Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Lieve dames
    Ik heb goed nieuws ik ben vanochtend bevallen van onze dochter I.v.y.
    Ze is in een bevalling van 3 uurtjes geboren.
    Vanochtend om kwart voor 8 kreeg ik weeën en om kwart voor 11 was ze geboren.
    Alles is super goed en snel gegaan.
    Ze weegt 4054gram, het is dus een flinke dame!
    Wij maken het allebei heel goed. Ze drinkt ook al goed aan de borst.
    Ik ben zo opgelucht en blij dat alles dit keer zo snel en goed verlopen is.

@Desse en @Meliflua Dames ik hoop voor jullie dat het ook snel gaat beginnen en jullie het prachtige wonder uit je buik vast mogen houden en knuffelen.

Elraange, Meliflua, Desse en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Bezige bij Gefeliciteerd met je dochter! Super snelle bevalling zeg! Fijn dat alles goed met jullie gaat. Geniet ervan!

Bezige bij vindt dit leuk.
  3. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Gefeliciteerd @Bezige bij !!! Eindelijk en toch nog vanzelf :) jij zag het ook nog niet echt aankomen toch? Super fijn, klinkt als een top bevalling! Nu lekker genieten :)

4. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    @Bezige bij ahh gefeliciteerd!! Superfijn en klinkt inderdaad als een topbevalling. Geniet van je gezinnetje :D

5. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Bezige bij jeuj eindelijk gefeliciteerd.
    Indd behoorlijk snel. Gaat het goed met je?
    Prachtige naam

@Meliflua hoe gaat het?

@Desse hoe gaat het met jou?

6. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Bezige bij Wat een snelle bevalling!

@Lovebabys wat naar zeg! Zoek direct hulp want hier moet je niet mee aanklungelen.

Alle nog niet bevallen dames succes!

7. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Hi dames,
    Hoe gaat het met jullie?
    Wij genieten hier echt intens van onze mooie dochter.
    Ze is zo schattig en doet het echt heel goed.

8. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
  9. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts. Ben echt op gewoon. Mijn hart is gebroken.

10. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Nog wachtende... ik word woensdag ingeleid als ze er dan nog niet is (41+5). Nog geen ontsluiting dus ze moeten eerst primen, dat kan meerdere dagen duren helaas...
    vandaag voor het eerst harde buiken die op de CTG zichtbaar waren, gyn was daar wel positief over. hopelijk gaat t wat in gang zetten, liefst de hele bevalling maar ontsluiting mag ook ;)

@Lovebabys wat goed dat je naar de huisarts gaat morgen! Veel succes, hopelijk kan hij iets betekenen. Geen veranderingen in je gevoel? Lijkt me zo erg, sterkte!

11. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Desse Je geduld is wel op de proef gesteld zeg! Hopelijk komt ze alsnog spontaan maar een ding is zeker; het gaat haar nu heel snel ontmoeten! Succes meid; you can do it!

12. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    @Lovebabys wat vind ik dat erg voor je meid! Hoop dat je snel wat hulp en begeleiding erbij krijgt. Zodat je weer wat beter gaat voelen.

@Desse jeetje wat afzien! Ze zorgt nu er al voor dat je een engelengeduld moet hebben. Succes! Ik hoop toch nog voor je dat ze zelf komt of de inleiding kunnen doen door middel van vliezen breken.

@Wolky84 hoe gaat het bij jullie met de kleine?

@Elraange hoe gaat het bij jullie? Al helemaal jullie draai gevonden als gezin?

Bij ons gaat alles goed. Onze dochter is echt een heel tevreden meisje. Ze drinkt super goed heb ook wel overproductie maar met kolven erbij gaat het heel goed. Waarschijnlijk zit ze vandaag alweer op geboorte gewicht en kunnen we even naar buiten nadat de hielprik geweest is. Ze was sowieso maar 110gram afgevallen dus echt heel weinig. Mijn herstel gaat ook goed.

Elraange vindt dit leuk.
  13. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Hi dames!! Sorry voor de radiostilte maar ik ben op 6 oktober mama geworden van onze zoon James Millen! Het was een zware bevalling en herstellen is vrij zwaar vandaar dat ik letterlijk geen tijd heb gehad eerder te reageren.

Hij is 3500 gram en 50 cm, helaas wel behoorlijk wat afgevallen dus nu wat bijvoeden met kunstvoeding tot dat hij weer aan gaat komen.
    Kraamweek valt me tot nu toe wel zwaar.. heb t idee dat ik me niet meer thuisvoel in mn eigen huis..

@Lovebabys ik denk aan je.. goed dat je naar de huisarts gaat!!

@Desse heel veel succes morgen! Je kan het en ik denk aan je! Eindelijk je kleintje ontmoeten.. zo bijzonder!

14. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd @Meliflua
    Wat een mooie naam!
    Neem lekker je tijd om te herstellen!
    Waardoor was je bevalling zo zwaar heeft het lang geduurd?

Ik vind de kraamweek ook altijd hectisch veel bezoek, veel controles, vreemde mensen in je huis, spullen op een andere plek, je huis word sneller vies enzz.. we hebben ondanks dat allemaal wel een hele lieve kraamverzorgster maar toch... ben blij als ik straks weer me huis terug heb.

15. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    @Bezige bij dankjewel!! De bevalling werd ingeleid met pilletjes, na drie pillen belande ik in een weeenstorm, na 5 uur kreeg ik een ruggenprik (na drie keer verkeerd prikken) en was de rust wedergekeerd. Met het persen bleek meneer te blijven hangen achter mijn schaambot en was het een sterrenkijker. Hierna vacuumpomp, knip en scheur.. en als klap op de vuurpijl nog naar de OK omdat de placenta niet kwam.. :oops:

16. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Jeetje dat is inderdaad wel een hele pittige bevalling geweest! Heb je erg veel bloed verloren?
    Neem echt je tijd om te herstellen.
    Wat ik ook kan aanraden is floradix te gebruiken maar misschien doe je dit al.
    Hoe voel je je verder?

17. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Meliflua Gefeliciteerd!!! Super knap gedaan! Heftige bevalling zeg....hopelijk gaat je herstel voorspoediger en kun je volop van je kleine genieten.

@Desse Ben zooooo benieuwd hoe het nu met je is!!

@Bezige bij Fijn dat alles goed gaat bij jullie! Probeer toch te genieten van je kraamweek hoor; laat je maar lekker verwennen want straks moet je het toch weer zelf doen en dan mis je het misschien weer even ;)

Hier gaat ook alles goed met onze zoon. Met mama even iets minder. Het mislukken van de borstvoeding ondanks mijn enorme inzet doet me verdriet en ik ben daardoor heel onzeker geworden in alles. Zo lang er iemand bij is gaat het goed maar zodra ik alleen met hem ben raak ik gestressed en voelt het alsof ik niks goed kan doen. Door het fulltime kolven ben ik ook nog eens oververmoeid; helpt er niet echt bij. Daarom ga ik stoppen met kolven en bv geven; met pijn in mijn hart. Maar ik ga er anders aan onderdoor. Vandaag bespreek ik het afbouwen met de lactatie deskundige. Dit heeft natuurlijk nog wel tijd nodig dus het zal nog wel even pittig blijven. Echt genieten kan ik nog niet als ik heel eerlijk ben. Maar ik hoop dat het binnenkort beter gaat.

Belangrijkste is dat het met onze zoon goed gaat en die groeit volgens mij prima!

18. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    @Bezige bij bloedverlies viel gelukkig mee, floradix gebruik ik inderdaad wel! Was zo slap en duizelig.. ik voelde me mentaal en fysiek heel slecht de eerste twee dagen. Nu gelukkig met sprongen vooruit! Ben zo blij dat ik nu ook gewoon een luier kan verschonen haha

@Wolky84 ah wat balen meid, snap dat je daar (ondanks dat het natuurlijk helemaal niet nodig is) onzeker van kan worden.. snap je keuze volledig!!

19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    dames hoe gaat het?

Hier gaat t super.
    Ritme gaat hier ook goed.
    laatste fles krijgt hij rond 19.00dan komt hij rond 04.00/4.30.
    Dan rond 07.30u weer fles voordat kids naar school gaan. Dan rond 11u weer en dan rond 15.00u weer en dan dus rond 19.00u weer
    Dus nu 5 flessen van 150 +5 schepjes.
    Afgelopen avond om 2300u nog fles gegeven toen kwam hij om 6.30u
    Da's misschien ook nog wel iets om mee door te gaan.
    maar hoe dan ook hier niets te klagen.
    Hij weegt al ruim 5 kilo met 4weekjes jong.
    Dus doet t super.

Iedereen raamwerk overleefd? Bij sommige liep de bv niet. Hoe gaat het nu?
    en jullie herstel?

20. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat bij jullie!
    Ook lekker zo een ritme!

Hier gaat ook alles super! De borstvoeding loopt echt super goed en ons meisje is heel tevreden. Echt een ritme is er nog niet maar dit maakt mij ook echt niet uit. Ze krijgt gewoon de borst wanneer zij wil en soms drinkt ze veel en soms een klein beetje. Dinsdag komt het CB aan huis en waarschijnlijk word ze dan weer gewogen. Laatste keer woog ze 4160 dit was op de laatste dag van de kraamweek. Dus ze was al 106 gram aangekomen.
    Kan echt niet anders zeggen dan dat we het echt getroffen hebben met zo een lief meisje en zo een lieve zoon die de beste grote broer is.
    Mijn herstel gaat echt perfect, natuurlijk van onderen is het nog niet zoals het geweest is dat heeft echt tijd nodig om te helen. Maar ik kan in principe zowat alles weer. Wandelen, fietsen me huishouden grondig doen. Moet wel echt zeggen dat ik zo blij ben om niet meer zwanger te zijn die laatste weken was.echt afzien. En ben zo blij dat ik weer alles kan doen nu.

@Desse hoe gaat het met jou meis?

@Lovebabys Hoe gaat het met jou?

@Meliflua ben je lekker aan het genieten? Hoe gaat het met je herstel?

@Wolky84 hoe gaat het met jou al iets meer uit kunnen rusten? Je mag super trots op jezelf zijn juist dat je zoveel doorzettingsvermogen hebt getoond om bv te kunnen geven. Maar soms wil het gewoon niet lukken en voel je daar vooral niet schuldig over! Hoop dat je je wat beter er over voelt.

Meliflua vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina