Uitgerekend 23 tm 30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaaa30, 13 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    oh echt die heb ik dan gemist vergeet mn tip haha
    ik drink zelf totaal niet. Dus speelt die vraag ook niet voor me.
    geld dat dan ten aller tijden. dus 1 drankje op 9mnd zwangerschap of alleen in het begin?

thnx iig

2. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Hoi dames,
    Hoe is het hier, ik ben vandaag echt emotioneel wrak, ben al de hele dag aan het huilen. Ben maar even naar buiten gegaan om een pakket op de post te doen en toen meteen terug. Lig nu weer in bed, kan niet eten, leef nu 2 dagen van watermeloen en melk.

Heb verder even goed nagedacht over waarom ik nou zo verdrietig ben, ik heb sinds een paar maanden geen contact met mijn schoonouders, ben soort van afgestoten omdat er bepaalde dingen zijn gebeurd tussen mij en 1 dochter van hun. Van de een op andere dag was ik ineens de boeman en hebben ze nooit de moeite genomen mijn kant van het verhaal te horen. Ben zo vreselijk onmenselijk behandeld en dat doet mij vooral nu veel pijn. Wetend dat je niks verkeerds hebt gedaan maar toch afgestoten word. Mijn man staat gelukkig 100% achter me maar het blijft me echt pijn doen. Ze weten ook niet dat ik zwanger ben, ik wil dat liever ook niet. Iemand die mij niet wil wil mijn kind ook niet.

Sorry dames voor mijn gesnotter, moest er even uit.

3. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    WoW, dat is wel heftig zeg! Vooral nu in zon belangrijke tijd voor jullie beiden.

4. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    @Lovebabys wat naar zeg! Ik snap je gevoel wel.

Ik heb vanmorgen ingevallen bij mijn dochters op school, maar man wat ben ik nu moe. Had wel weer even afleiding, dat was wel fijn. Pfff bij mij is de misselijkheid in de middag en avond wel op zn sterkst. Net als bij mijn dochters destijds.
    De plas in de blauwe flessen mikken kost ook echt moeite. Ik neem eerst een teug lucht in een fris gewassen handdoek haha en dan hup fles open, plas erin en snel de dop er weer op. Om vervolgens weer in diezelfde frisse handdoek een hap lucht te nemen. Whaha zie je het al voor je :roflmao:

moonchild vindt dit leuk.
  5. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Haha ik herken het .. zit een vies chemisch goedje in die fles :confused:

6. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Voelen jullie jullie ook zo slecht? Ik zou echt een hele dag gewoon kunnen liggen en niets doen...

7. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Lovebabys Wat een nare situatie! Snap heel goed dat je je daar nu zo rot over voelt.

@Nahlatje ik voel me niet rot, maar wel heel lui:p.

Vandaag gewerkt. Na het avondeten echt even rustig gaan liggen om bij te komen. Ineens een vleugje onzekerheid. Ik voel me verder namelijk eigenlijk heel goed. Volgens mij had ik dat bij de zwangerschappen van de kids ook, dus het zit vast goed. :oops:

Nu lekker temptation island terug kijken en daarna vlug slapen.

Marinda83 vindt dit leuk.
  8. Mmbro

Mmbro Actief lid

25 jan 2018
    101
    164
    43
    Vrouw
    @Lovebabys Jeetje wat een heftig verhaal. Zeker begrijpelijk dat je daar even extra mee zit nu! Je hormonen versterken dat gevoel nu ook nog eens!

@Mamaaa30 Gaat het weer de goede kant op?

Ik heb vandaag wel weer gewoon gewerkt. Ben met vlagen erg misselijk, maar soms heb ik ook ineens een uurtje weer nergens last van..... Het gaat de hele dag op en af! Ben wel blij dat het weekeind is nu; kan ik lekker rustig aan doen en gaan liggen wanneer ik daar behoefte aan heb!

Marinda83 vindt dit leuk.
  9. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Na vorig weekend bloedverlies te hebben gehad, heb ik nu bruin bij afvegen.. Nu begin ik de hoop toch stilaan te verliezen :$

10. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

@Nahlatje oh nee wat naar zeg. Ik snap dat je hier heel onzeker van wordt, maar het kan echt nog goed zitten. Sommige vrouwen hebben hun hele zwangerschap bloedverlies. Wanneer is je echo?

@Lovebabys wat een droevige situatie met je schoonouders.
    Ik kan me voorstellen dat je daar zeker nu heel somber van kan worden.

Sorry dat il niet op iedereen reageer, maar ben nog steeds zo ziek. Hoesten met veel slijm (sorry), oorpijn, enorme spierpijn, koortsig en dan de heftige misselijkheid er nog bij. Dochter gaat een beetje op en af en had gistermiddag opeens weer 40 graden koorts. Ellendig allemaal.

11. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat het goed komt. Het hoeft niks te betekenen. Kan oud bloed zijn. Lees het vaker hier op het forum. Als je je echt onzeker voelt zou ik toch bellen voor een echo. Klinkt niet oke maar desnoods maak je het wat heftiger zodat ze je gaan helpen.

12. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

Heel veel beterschap gewenst voor jou en je kleine meid. Ik wens julie allemaal een fijn weekend dames.

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  13. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    @Nahlatje als het bruin is, is het oud, dus misschien nog wat van vorige week?

@Mamaaa30 Heel veel beterschap!

Hier een klein 6 weken dansje :) Jeej! Laten we hopen dat het een hele goede week wordt..... Begin nu al echt zenuwachtig te worden voor de echo a.s. donderdag, jullie?

14. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Hi allemaal,

Ik zit voor het eerst op dit forum.
    Ik ben momenteel 6+1 zwanger van ons 2de kindje.
    Ik heb al een zoontje van 15 maanden.
    Vind het weer allemaal zo spannend!

Liefs,A

Mmbro en moonchild vinden dit leuk.
  15. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

Ik ben ook echt aan het aftellen. Dinsdag om half 10. Zou prachtig zijn als het een goede echo is

Elraange vindt dit leuk.
  16. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

Welkom bij de groep

17. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Oooow pfff...hier net in mn inlegkruisje bruinige afscheiding...even met beide benen op de grond. Laat het maar snel donderdag zijn. Ik weet dat bruin niks hoeft te betekenen....en bij afvegen zag ik niks maar toch vind ik het zenuwslopend en word ik er erg onzeker van.

@Nahlatje ik leef met je mee...snap je gevoel!

18. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Nahlatje en @Marinda83 hoop dat het bruinverlies nu weg blijft bij jullie. Is toch schrikken iedere keer.

@Mamaaa30 beterschap! Je hebt het flink te pakken zo te lezen.

@Bezige bij gefeliciteerd en welkom! We zijn even ver zwanger :). Hoe voel je je tot nu toe?

@Lovebabys lekker dat jouw echo in de ochtend is.

Ik ben zo lui dat ik de kids met de kids naar de binnenspeeltuin ben gegaan. Kon ik even lekker een boek lezen:p.
    Gelukkig weer een beetje bevestigende krampjes.

19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    he gatsie nahlatje en marinde toch ben ik nog positief hoor. bruin zegt niets. maar brengt vreselijke onzekerheid teweeg grrrrr.
    wanneer zijn jullie echo's.
    Anders bellen jullie toch of het misschien eerder mag of kan?

mamaaa30 nog niet beter dus neem he tijd hoor.

lovebaby wat een naar gevoel nu met die hormonen komt t nog harder aan. kan je er met je partner over hebben?

welkommmm bezige bij: gefeliciteerd

ik ben ook hard aan het aftellen. nog 3 dan ik mag om 11u.
    Ben gesloopt en zo misselijk pff

20. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    @moonchild : op zich voel ik me best goed. Heb wel vlagen van misselijkheid maar dat is dan een teken dat ik iets moet eten. Ben wel sneller moe maar niet extreem. Beetje gevoelige borsten en af en toe bandenpijn. Hoe voel jij je?

Deel Deze Pagina