder moeten kopen, maar het leek mij gewoon onzin.
    Mijn zoontje heeft er ook nog even in gezeten, maar dat is zo'n reus, ik heb de zak er toevallig vorige week uitgehaald, omdat hij er niet meer inpaste. Wel balen, want ik vond het echt een heel handig ding. Nu verkoop ik hem, dus als iemand interesse heeft in een roze Wallaboo voetenzak, laat het me maar weten, ik ga hem vandaag op MP zetten.

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij verwachten ons kindje in juli, maar kopen toch een deken/wrappen die ook in de maxi-cosi kan. Wij gaan of voor de Babynomade of de Wallaboo wikkeldeken Leaf:

Wallaboo

10. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    Ons kindje komt eind februari, ik heb ook een wallaboo voetenzak gekocht, was in de aanbieding op internet.
    Maar is een super mooi ding of het handig is moet ik nog ondervinden, maar ziet er wel handig uit, past super in de maxi cosi.

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    wij hebben een wallaboo deken. zie de site.
    Hij zit standaard in de maxicosi en wordt er ook regelmatig bij bezoekjes eruit gehaald als speelkleed. Hij kan ook in de wagen en zelf als wikkeldeken na een badje ofzo.. Had bijna spijt dat ik hem had gekocht voor de bevalling, maar vind hemnu super.
    Heb ook een lodger draagzak/voor maxicosi maar een enkele keer gebruikt eigenlijk...

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Bedoel je deze... ??

Deel Deze Pagina