Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Betreft fb doe ik toch liever niet. Ik vind het heel fijn hier met onze groepje, en vind ik toch even iets anders en ik gebruik hem meer voor zakelijke doeleinden dan privé. Dus ik blijf lekker fijn hier schrijven.

Ben in bed gaan liggen nadat ik net flink boven de wc heb gehangen. Jeetje was echt naar. Mn hoofd barst en de misselijkheid word in de avond uren zoveel erger. Vandaag heb ik het op een broodje kaas gehouden met avond eten want iets anders kreeg ik er echt niet in.

Verder kijk ik enorm uit naar dinsdag. Ik tel echt de dagen af. Gelukkig ben ik om half 10 al aan de beurt. Ben ik trouwens de eerste die gaat voor een echo of zijn er nog meer die de 6e moeten.

2. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Oei, lekker slapen dan!

Morgen en vrijdag weer werken. Ook niet veel zin in, ben zo chagrijnig steeds! Een agressieve heks voel ik me :rolleyes::D

@Lovebabys, er gaan er nog 2 op dinsdag, dit is het lijstje van volgende week:

6 feb: capturethemoment- 1e echo
    6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn
    6 feb: Elraange - 1e echo gyn
    7 feb: Mamaaa30 - 1e echo en intake gyn
    8 feb: Desse - 1e echo + intake vk
    8 feb: Marinda83 - 1e echo gyn
    8 feb: Meliflua - 1e echo

Elraange vindt dit leuk.
  3. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Rica gecondoleerd, wat heftig! En beterschap.

@Mamaaa30 Beterschap! Mijn leidinggevende en bazin zijn op de hoogte. Onbedoeld, maar ze maakten een grapje dinsdag toen ik het kantoor in liep en ik verschoot van kleur. Dat viel niet meer goed te breien. Misschien even kijken wat voor jou het fijnste voelt. Inderdaad nog kwetsbaar, maar ook fijn als er begrip is.

@ alle misselijke dames beterschap!

@Nahlatje Ik twijfel een beetje over Facebook. Ik wacht even af wat de rest doet. Ik wil natuurlijk niets missen.

@capturethemoment die vragen probeer ik niet toe te laten, anders word ik onrustig. Maar een derde is inderdaad anders dan een eerste.

@Desse wat leuk dat je zo uitgebreid hebt gereageerd. Hoop dat je je snel wat meer ontspannen voelt.

@Mmbro superlief dat jouw kat zo wol kroelen.

@Marinda83 obstipatie is herkenbaar ja. Dat begon een paar dagen voor de positieve test. Ik probeer meer te drinken, maar of het echt helpt?

Gisteravond is moeders voor moeders langs geweest. Gezellig even bijgekletst en natuurlijk de test der testen gedaan. Fijn om toch deze laatste bevestiging te hebben. Dinsdag komen de flessen. Precies op de dag dat mij moeder op moet passen. We kijken nog even of het handig is om de flessen bij de verloskundige te wisselen. Daar wonen we achter. Anders moeten we het al vertellen, want een vreemde man in de achtertuin dat valt wel op.

Verder gaat het goed. Minder weeïg gevoel. Alleen slapen gaat nog heel onrustig, dus lekker moe in de avond.

Fijne dag allemaal!

Bijgevoegde bestanden:

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  4. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Rica gecondoleerd

mammaaa30 jeetje wat herken ik mij in jou zegge
    Wat werk betreft heb me deze week al 1x ziek gemeld omdat ik niet meer kon last van braken en mijn hormonen

Wat betreft extra voorzichtig. je moet me op de fiets zien. Grote ogen alles in het vizier houdend en neem totaal geen risico' s meer met of te lang doorgaan werk(zaamheden) en in het verkeer.

oei vergeten wie een slechte dag had maar doe rustig aan en neem je tijd hoor

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  5. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

@Elraange oh meid jij ook al, zo rot he... Sterkte vandaag!

Ik denk dat ik een beginnende griep te pakken heb die alle zwangerschapssymptomen nog eens extra versterkt. Kotsmisselijk, overal spierpijn, hoofpijn bah. Vandaag ziekgemeld... Vertellen wil ik echt pas na een goede echo woensdag, hopelijk kom ik begjn van volgende week nog even door (mits ik beter ben).

6. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Wow ik had even flink bij moeten lezen. En voel mij ook niet echt top, super moe en misselijk en veel kokhalzen. Ik reageer even niet op ieder persoonlijk, heb wel alles gelezen en leef enorm mee!

Vandaag komen de flessen van mvm...eens kijken wat ik zeg tegen mijn kinderen haha. Mama doet mee met een onderzoek en daar hebben ze mijn plas voor nodig ofzo.

Hoe zit dat met Facebook...kunnen mijn vrienden dan zien dat ik in die groep zit en daar reageer?

moonchild en Mamaaa30 vinden dit leuk.
  7. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Nou vannacht was niet fijn, heb echt niet kunnen slapen, dan was het heet, dan weer koud, misselijk, overgeven de hele nacht. Ben pas half 6 in slaap gevallen. Heb gelukkig wel tot half 11 kunnen slapen.

8. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Trouwens dames, ik zit ergens mee, het is nogal vroeg maar ik zit er wel al aan te denken, ik wil heel graag na de bevalling naar een kraamhotel/geboortehotel. Nu is het zo dat ik zoizo onder begeleiding van een gyn moet bevallen en daarna wilde ik dus een weekje naar het kraamhotel. Maar hier waar ik woon hebben ze helaas geen kraamhotel ik baal daar echt van. Weet nu niet hoe ik dat kan oplossen want naar huis gaan wil ik niet.

Weet iemand of je bv ook naar een kraam hotel mag gaan iets verderop als je niet bij hun bevallen bent?

9. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Vandaag 6 wekend dansje:)

Desse, Elraange en moonchild vinden dit leuk.
  10. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Hoi meiden,

Ga vanavond alles lezen/reageren (ben aan t werk). Hier een blij huppeltje want ben de hele ochtend onwijs misselijk geweest, hoera!

Elraange en moonchild vinden dit leuk.
  11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    @capturethemoment ik doe mee, whoehoeee

Ook mijn laatste testje gedaan, wou toch even de 3+ zien hoor.

Kraamhotel geen idee eigelijk. Weet wel dat ik in het ziekenhuis wil en ws ga bevallen.

Desse vindt dit leuk.
  12. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

hmm dat is een goeie. Lijkt mij dat het wel kan ligt er alleen aan hoe je bevalling zal gaan natuurlijk. Mag je in alle gevallen daar naartoe of alleen na kz bv niet. Moet je dan op rug vervoer of met ambu dat soort dingen zou ik dan even uitzoeken.
    Anders bel je ze toch gewoon?
    klinkt iig wel leuk. Wat kan ik mij er eigenlijk bij voorstellen?

13. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

gewoon rustig aan doen. Griep heerst ( gelukkig) dus kan je dat gebruiken.
    Afgelopen nacht weer gewerkt. OMG hakt er toch flink in hoor pfff

14. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Facebook lijkt me ook wel leuk. kan mijn vriendenlijst dan ook zien dat ik daarin zit?

15. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Er kwam weer 6weken huppelde voorbij gefeliciteerd.

Nog 5dgn totaan echo

Rica had jij nou al echo gehad?

16. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    Ik blijf hier in de groep. Facebook besloten groep moet ik zo opletten wat ik post, of ik op dat moment wel in die omgeving typ.

Hier alles nog hetzelfde... geen misselijkheid.. hooguit wat eerder wakker in de ochtend. Ik ben wel jaloers op jullie vroege echo's zeg! Is dat dan eind week 6 voor jullie? Ik heb m pas ver in week 8... en kom morgen voor het dilemma of ik mijn ouders zal inlichten. We gaan uit eten en dit wordt dan de 3e keer dat ik niet drink in hun bijzijn (en dat is niet echt normaal)... dan kan ik het toch bijna net zo goed wel vertellen

17. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113

Misschien even overleggen met de gyn wat de mogelijkheden zijn? Of even bellen met het kraamhotel waar je heen wil gaan?

18. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Femmeke4 lastig he wel of niet vertellen?! Welke smoesjes heb je al in moeten zetten?

19. Femmeke4

Femmeke4 Actief lid

18 jan 2018
    142
    98
    28
    Vrouw
    @moonchild Nou ik had altijd gauw blaasontsteking tot 1.5 jaar geleden... en dat is opzich wel een mooie smoes.. maar goed ik loop daar geen weken mee natuurlijk

1.5 jaar geleden heb ik een lange periode preventief antibiotica geslikt en eindelijk vd klachten af ik kon weer normaal functioneren! Zo fijn om niet om de haverklap blaasontst. te hebben.

moonchild vindt dit leuk.
  20. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Geloof me, dat valt jou meer op dan hen, zeker als het niet expliciet benoemd wordt.
    Ik heb een keer gezegd dat ik een erge kater had :p zie er toch een stuk vermoeider uit, had ik dat direct verklaard :p

Vandaag vroeg een collega onverwacht wat mijn plannen met carnaval waren. Ben niet zo goed in direct iets verzinnen haha denk dat ik veel te raar gereageerd heb :p

moonchild vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina