Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    fijn @Wolky84 mooie echo dus

hier ook controle gehad afgelopen donderdag.
    groeiecho was lastig omdat beeb vast zit in t bekken voor nu ook geen sterfelijke maar begreep dat dit nog niets zegt omdat dit tijdens de bevalling nog kan draaien
    Verder tensie goed. Urine ook gecheckt vanwege nu iedere dag last van " voorweeen) sinds ruim 2weken. Was ook goed iig geen infectie.
    Hb was 5.4 blijk dus enorme bloedarmoede te hebben. Ik wist alwel dat ik bloedarmoede had waarvoor ijzerpreperaten maar hij zakt alleen maar.
    Nu dus dinsdag opn bloedprikken en moet nu 2x daags tabletten nemen.
    mocht dat niet gunstiger zijn geworden dan moet ik wrsch opgenomen worden.
    Daar schrok ik erg van en wil dit ook niet!!
    die week erna word ik namelijk ingeleid.
    Dus ben beetje bang voor dinsdag controle...

even ego post hoor

2. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    @Wolky84 heel fijn dat de echo goed was! Nog even geduld dan heb je straks die kleine in je armen.

@Elraange wat vervelend die bloedarmoe heb je er ook klachten van?
    Hoop dat die preparaten nu wel zijn werk gaan doen en anders misschien floradix erbij gebruiken. Hoop dat je gewoon lekker thuis kan blijven tot je ingeleid word.

Hier vandaag echo en controle gehad.
    Echo was helemaal goed we hebben een klein beetje van haar snoetje kunnen zien en ze was aan het sabbelen op haar duim. Ook heeft ze een beetje haar maar niet veel. Heb ook haar adem reflex gezien was erg bijzonder. Mevrouwtje heeft nog steeds een klein hoofdje(stiekem wel blij mee want het moet er ook uit) buik zit op juiste termijn en benen zijn juist weer langer.
    Verder controle van bloeddruk was prima en baby was ook volledig ingedaald, ligt alleen nog wel los in het bekken.
    Dus nog even een weekje wachten en vanaf dan mag ze komen:thumup:
    Ik kan echt niet wachten! :rolleyes:

Elraange en Wolky84 vinden dit leuk.
  3. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Hier maandag weer controle .. hopelijk ligt de beeb nog steeds goed en ingedaald. Volgens mij wel..
    hier nu ook steeds meer last van harde buiken en lichte voorweeen... bij ons tweede zat ik nu al vaak s nachts beneden van de pijn. Dus wat dat betreft valt het mee..
    @Elraange jeetje hopelijk helpt het idd .. zou vervelend zijn als er nu nog vanalles moest gebeuren.
    Bed staat hier omhoog en wiegje staan dus nu een soort van berusting haha en het grote wachten kan beginnen.

Elraange en Wolky84 vinden dit leuk.
  4. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Ai elrange snap dat je er nerveus van wordt. Kan het ijzertekort kwaad voor de kleine of alleen voor jou?

Bezige bij fijn dat alles goed was. Hier ook kleiner hoofdje en buikje. Zal wel gewoon een fijn mannetje worden net als z'n zus.

Kleine is hier nog niks gezakt laat staan vast liggen. Geloof ook niet dat het erg is toch? Alleen als vliezen breken direct plat.

5. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    dank dames we gaan ervoor.
    @Hinti weet ik eigenlijk niet of het schade kan hebben voor de baby. Heeft ze niets van gezegd.

Qua klachten had ik inderdaad sinds vorige week meer duizelig en ik kan klokje wel rond slapen en gewoon niet vooruit te branden vandaar dat ik mn hb geprikt wilde hebben.
    Kan natuurlijk ook met de laatste loodjes te maken hebben, maargoed ik hoop dat t beter word. Ik ben anders bang dat als ik veel bloedverlies krijg ik transfusie moet of nog erger...
    maargoed positief blijven en floradix erbij gaan gebruiken.

Morgen kids weer naar school zal ook weer even wennen zijn en dan dinsdag controle.

@Bezige bij wat fijn dat alles goed was. Wat lief om te zien en al haartjes te zien wauw.

6. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Hier het bed ook omhoog. Het wordt steeds meer echt allemaal. Ze is wel erg druk in mijn buik maar nog niets aan harde buiken of voorweeen. Gaat nog wel even duren denk ik. Afwachten! Succes allemaal deze laatste weken. Bijna week 37. Nog even!

7. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Hoi dames hoe gaat het hier. Ben even afwezig geweest omdat ik me echt beroerd voel. Enorme voorweeën zeg. Ik ben zojuist ook mijn slijmprop verloren dus ben benieuwd wat de komende dagen/weken zullen brengen.

Wolky84, Elraange en capturethemoment vinden dit leuk.
  8. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Wauw wat spannend!!

9. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Hoe merk je dat je je slijmprop bent verloren?
    Hebben meer dames dit bij eerdere zwangerschap gemerkt?

Ik heb namelijk bij de zwangerschap van mijn zoontje nooit iets gemerkt.

10. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Ja ik heb het bij de andere 2 wel gemerkt .. maae wat ik me herinner is dat het bij mij nog wel een week of 2 duurde voordat ik beviel. Maar het kan ook een aantal uren vantevoren. En sommige merken niet eens dat ze hem verliezen .

Nahlatje en Bezige bij vinden dit leuk.
  11. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Sorry voor de benaming maar is het dan echt zo een klomp van afscheiding ofzo?

12. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Ja het was bij mij een beetje een klodder / slierten slijm met wat bloed vermengd( klein beetje maar ) geloof dat ik bij mijn jongste het in delen ben verloren . Wel op 1 dag

13. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

Ik vond het in mn ondergoed. Is een soort van hoopje slijm wat vastzit aan elkaar. Er zat bij mij geen bloed bij. Heb het gegoogeld en las dat er dus niet alltijd bloed bij hoeft te zitten.

Bezige bij vindt dit leuk.
  14. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Lovebabys fijn weer wat van je te horen.
    Spannend zeg slijmprop verloren.
    Heb ik vorige week verloren maar werd gezegd dat dit niets zegt wanneer t begint.
    Heb t bij de eerste ook gehad en toen begon het paar uur later en volgende middag bevallen.
    Bij mn dochter 2weken ervoor verloren maar werd ingeleid dus had wrsch nog langer geduurd.

hier spannende dag mag zo naar de gyn en dan hoor ik of k genoeg ontsluiting heb om ingeleid te worden.
    Daarbij gaan we dan sws de datum vaststellen voor inleiden.
    T spannendste vind ik of k vandaag of morgen al opgenomen moet worden ivm bloedarmoede. Afhankelijk van lab waarden vandaag

Meliflua vindt dit leuk.
  15. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    @Elraange wat spannend!! Heel veel succes vandaag :D

Ik heb gisteren de VK gebeld ivm met aanhoudende hoofdpijn en duizelingen.. maakte me toch zorgen.
    Urine gecheckt en bloeddruk maar alles leek goed gelukkig. Zou ook kunnen komen door slaaptekort of stress natuurlijk :oops:

Spannend dames die de slijmprop verloren zijn/behoorlijke voorweeen hebben.. hier nog niet echt iets noemenswaardig aan de hand verder, dus we wachten maar rustig af ;)

16. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    zo net weer terug. Geen opname omdat het wrsch toch geen zoden meer aan de dijk zet. Dus klachten in de gaten houden maar de baby komt snel :thumup::thumup:
    Hou de datum nog ff geheim

Bezige bij, Femmeke4 en capturethemoment vinden dit leuk.
  17. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    37w :thumup: Wat een spannende tijd vind ik dit nu het zo dichtbij komt. Vooral het niet weten wanneer...

Ze beweegt nog veel en ik heb nog niets geen kenmerken dat er iets zou naderen..

Bezige bij en Elraange vinden dit leuk.
  18. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Hier ook rustig! Maar wel eindelijk volledig verlof. Vandaag eerste volle vrije dag; heerlijk. Hoop dat die kleine dus nog ff wacht haha.

Vind het nu wel met de dag spannender worden!

19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    ja spannend he dames.
    Nog even en dan lkkr knuffelen

@Wolky84 heerlijk genieten he van je verlof

Is iedereen er al klaar voor?

20. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Elraange Doe ik zeker! Vandaag lekker uitgeslapen ;)

We hebben gisteren nog een maxi cosi gekocht. Nu moet alleen het bed nog op klossen dit weekend en dan zijn we er helemaal klaar voor! Wil nog wel wat kleine dingen doen maar als ie komt, zijn we ready!

Bezige bij en Elraange vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina