Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Sowieso mooi kindje @niki86!!
    Veel plezier bij de echo @Bezige bij
    @Hinti eng vind ik het niet maar soms beetje bezorgd, is allemaal toch nieuw voor mij

Daarom is het fijn om jullie ervaringen te lezen; ben dus zeker niet de enige met af en toe flinke buikpijn en een mega actief kindje. Dat is voor mij alweer hele geruststelling!

Na de vakantie heb ik ook een pretecho gepland staan. Ik moet dan nog 9 weken werken. Met name laatste week gaat heftig zijn omdat mijn collega dan ook op vakantie is. En eerder weg zit er dus echt niet in tenzij het een gevaar is voor de kleine; dat stop ik per direct natuurlijk. Zie mezelf in mijn verlof ook nog wel af en toe iets doen; nadeel van eigen bedrijf hè! Maar komt goed; linksom of rechtsom.

Fijn om jullie updates te horen!

2. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Hahaha @niki86 Hier ook een mini die niet goed lag. We hebben gewacht en verschillende dingen geprobeerd maar ons eigenwijze meisje bleef maar heel hoog opgevouwen in me buik liggen. Helemaal tegen me maag aan. Daardoor was er te weinig vruchtwater om het mooi te kunnen zien. Op de echo zag je ook dat in de onderkant van mijn baarmoeder een zee van ruimte en vruchtwater was maar helaas ze wilde niet. We zagen haar nog wel schattig op haar handje sabbelen. We hebben nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag dus ben benieuwd.
    Ik merk namelijk heel vaak dat mini bovenin ligt tegen me maag daarom lukt eten soms echt niet.:roflmao:

3. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Hebben jullie een idee op welk gewicht jullie kindje nu geschat wordt? Hier wordt hij al op 950g geschat, lijkt me best veel

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Die van mij ook al dat gewicht afgelopen donderdag. Was al een lang ventje!

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier is t mijn derde maar ook ik denk soms hoort dit? Heb soms zo een bandenpijn! En bekkenpijn. En idd dat schoppen heb ik ook best vaak voor t slapen. Dat ie mega druk is. Is idd niet handig voor in slaap vallen haha.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb de eerste maandjes niet gesnoept en ongezonde dingen gegeten door de misselijkheid. Heb nu echt sinds een week of 3 weer enorme cravings! Gisteravond hele verpakking choco chips gegeten en toen nog wat snoep... na de lunch moet ik me ook inhouden om niet koekjes te gaan bunkeren ofzo.

7. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    oh prachtig die verhalen van jullie kindjes hier net zo' druktemakertje
    hele dag door. ik had 2dgn terug enorme pijn boven in de buik. Ik wijd t aan teveel gegeten ( pannenkoeken, zak bolognese chips en kinderbueno reepjes. hoezo cravings en buikpijn)
    haha
    volgende dag was t alweer over na een nacht vol kontzuchten haha

k merk hier dat ik steeds vrolijker word spannende periode is eindelijk voorbij voor mij qua termijn.
    Ik geniet meer. Zit enorm veel aan mijn buik en vooral wanneer baby wakker is hihi

wat een eigenwijze donders hebben jullie haha wel fijn dat jullie nogmaals mogen komen.

Bezige bij en niki86 vinden dit leuk.
  8. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    26 weken dansjeeeeeee:roflmao::roflmao:

Bezige bij vindt dit leuk.
  9. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Hier het ledikantje en een kastje in elkaar. Verder nog te druk om dingen voor te bereiden. Ik heb straks nog vakantie voor mijn verlof dus nog tijd denk ik. We hebben wel wat spulletjes kunnen overnemen via vrienden, dat scheelt weer want het geld vliegt zo de deur uit.... Mijn buik groeit bescheiden en ik ben ongeveer 6kg aangekomen. Ik snoep nu ook wel wat vaker. Ze beweegt vooral s avonds en in de vroege ochtend. Placenta ligt voor dus misschien dat dat wel uitmaakt. Al met al: lekker zo doorgaan!

10. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Hier sorry van de lange radio stilte .. zijn bezig met een verbouwing van de completen beneden verdieping. Alles ligt eruit , pfff toch wel heavy als je 26 weken zwanger bent met 2 kleine kids en 32 uur per week werken. Maar als het goed is is het over een week of 6 klaar. Dan de baby kamer nog. Hier ook flink beweging in mijn buik heerlijk! Het is wel een dwarsligger, dus hopelijk draait hij nog in de komende weken. Ik had gelukkig geen zwangerschaps diabetes maar gewoon weer een zwaar kind hahah.

Kwaaltjes: ik heb vanaf het begin van mijn zwangerschap een soort eczeem op mijn gezicht , gelukkig is dat nu wat rustiger . Maar nu heb ik sinds deze week een flinke plek op mijn borst. Het rare is dat het maar op 1 borst is . Het jeukt ontzettend erg en zit vol bultjes . Heb sinds gister crème gekregen van de dokter dus hoop dat hef snel minder wordt. Als je op internet leest over uitslag op 1 borst wordt je ook niet heel vrolijk ! Iemand van jullie ook last van eczeem? Ik heb dat normaal nooit

11. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    26 weken dansje vanaf ons vakantie adres! Pfoe ik vond de reis nog best heftig; veel vermoeiender dan wanneer ik niet zwanger ben. Blij dat we niet ver zijn gegaan. Wel makkelijker inpakken omdat ik niet hoef te kiezen haha. Zoveel positiekleding heb ik namelijk niet.

Maar we zijn er en na een eerste nacht met amper slaap (1e nacht slaap ik altijd slecht) heb ik er helemaal zin in. We hoeven hier toch niks; lekker chillen!

Tip als je nog gaat en auto huurt. Bij ons bleek dat als we de auto op mijn naam geboekt hadden, we priority service gehad zouden hebben omdat ik zwanger ben. Dan hadden we geen uur hoeven wachten in de rij..... Geen idee of dat overal zo is maar als er nog een volgende keer komt dan zet ik het sowieso op mijn naam! Uiteindelijk lieten sommige mensen ons wel voor; dat was echt super lief want ik kon bijna niet meer!

@capturethemoment vervelend die eczeem! Heb er helaas geen ervaring mee maar bij twijfel gewoon naar de dokter gaan hoor! Maar met toch wat stress met zo'n verbouwing kan ik me voorstellen dat dit misschien ook niet echt bijdraagt. Dat is met eczeem zo toch? Ik hoop hoe dan ook dat het snel onder controle is voor je.

@Femmeke4 Lekker druk dus; herkenbaar! Soms denk ik; als alles maar op tijd klaar is haha. Maar soms gaat het ook ineens heel snel. Elke maand een beetje want geld spuit eruit zo ja!

De cravings van @niki86 herken ik ook! Ook ineens sinds een paar weken. En dan met name chocolade haha. Ik hou me in maar deze week is het vakantie en ga ik lekker een weekje los hoor!

Verder gaan we hier dus vooral genieten en relaxen. Even helemaal niks!

12. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    gefeliciteerd wolkje
    heerlijk he vakantie en lkkr genieten van al die chocolade haha

goede tip indd wij gaan vliegen dus hier geen auto maar lang staan is wel een ding indd
    dus de rijen voor de incheckbalie moet ik zien te overleven haha

volgende week ga ik koffer inpakken. Zo zin in

13. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    ah wat fijn dat ze je voor lieten! Ook bij bezienswaardigheden zoals het Louvre mag je als zwangere doorlopen, zeker op letten dus :) een hele fijne vakantie @Wolky84 , waar zijn jullie naartoe? :)

Hier ook een 26 weken dansje. Ik heb alleen wel veel rugpijn :-/ vind het niet zo gek als ik zie hoe mijn buik is geëxplodeerd in een paar weken tijd haha maar vervelend is het wel. Ben blij dat ik niet meer naar festivals hoef nu :p

DCB0ACC5-5382-4FD2-900F-76743C82E834.jpeg

Van de week is de babykamer bezorgd!!! Zo fijn! Morgen gaan we de meubels in elkaar zetten. Matrasje hebben we inmiddels ook van Aerosleep met topper en ook de Maxi Cosi Pebble staat klaar! Deze toch tweedehands gekocht, zag er zo goed uit, zit geen schrammetje op! Begint hier dus te vlotten en dat komt mn gemoedsrust ten goede. Eerste week van juli heb ik wederom een week verlof om zoveel mogelijk af te maken en de laatste spullen te kopen. Zoveel zin in! En dan is het nog even door tot 24 augustus... 20 augustus komt mn vervanging helaas pas, maargoed die week lekker alles overdragen, zin in! Nog 8 weekjes werken :)

Zondag de babyshower van mn schoonzusje. Verwachten jullie er eigenlijk eentje voor jezelf? Ik dus totaal niet, vind ik ook helemaal niet erg hoor, Amerikaanse gekte ;) ik zou het super lief vinden mocht iemand dat organiseren hoor maar persoonlijk hoeft t voor mij niet op die manier en denk dat mijn vriendinnen er ook niet zo van zijn ;)

Elraange vindt dit leuk.
  14. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Oh wat lekker zeg! Zeker dat zwanger zijn even uitbuiten nu het kan haha

Hier ook veel last van m'n heupen en onderrug. Zeker als ik tijdje heb gelegen of gezeten maar ook een behoorlijke groei gehad.

Wij gaan nu echt heel snel met kamertje voor dochtertje beginnen en dan hoeven we op babykamer alleen even nieuwe stickers te plakken.

15. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Nou dames we zijn voor een 2de keer geweest voor de 3d/4d echo maar ons meisje lag weer lekker verstopt.:D We hebben 45 minuten van alles geprobeerd van wachten tot springen maar helaas. Dus nu weer een nieuwe afspraak voor dinsdag. Hopelijk is 3x scheepsrecht :roflmao:
    We zijn druk bezig met de babykamer. Gelukkig is onze keuken en bijna alle klusjes in huis klaar.:thumup:
    Hier een klein voorproefje van haar kamertje. En 1 van de echo foto's die we wel mee kregen. Bekijk bijlage 578542 Bekijk bijlage 578543 Bekijk bijlage 578544

Hinti en Elraange vinden dit leuk.
  16. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    lkkr eigenwijs al haha
    gelukkig mogen jullie wel steeds terugkomen

Ziet er al mooi uit bezige bij

Bezige bij vindt dit leuk.
  17. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Meiden, ik ga dit forum verlaten . Heb er lang over nagedacht ... ik ben iemand die snel angstig is qua gezondheid en merk dat het tijdens deze zwangerschap sterk verergert. Hierdoor ben ik constant op het forum aan het zoeken naar dingen die kunnen gebeuren en dat is niet goed voor mij. Ik vond deze groep ontzettend leuk maar moet me op mezelf gaan focussen en rust krijgen in mijn hoofd. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap , succes met de bevalling en geniet van jullie kleintjes over een paar maanden. Dank je voor de afgelopen tijd! Liefs van mij!

18. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Wat jammer meid! Maar wel begrijpelijk

Heel veel succes met de laatste weken alweer en een top bevalling gewenst!

19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    jmmr meid maar doe wat belangrijk is voor jou en je baby..
    we gaan je missen.
    geef je ons nog wel een update als je bevallen bent?

20. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Jammer maar begrijpelijk.
    Ik wens je nog een hele goede zwangerschap en voorspoedige bevalling toe.
    Ik hoop ook dat je wel laat weten als je bevallen bent.

Deel Deze Pagina