6 weken huppeltje hier... pfff de misselijkheid slaat hier enorm toe net mn tanden gepoetst vreselijk lopen kosten en nu net weer. op naar de bananen nog 1week dan mag ik voor echo
Fijn @Nahlatje dat He nu gestopt is .. snap wel dat je eerder naar het ziekenhuis wil zou ik ook willen @Elraange vanmorgen is hier het kokhalzen bij het tandenpoetsenook begonnen. Bij andere 2 zwangerschappen ook zo geweest ..
@Marinda83 Lekker ontspannen dagje gehad gister? Vervelend dat je het zo koud hebt. Hier is dat vooral in de avond. Met badjas over mijn kleding en nog een lekker kleedje (Geen jurkje) op de bank. @Desse Wat rot dat je niet echt kan genieten nog! Laat die onzekere weken maar snel voorbij gaan! @Lovebabys hoe gaat het met jou? @Mamaaa30 ojee zo misselijk joh? Hoop voor je dat het niet erger wordt. @Wolky84 De hormonen nemen het over. Fijn dat je man zo begripvol is. @Elraange Jeetje, wat zal je geschrokken zijn! Aftellen tot de echo! Haha kontzuchten, we worden er niet charmanter van inderdaad. Gefeliciteerd met de 6 weken!!! Lekker aftellen tot de echo. @Femmeke4 Jij ook zo'n korte cyclus? Volgens mij scheelt dat inderdaad wel ja. @Nahlatje pfff wat een spanning! Dikke knuffel! Hoop dat het bloeden nu gewoon weg blijf en het met innestelen te maken heeft. Succes met bellen vandaag! @Rica Jaaa leuk! Ik ben benieuwd naar alle beginnende buikjes. Beterschap! Niet leuk om ziek te zijn, vooral als je niet helemaal in bed kan blijven liggen met kinderen om je heen. @Meliflua Wat fijn om te lezen! @capturethemoment Mooie test! Prachtige bevestiging. Ik had mijzelf vanmorgen buiten gesloten. ik had nog een sleutelbos in de deur laten hangen toen ik de kinderen naar school bracht. Ik had wel een andere huissleutel mee, maar die werkte natuurlijk niet meer. Ik ben een kledinghanger gaan halen bij de wasserij. Deze was helaas de slap om de sleutelbos er uit te wippen. Gelukkig heb ik na 45 minuten porrelen de deur open weten te krijgen met een haak van de buurvrouw. Echt weer iets voor mij. Ik ben een chaoot als ik zwanger ben. Vanavond komt moeders voor moeders. Ik heb zelf ook nog even getest met de laatste test. Een knaller! Ik ben lijstjes aan het maken met namen. Ik ben zo benieuwd waar we op uit komen.
Ik ben net naar de kruidvat gegaan.. om misschien toch wat onzekerheid weg te nemen ik denk dat als t bruinverlies het begin van een miskraam was geweest dat hcg nu wel was afgenomen ondertussen of niet verder was gestegen. Maar toch echt 3+, hoop dat dit een goed teken is!
Wat vervelend voor iedereen die (al) zo misselijk is! Ik ben best wel bang om over te geven dus ik hoop dat t mij een beetje bespaard blijft maarja ik had liever wel iets meer symptomen gehad zodat ik niet zo twijfelde! Ik voel me wel iets misselijk maar volgens mij haal ik mezelf dat alleen maar in mn hoofd haha..
@moonchild het gaat redelijk goed. Nog steeds niet echt overduidelijke kwaaltjes. Zo nu en dan misselijk maar niet heel aanwezig. Heb wel age rug pijn soms. Wel ben ik meer kwetsbaar dan normaal haha. Gister zomaar zitten huilen nadat ik boos werd op mijn man, ik kan er niks aan doen maar hij irrteert me zo de laaste tijd. Het ergste is dat hij eigenlijk helemaal niks verkeerds doet. Hopen dat het niet erger word
@Meliflua hoop dat het misselijk zijn jou dan over slaat inderdaad. @Lovebabys haha arme man! Op zich wel fijn dat je niet hele grote kwalen hebt, maar het is bijna onze enige houvast nu he? Volgens mij zijn we allemaal weer gerust als we over een tijd onze kleine voelen bewegen. Ik ben ook wel erg benieuwd of we hier meerlingen in het groepje hebben. Heeft iemand dit in de familie? Ik heb alleen 2 neven die tweeling zijn. Verder niet. Het lijkt mij heel bijzonder. Al zou mijn man dan wel even moeten slikken.
Geen tweelingen, dit is de vierde ook, hoop niet de vierde én vijfde hahah dit was al een aangename verassing, denk met een meerling ik ff moet bijkomen hahah
Hier enkel 2 nonkels dat een twee-eiige tweeling is.. wel van mijn moeders kant dus is wel erfelijk 2-eiig
Hier niets in de familie van tweelingen .. hier zou het ook geen fijne verrassing zijn. Wij hopen het echt bij 3 te houden. Dat is ook echt wel een angst voor volgende week echo. Maar ja als het zo is zal het hopelijk toch goed komen
haha ja 1 is eigenlijk wel verrassend genoeg. Maar als het zo is, dan is het zo. Komt niet voor in mijn familie.
Hier ook niet in de familie. We grappen er wel eens over van: 'wat als'.... Ene kant niet echt een probleem want we hebben nog geen kinderen... andere kant lijkt het mij enorm heftig.. Ik werd vandaag toch 2x zwart voor de ogen bij het snel opstaan.. Verder vaker trek maar nog geen klachten. Gek he hoe je nu eigenlijk klachten wil ter bevestiging, komt omdat die echo nog zo lang duurt.
@moonchild oeh dat lijkt me wel heftig als je nummer 3 verwacht en dan een tweeling krijgt! Ik ben er nu al bang voor bij nummer 2 haha. In ons huis kan het allemaal net aan 3 kids, maar toch... Het zit bij mij wel in de familie. Zowel m’n moeder als vader hebben een twee-eiïge tweeling als zussen/broers.
tweeling zou ook welkom zijn maar wel shocking omdat ik alleen ben. Nou Ja niet onmogelijk. er s wel meer kans ivm leeftijd en mmm en het komt ook voor in de familie van mijn vaders kant maar ga gewoon eerst er anuit dat het er 1 is. oh meliflua das een mooie test. 3+ in the pocket. ik duik er vnaaf vroeg in. Moeheid slaat toe
Hoe is het met jullie dames, vandaag voel ik me somber, de hele dag al. Ik weet zelf niet waarom. Morgen tik ik de 6 weken aan. Tot nu toe helemaal geen bloeding gehad, ook geen innesteling bloeding. (Bij de vorige zwangerschap ook geen innesteling bloeding gespot)
Hier ook geen innesteling bloeding gehad en bij mijn andere zwangerschappen ook nooit. Nog geen bloed gezien...al blijf ik het wel spannend vinden. Ben heel moe en echt giga last van misselijkheid vandaag en met name in de avond. Ik duik er nu lekker in...morgen weer drukke werkdag.
@Lovebabys niet leuk dat je je zo voelt vandaag. Verwachtte je een innestelingsbloeding? Ik was vandaag door het hele huis gegaan, kasten leegtrekken en opnieuw indelingen maken. Iets teveel van het goede, want ik was eind van de middag helemaal op. Nu ga ik slapen, morgen om half zes weer opstaan. Op zich is dat niet erg, want ik ben nu toch elke dag/ nacht erg vroeg wakker. Hoop dat je je morgen beter voelt!