Jeempie een dagje werken en loop gelijk achter in de groep! @Nahlatje fb groep is prima hoor, als het inderdaad maar voor niemand verder zichtbaar is. @Wolky84 ik herken die extreme buikpijn. Vandaag had ik die ook! Ben zelfs ziek naar huis gegaan vanaf het werk door die stomme pijn en thuis lekker op de bank gekropen met mijn dekentje. @Lovebabys Ik zou inderdaad even bellen met het kraamhotel en daar navragen. @Femmeke4 Wij hadden vandaag ook dat dilemma: mijn schoonouders gaven doodleuk aan dat ze alvast hun vakantie voor eind september hebben geboekt. Dus dat ze weg wilden rijden hebben we ze toch maar teruggeroepen en het verteld. Was niet de bedoeling zo, maar ze willen echt niet op vakantie als ze weten dat er dan een kleinkind bijkomt! Wat betreft facebook: kunnen we niet wachten met die groep tot we allemaal een goede echo hebben gehad of over een paar weken, als het wat minder geheim is allemaal? Ik vind het leuk om te doen, maar lees toch ook veel twijfel bij anderen, dus misschien nog even wachten daarmee?
@Mmbro wat was hun reactie? En ik snap je reactie mbt FB, dat was mijn tweede reactie maar had mn naam al gestuurd en zit nu in de groep, haha. Maar kan me goed voorstellen dat even afwachten nu fijner is!
Zoooo daar ben ik weer! Ik gebruik eigenlijk geen Facebook meer dus ik hou het even bij dit forum; heb al genoeg moeite om dit bij te houden haha. Man, man wat was ik gisteren beroerd. En vandaag weer. In de ochtend gaat het goed maar in de middag krijg ik buikpijn wat dan niet meer over gaat tot ik slaap. Maar begrijp nu dat ik niet de enige ben dus dat is ergens beetje geruststelling. De instructrice van MvM is net langs geweest. Zo blij met mijn 1e knaller! In mijn banner staat vandaag 6 weken, terwijl andere app zegt morgen 6 weken en weer andere app zegt 5+5; nou zeggen jullie het dan maar haha. En dus ook telkens andere datum uitgerekend haha. Ik ga maar af op wat de echo gaat vertellen over 3 weekjes. Had vandaag een relatie op bezoek en op een gegeven moment kwam het op kindjes. Of ik kinderen heb. "Nee nog niet" zei ik. Wil je ooit nog kinderen? Was de volgende vraag haha. Tja toen kon ik er niet meer omheen Zei nog: "vast een keer"...maar dat kwam er zo gek uit, dat ik het maar verteld heb haha. Ga er niet om lopen liegen hoor! Anyway; voel me beroerd van tijd tot tijd maar ook op en top zwanger en krijg er steeds meer vertrouwen in. Alles wat je zo'n beetje kunt hebben, heb ik wel....al hoop ik toch ook stiekem wel dat het niet nog veel erger gaat worden pfffff. 3 weekjes aftellen nog! @Femmeke4 Ik heb dus ook pas met bijna 9 weken 1e echo.
Ze waren dolenthousiast! Mijn schoonmoeder had afgelopen week al tegen mijn schoonvader gezegd: "volgens mij is ze zwanger"...... .... Hoe ze dat weet.....????? Heb geen idee!
Sorry meiden dat ik wat stil ben en niet op iedereen reageer. Heb een griepje te pakken die de misselijkheid ook nog eens verergert. Dochter heeft ook koorts en is ziek. Een grote bende hier...pfff...
@Mamaaa30 beterschap zeg!! Hier voel ik me nu ook niet helemaal top! Lig op bed en heb het gevoel alsof ik bergen wezen hardlopen. Hartslag gaat sneller en een beetje hard in mijn keel gevoel zo moe! Herkenbaar? Pff van mij mag het snel dinsdag zijn
@Mamaaa30 doe maar rustig aan en wens jullie veel beterschap. Vandaag ook alleen maar geslapen, misselijkheid is echt vreselijk. Ga nu even aan de cola wie weet dat dat helpt. Vreemd genoeg begint het altijd in de middag en houd het aan tot ik in slaap val. Maar goed het is ook weer een goede teken hoop ik dat alles goed werkt. Morgen weer weekend en dat is het hopelijk snel dinsdagochtend. Welterusten allemaal
Ik ben ook 3 keer gaan plassen en als ik wakker wordt ben ik meteen zo misselijk. Wat een rotnacht...pfff
Haha ik zit nu elke ochtend in conflict met mezelf en mijn kinderen. Had de kinderen en onszelf aangeleerd eerst opfrissen en aankleden dan naar beneden. Maar ik ben nu best misselijk s ochtends dat ik dat echt niet trek. Dus snel even naar beneden,met het commentaar van de jongens hihi! Leg vanaf morgen maar een crackertje ofzo op mijn nachtkastje @Mamaaa30 hoe voel je je?
Ow haha wat slaan de kwaaltjes toe heh en dan ook nog die rotgriep die in de rondte gaat! Hier ook echt kotsmisselijk, bah. Sinds vanmorgen een trekkende pijn rechts onderin. Kan dat al bandenpijn zijn zo vroeg? Voorlopig nog geen gewicht erbij, maar alleen eraf....maar dat komt straks wel goed! Nu eerst nog een ochtend werken.
@Marinda83 ik heb al een tijdje bandenpijn denk ik, pijn als ik te snel op sta of een onverwachte beweging maak. Ik heb ineens hele roze wangen! Is dat de zwangerschapsgloed? Heb ook veel pukkels haha
Voel me nog slechter dan gisteren helaas. Ik heb de vk gevraagd hoeveel paracetamol ik mag nemen en dat neem ik nu dan maar. Heb wat verhoging en wil geen koorts krijgen met de zwangerschap. Gelukkig kon m’n man vandaag thuiswerken om me te helpen met onze dochter. Zij is weer helemaal beter en vol energie.
ik ben ook ziek geworden sinds gister bleghh. Niets aan.. Ben ook aan de pcmol. kids vertroetelen mij hier met dekentje kussen drinken. Zelfs voorgelezen haha oh a en ze hebben enorm veel speelgoedtroep gemaakt. Dat zie ik door de vingers haha oh die feestjes... je zou best 1 wijntje mogen drinken. Mooiste zou zijn om niet te drinken natuurlijk. buikgriep is ook geen goede smoes als je lkkr gaat eten.
Dit werd vroeger wel eens gezegd maar is echt allang achterhaald. 1 wijntje is voor jouw lichaaamsgewicht iets heel anders dan voor de baby, reken maar om, maar jouw baby krijgt wel dezelfde hoeveelheid alcohol binnen. Schadelijk voor de ontwikkeling dus. Bij een wat ouder embryo is het een enorme last voor een mini-lever en nu zit je in een cruciale fase van aanleg dus wil je dat ook niet riskeren. (Sorry, ik ben op prenataal onderzoek afgestudeerd dus moet deze fabel even corrigeren ) Beterschap voor jullie allebei!!!