Hahahah... Hebben jullie door de hormonen ook zo een koop drang? Ik had dit mijn vorige zwangerschap ook en nu weer. Zeker nu de 20 weken echo goed was en we zeker weten dat we een dochter krijgen wil ik alleen maar kopen kopen kopen Maar ik heb eigenlijk bijna niks meer nodig dus moet me echt een beetje inhouden
Volgens mij hier tussen 19 en 22 weken? Weet eigenlijk niet. Maar ze kijken wat het snelst mogelijk is. Ik had komende woensdag trouwens al gekunnen maar dat was einde dag en we gaan paar dagen weg dan dus dat schoot niet op. Dus nu maandag als we terug zijn. Koopdrang valt nog mee. Heb paar dingen gekocht maar moet nog kamer opruimen en dan zal het wel echt komen hihi
Bij ons ook liever bij 19w. Ik had 19+1. Alles zag er goed uit. En het wordt een meisje! Nog niets gekocht en nog veel te leren haha. Komende weken maar eens meer verdiepen.
♥ Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 16 september (1) Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ M 22 september (1) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ J 23 september (0) 24 september (2) Niki86 - 31 jaar - 3e kindje ♥ J Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje ♥ J 25 september (2) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) ♥ V Meliflua - 26 jaar - 1e kindje ♥ J 26 september (3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje ♥ J Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ M Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje ♥ M 27 september (3) Hinti - 32 jaar - 2e kindje ♥ J Rica - ? jaar - ? kindje ♥ Mmbro - 31 jaar - 3e kindje ♥ V 28 september (3) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ Desse - 30 jaar - 1e kindje ♥ M 29 september (0) 30 september (0) Totaal: 15 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (6) | meisje (4) | verrassing (2) | onbekend (3) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Marinda83 - 6w5d Moonchild - gestopt met groeien op 9w Afspraken Mei 3 mei: Wolky84 - controle vk 7 mei: Mamaaa30 - GUO 20 weken echo 7 mei: Wolky84 - 20 weken echo (+geslacht) 8 mei: Capturethemoment - 20 weken echo 8 mei: Mmbro - 20 weken echo 8 mei: Elraange - 20 weken echo 9 mei: Lovebabys - 20 weken echo 14 mei: Elraange - controle gyn 14 mei: Hinti - 20 weken echo 15 mei: Hinti - controle vk 15 mei: Lovebabys - controle gyn 16 mei: Nahlatje - 20 weken echo 17 mei: Meliflua - 20 weken echo 22 mei: Desse - 20 weken echo 25 mei: Bezige bij - controle vk Juni 1 juni: Nahlatje - uitgebreide echo UZA 11 juni: Desse - controle VK 15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn 18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho Juli 6 juli: Nahlatje - echo + controle gyn 27 juli: Nahlatje - echo + controle gyn Babyshot Elraange - 11/9/18 - jongen Bezige bij - 18/9/18 - meisje Meliflua - 21/9/18 - jongen Mmbro - 25/9/18 - jongen Wolky84 - 26/9/18 - meisje Desse - 27/9/18 - meisje Nahlatje - 28/9/18 - jongen Lovebabys - 28/09/2018 - jongen Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje Capturethemoment - 2/10/18 - jongen Femmeke4 - 5/10/18 - jongen Hinti - 10/10/2018 - jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.
Jaaa leuk @Femmeke4 een meisje! Fijn dat alles er goed uitzag! Vandaag 20 wekendansje! Op de helft, woehoe! Maandag echo. @Bezige bij hier ook meeega koopdrang!
Hier hadden we ook geprobeerd of we eerder konden voor de 20-weken echo maar dat kon 16 april (dag dat we het vroegen) al niet meer. En hier mocht het ook niet met 19 weken helaas. Wij vertrekken als ik 20 weken ben en komen met 21 weken terug en dan is het weekend dus kon ook niet eerder dan 21.3... 19.1 weken dansje! Gister en eergisteren de baby heel veel gevoeld, vooral in de middag/avond. Vandaag bevrijdingsfestival, ben benieuwd hoe ze dat vindt Drukke dagen gehad en 2 nachten heb ik het ivm verjaardagen 2 uur zien worden! Dat voel ik nu wel, dus een beetje rustig aan vandaag op het festival en op tijd naar bed vanavond.
Hier voel ik mini ook ineens heel goed!inderdaad einde middag en avond vooral. Oftewel als je zelf rustig bent. Vanavond pretecho! Ben benieuwd! Kijk er echt naar uit! Zijn jullie soms ook nog zo labiel als iets dankzij de hormonen? Slechte nacht gehad dus moe is garantie voor een down gevoel. Blehhh
Wij hebben de 20 weken echo as maandag. Ben dan precies 20 weken. Hebben er nog meer meiden bekkeninstabiliteit? Ik krijg er al steeds meer last van helaas... soms heb ik ook soort steekjes gevoel in mn vagina zeg maar, herkend iemand dit? En hebben jullie soms ook ineens een gekke hartklopping vanuit het niets?
Last van bekken is door oefeningen van fysio wel wat beter. Maar als ik veel gedaan heb voel ik dat echt wel. Voornamelijk linker kant. Steekjes in vagina heb ik niet wel in me lies. Af en toe het gevoel alsof daar dan wat klem zit. Hartkloppingen herken ik zeker. Al moet ik zeggen dat het deze zwangerschap minder is maar vorige zwangerschap had ik dat heel erg. Soms werd ik er zelfs een beetje bang van, maar het schijnt heel normaal te zijn omdat je hart nu veel harder moet werken om dat bloed rond te pompen want er word natuurlijk meer bloed aangemaakt. Als je het voelt op komen even rust nemen van waar je mee bezig bent en rustig in en uit ademen meestal trekt het dan snel weer weg. En uiteraard bloeddruk bij vk in de gaten houden.
Mijn 20 weken echo was ook goed! Fijn he dames, ook voor jullie..en de dames die nog moeten,.nog eeeeeven geduld . Het was nog steeds een jochie Het is rustig hier, stilte voor de storm... afkloppen haha.
@Rica wat fijn, gefeliciteerd!!! Haha gelukkig dat het geslacht hetzelfde is gebleven. Moet er niet aan denken dat het ineens anders is, we hebben al zoveel kleertjes en zijn helemaal ingesteld op een meisje, haha. Hartkloppingen hier ook, niet iets wat ik voel aankomen, begint soms ineens raar te doen alsof mn hart een keer extra slaat of overslaat. Heb sowieso een onregelmatige hartslag. Merk ik verder niet veel van. Gister weer weinig baby gevoeld en direct bezorgd. Vanmorgen gelukkig zodra ik de Angel Sound op mn buik zette een hartslag. Die hartslag verplaatste zich heeeeel snel haha, zo leuk! Heb soms het idee dat ze heel diep in mn buik ligt, waardoor ik wat minder voel en de hartslag ook alleen van de zijkant de horen is. Qua bekkenpijn gaat het hier wat beter, heb er minder last van dan een paar weken geleden. Gister vanaf 13:00 op een festival en kreeg rond 20:00 pas last. Tussendoor wel regelmatig gezeten ook. Hier ook vooral links pijn. Vriend is per vandaag ook gestopt met roken, jeej! Hopelijk krijgt hij het niet al te moeilijk maar ik bereid me maar voor op het ergste, dan kan het alleen meevallen
@Femmeke4 Gefeliciteerd! Leuk een meisje! Maar vooral fijn dat alles goed Is. @Rica Ook gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is! Ik las jullie berichtjes over Jollein. Die dekentjes zijn nu in de aanbieding bij Vente Exclusive; https://m.vente-exclusive.com/nl-NL#/sales/19162/products Moet je alleen wel voor inschrijven (kan met Facebook heel makkelijk) en sale eindigt vandaag.....wie weet heeft iemand er nog iets aan! Hier ook zeker koopdrang maar op 2 rompertje na hou ik me aan de afspraak dat we eerst de 20 weken echo doen en geslacht willen weten. Morgen is het zover; heel veel zin in! Vind het echt super spannend! We hebben besloten het daarna nog even lekker voor onszelf te houden, ons geheimpje. En dan vrijdag, op mijn verjaardag, versieren we thuis alles in één kleur en weet iedereen het tegelijk! Verder heb ik mezelf wel een luxe tanning spray cadeau gedaan van Marc Inbane. Ik kan helaas echt niet in de zon deze zomer. Heb nu al wat pigmentvlekken in mijn gezicht en door de hormonen gaat dat alleen maar erger worden. Maar ik wordt altijd zo blij en gelukkig van een beetje een tintje! En deze spray werkt perfect! Voel me gelijk pretty Heb nagevraagd of het veilig is tijdens zwangerschap en werd gezegd van wel maar ik ga dan toch altijd twijfelen....Wat denken jullie? Iemand meer ervaring mee? Fijne zonnige dag allemaal!
@Wolky84 ik vond deze link: https://www.babymed.com/safety/how-safe-spray-tanning-pregnancy Zelf zou ik er niet zo snel voor gaan, omdat het schijnbaar nog niet genoeg is getest bij zwangerschap. Maar in principe mag het na het eerste trimester.
Zelf heb ik op m’n neus al veel sproeten die uit de hand lijken te lopen richting pigmentvlekken. Ik smeer dus iedere ochtend goed in en blijf zoveel mogelijk uit de zon. Ik ben al niet een enorme zonaanbidder en heb van nature een lichte huid die snel verbrandt of sproeten krijgt. @Rica fijn zeg van je goede echo! En leuk dat het geslacht nog steeds klopt! Morgenmiddag ben ik aan de beurt. @Wolky84 ook toch? Spannend! Leuk idee van het onthullen van het geslacht bij je verjaardag! Met mij gaat het verder wel goed. Geen echt harde buiken, maar vaak wel een gespannen buik. En moet wel wat meer rustmomenten inbouwen dan bij de zwangerschap van m’n dochter. M’n buik lijkt ook een maand (of twee) verder dan de eerste keer. Alles is al lekker opgerekt, zeker na de zwangerschap vorig jaar ook lijkt me.
Marc Inbane heb ik ook. Denk ook wel een keer te gebruiken tzt voor een bruiloft als het te warm is voor panty's Een keer moet kunnen lijkt mij.
@Mamaaa30 Yes klopt; morgenvroeg om 10.00! Dat van die gespannen buiken herken ik wel; heb ik vaak na een lange dag werken. En ook na teveel snoepen haha. Doe het daarom ook inmiddels al wel iets rustiger aan dan voor ik zwanger was. Ik ben altijd en enorm bezige bij dus moet er nog wel aan wennen. Maar je wordt zo snel zo lekker afgestraft he @Femmeke4 Ja precies, ik heb ook een bruiloft over twee weekjes en zo voor af en toe lijkt het me ook veilig. Denk dat het een ander verhaal wordt als je om de dag gaat lopen sprayen...Maar mijn mooie jurk staat echt wel ff een flink stuk beter met een klein tintje ipv lichtgevende melkfles benen....
Dankjewel voor de tip!!! Heb zojuist 37 euro uitgegeven (wiegdeken en aankleedkussen) en daarop 38 euro bespaard! Veel plezier met de echo morgen @Wolky84 ! Ga je het hier wel delen of niet? Ben verder niet nieuwsgierig
IT'S A BOY! TEAM BLAUW! Jaaaaaaa we krijgen een manneke! Wow, ik vond dit echt wel een heftige echo qua emoties! Voor mijn gevoel ging alles zo snel, ook al legde ze precies uit wat ze deed; ik weet niet of ik echt alles goed heb meegekregen. Maar daar is het onderzoek ook niet voor bedoelt en het belangrijkste is dat onze zoon helemaal compleet is en alles er goed uit ziet! Tenen, vingers, niertjes, maagje, hartje; alles tip-top in orde. Wat is dat een giga-opluchting, niet normaal! Groeit goed, lekker rond buikje en lange benen. Plus lekkere hoeveelheid vruchtwater dus dat ga ik nog wel merken zeiden ze in het ziekenhuis Oh ja, en ze vond dat ik sterke buikspieren had; dat vat ik dan toch maar op als een compliment voor al mijn yoga-lessen haha. Vond ik wel grappig.... Mijn placenta ligt trouwens voor Dat verklaart ook waarom ik alleen iets voel aan de linkerzijkant en soms dagenlang niks. Dus ook dat was een fijne bevestiging. In mijn hoofd was ik al jurkjes aan het kopen omdat ik me op de een of andere manier makkelijker kon identificeren met een meisje. Dus hoewel iedereen zei dat ze dachten dat het een jongen zou worden, bleef ik bij een meisje haha. Dus ik moest in alle eerlijkheid wel even schakelen toen het een jongetje bleek te zijn; is dat heel gek? Alsof ik hier nog iets meer aan moet wennen ofzo; heel gek. Eerste wat ik dacht was: "Maar ik weet zo weinig van piemels!" haha. Zo stom! Maar ik weet dat het helemaal goed komt want ik heb met mijn neefje van 8 een super sterke band al vanaf zijn geboorte dus ik heb ook echt iets met jongens haha. Verder lag hij heel diep verstopt en hebben we niet echt hele mooie duidelijke prints helaas. Dus we gaan binnenkort nog een pretecho plannen in de hoop dan wat langer, minder gespannen en bewuster naar ons kindje te kunnen kijken. Kan ook niet wachten tot een 3D echo; zo benieuwd naar het koppie van ons manneke! Had niet verwacht dat dit zo'n emo dag zou worden; oh boy! Heb echt flink moeten huilen onderweg naar huis; alles kwam er tegelijk uit! Pfff wat ben ik ongelooflijk trots op dit mega wonder in mijn buik: niet te bevatten. Zo intens gelukkig! Vind het wel echt heerlijk dat ik nu eindelijk concreet kan gaan nadenken over namen, het kamertje en kleertjes: shopping time!!!! Zo, ik ga weer ff - zo goed en kwaad als lukt - aan het werk! Tot later lieve meiden! @Mamaaa30 Benieuwd hoe jouw echo was! @Desse Fijn dat ik iemand heb kunnen helpen! Mooie aankopen!
♥ Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 16 september (1) Tasha - 39 jaar - 4e kindje ♥ M 22 september (1) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) ♥ J 23 september (0) 24 september (2) Niki86 - 31 jaar - 3e kindje ♥ J Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje ♥ J 25 september (2) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) ♥ V Meliflua - 26 jaar - 1e kindje ♥ J 26 september (3) Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje ♥ J Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje ♥ M Bezige bij - 29 jaar - 2e kindje ♥ M 27 september (3) Hinti - 32 jaar - 2e kindje ♥ J Rica - ? jaar - ? kindje ♥ Mmbro - 31 jaar - 3e kindje ♥ V 28 september (3) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje ♥ J capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje ♥ Desse - 30 jaar - 1e kindje ♥ M 29 september (0) 30 september (0) Totaal: 15 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (7) | meisje (4) | verrassing (2) | onbekend (2) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Marinda83 - 6w5d Moonchild - gestopt met groeien op 9w Afspraken Mei 7 mei: Mamaaa30 - GUO 20 weken echo 8 mei: Capturethemoment - 20 weken echo 8 mei: Mmbro - 20 weken echo 8 mei: Elraange - 20 weken echo 9 mei: Lovebabys - 20 weken echo 14 mei: Elraange - controle gyn 14 mei: Hinti - 20 weken echo 15 mei: Hinti - controle vk 15 mei: Lovebabys - controle gyn 16 mei: Nahlatje - 20 weken echo 17 mei: Meliflua - 20 weken echo 22 mei: Desse - 20 weken echo 25 mei: Bezige bij - controle vk Juni 1 juni: Nahlatje - uitgebreide echo UZA 11 juni: Desse - controle VK 15 juni: Nahlatje - echo + controle gyn 18 juni: Bezige bij - 3D/4D pretecho Juli 6 juli: Nahlatje - echo + controle gyn 27 juli: Nahlatje - echo + controle gyn Babyshot Elraange - 11/9/18 - jongen Bezige bij - 18/9/18 - meisje Meliflua - 21/9/18 - jongen Mmbro - 25/9/18 - jongen Wolky84 - 26/9/18 - meisje Desse - 27/9/18 - meisje Nahlatje - 28/9/18 - jongen Lovebabys - 28/09/2018 - jongen Mamaaa30 - 30/9/18 - meisje Capturethemoment - 2/10/18 - jongen Femmeke4 - 5/10/18 - jongen Hinti - 10/10/2018 - jongen WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst gepostte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Wil je in de Facebook-groep? Stuur een privébericht naar Nahlatje met jouw naam en e-mailadres.