Zo super spannend. Ik wil de eerste week zeker wel naar een kraam hotel, word mn eerste kindje dus dan kan het nog wel. Ik was zo moe bij thuis komst en nu lig ik klaarwakker in bed, maagzuur, misselijk. Ohh slaap waar ben je toch
Hier ook continue honger. Als ik heb gegeten zakt de misselijkheid. Eet meestal wel normale dingen anders ben ik straks aan t eind 35 kilo zwaarder haha. Eet vaak voor t slapen nog wat. Yoghurt met een banaan of brinta ofzo. In de ochtend maakt mijn man een ontbijtje en kan ik rustig opkrabbelen. Werkt goed. Vandaag 7 weken dansje en eeeindelijk de echo! Zo benieuwd!
Ik heb mij ziek gemeld...heb zo'n verschrikkelijke buikpijn en veel bloedverlies. Ga straks de gyn bellen, het is hier denk ik foute boel.
hier ook 7weken huppeltje ik morgen aan de beurt om 11u. nik jij ook gefeliciteerd met 7wkn straks echo ik ben benieuwd hihi mamaaa30 gelukkig knap je weer wat op. capturethemoment jij ook al zo misselijk dus hoop dat je snel wat beter voelt nahlatje gelukkig geen bloed meer. iemand was verhuisd. Hoop dat t mooi geworden is.
@Marinda83 ooh nee, had zo gehoopt dat het bloedverlies zou gestopt zijn! Hopelijk kan je vandaag nog langsgaan... Veel succes alvast
Oh nee Marinda wat erg! Hoop dat je in elk geval duidelijkheid krijgt vandaag een hele dikke knuffel en sterktevmet afwachten!
@moonchild idd geen pijn meer gehad, weet van mn vorige zwangerschap nog dat ik dat ook wel had hoor, al voelde het nu wat erger. Kan ook zijn omdat mn baarmoeder nu groter is dan toen (leeg vruchtzakje van 5 weken grootte)
Bevallingslijst 23 tm 30 september 2018 ♥ 24 september (1) Elraange - 35 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 25 september (1) Mmbro - 31 jaar - 3e kindje 26 september (4) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de 3) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje Lovebabys - 29 jaar - 1e kindje 27 september (3) Meliflua - 25 jaar - 1e kindje capturethemoment - 31 jaar - 3e kindje Rica - ? jaar - 4e kindje Femmeke4 - 32 jaar - 1e kindje 28 september (2) Desse - 30 jaar - 1e kindje Moonchild - 33 jaar - 3e kindje 29 september 30 september (2) Wolky84 - 33 jaar - 1e kindje Totaal: 13 ♥ = een kloppend hartje gezien op de echo jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) Sterretjes Klinker83 - 4w3d Afspraken Februari 6 feb: capturethemoment- 1e echo 6 feb: Lovebabys - 1e echo gyn 6 feb: Elraange - 1e echo gyn 7 feb: Mamaaa30 - 1e echo en intake gyn 8 feb: Desse - 1e echo + intake vk 8 feb: Marinda83 - 1e echo gyn 8 feb: Meliflua - 1e echo gyn 12 feb: Nahlatje - 1e echo gyn 14 feb: Mmbro- 1e echo + intake vk 15 feb: Marinda83 - intake gyn 22 feb: Wolky84 - 1e echo en intake vk 22 feb: Meliflua - intake gyn 22 feb: Femmeke4 - 1e echo en intake Maart 8 maart: moonchild - echo + intake vk
Jeetje marinda vind het zo vervelend voor je. Duim voor je dat het toch goed komt! Hebben andere dames ook last van vaak moeten plassen s'nachts en dan misselijk wakker worden? Mijn eerste zwangerschap was ik bijna niet misselijk maar deze zwangerschap is zo anders. Zal het dan ook een ander geslacht worden¿?¿?
Breekt mn hart dit te lezen. Vind het zo naar voor je en hoop met heel mn hart dat het goed komt. Ik zou niet meer wachten maar echt gelijk bellen. Heel veel sterkte
@Marinda83 ach nee wat een ellende. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Veel sterkte. Dames met echo’s vandaag en morgen succes! Hier helaas toch een verslechtering. Na een horrornacht met koorts naar de huisarts geweest. Blijk weer een longontsteking te hebben. Nu wachten op een geschikte kuur bij zwangerschap en een allergie. Ben er helemaal klaar mee. Maak me zorgen om de baby. Enerzijds is koorts niet goed, anderzijds is een kuur in de eerste drie maanden niet goed. Twijfel over m’n echo woensdag. Denk dat ik het zelf tzt wel aankan, maar naar anderen toe. Zit ik in de wachtkamer met een longontsteking te hoesten met zwangeren om me heen. Wat zouden jullie doen?
Net echo gehad. Termijn klopt precies en hartje klopte! Alleen nog niet zo heel snel. Ze zei dat dit vaker was. Maar toch niet fijn om te horen...
He bah!! Dat is behoorlijk heftig! En vooral als je zwanger bent.. Tsja snap je twijfel en bezorgdheid tegenover anderen, goed dat je daaraan denkt! Misschien de vk even bellen voor advies? Nou veel beterschap en hopelijk knap je snel op!!